• Hawaii Five-0




    Op Hawaii zijn er nu meer misdaden dan ooit, er komen nieuwe en gevaarlijke misdadigers bij. Gelukkig zorgt Five-0 ervoor dat Hawaii veilig blijft. Er zijn 4 agenten die die misdadigers gaan stoppen, maar het team hoeft dit niet allemaal alleen te doen, ze krijgen genoeg hulp van de burgers. Hier kun je lezen hoe de politieagenten zich voelen en waarom de misdadigers zo zijn geworden.

    Rollen
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Five-0

    - Steven "Steve" J. McGarrett~25~LisaDragonrider~1.1
    - Daniel "Danny" Williams~ ~Douceur~1.3
    - Kona ''Kono'' Kalakaua~ ~LearnToPlay~1.3
    - Catherine Rollins~37~xShaw~1.3
    -


    Misdadigers

    - Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird~19~Shairell~1.1
    - Delroy '''Delete'' Lewis~40~Merenutas~1.2
    - gereserveerd door Panix
    -


    Overige

    - Elisa ''Lisa'' McGarrett~12~LisaDragonrider~1.1
    - Donna ''Dakota'' Melanie Bird~19~Shairell~1.1
    - Ziyana Esmée Lewis~12~Armbandje~1.2
    - Alyssa Miller~21~xShaw~1.3


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Wapens (als het van toepassing is):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Wat is hij/zij(denk hierbij aan in het team, misdadiger, iemand die ergens werkt):
    Extra:


    Rollentopic #1
    Praattopic #1

    Regels
    - schelden is toegestaan, als je het niet te vaak doet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft, maar hou het wel redelijk (ongeveer 50 woorden)
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 4dagen staan
    - je mag maximaal 2 personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:00 ]

    MT


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Elisa ''Lisa'' McGarrett



    Meisje ~ 12 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Ik word wakker en stap uit bed. Eindelijk vakantie! Lekker 6 weken uitslapen. Ik loop mijn kamer uit en zie dat Steve nog aan het slapen is, slaapkop dat hij is. Ik loop naar de keuken en smeer een boterham met chocoladepasta. Ik eet hem snel op en loop dan weer terug naar mijn kamer. Ik trek mijn kast open, eens zien, wat doe ik vandaag aan. Ik pak een korte blauwe spijkerbroek en trek hem aan. Ik staar naar de kast welk T-shirt zal ik aan trekken? Ik pak die blauwe wel. Ik trek nog mijn mooie open schoentjes aan en ik loop naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en kam mijn haren. Zo, ik ben klaar. Ik pak mijn telefoon en stop die in mijn zak. Ik loop naar de deur en maak die open. Ik ruik meteen de zee al, fantastisch. Ik loop naar het strand en wandel wat over het zand.

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Als ik wakker word zie ik dat Lisa al weg is, waarschijnlijk aan het genieten van haar vakantie. Ik heb nog geen vakantie, maar dat vind ik niet zo heel erg, met mijn team samen zijn is ook super leuk. Ik kleed me aan, poets mijn tanden en kam mijn haren. Tijd om te gaan. Ik pak mijn autosleutels en stap in de auto, ik rij door tot aan het hoofdkantoor van Five-0. Ik parkeer mijn auto en stap uit. Ik loop naar binnen en zie dat er nog niemand is, we zijn nu ook met een minder, omdat Chin op vakantie is. Ik loop mijn kantoor binnen en ga achter mijn bureau op een stoel zitten, nu maar wachten tot er iemand komt.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:06 ]

    Mt


    chaos makes the muse

    Daniel "Danny" Williams

    Als ik mijn ogen open na een lange nacht in een diepe slaap te hebben gelegen is mijn slaapkamer al helemaal verlicht. Verschrikt kijk ik op mijn wekker, die aan geeft dat ik al aan de late kant ben. Snel trek ik de dekens van me af en kleed me uit waarna ik onder de hete douche stap.
    Als ik de laatste restjes zeep van mijn lichaam spoel hoor ik mijn wekker af gaan. Een vloek ontsnapt uit mijn mond. Ik haast me onder de douche vandaan en sla een handdoek om me heen.
    Als ik me heb afgedroogd en aangekleed loop ik naar mijn keuken. Ik pak twee boterhammen en leg op beide een plak kaas. Met de twee boterhammen in mijn handen loop ik naar buiten en sluit de deur.
    Terwijl ik naar mijn werk rijd, werk ik mijn ontbijt haastig naar binnen.
    Snel parkeer ik mijn auto op mijn parkeerplek en haast me het kantoor binnen. Tot mijn verbazing is alleen Steve er pas. Ik kijk hem even fronsend aan en haal dan mijn schouders op.
    'Goeiemorgen Steve. Waar is de rest?'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Ik leg nog een paar afgeronde zaken weg als ik Danny hoor. 'Goeiemorgen Steve. Waar is de rest?'
    'weg denk ik, ze slapen waarschijnlijk nog.' Zeg ik met een lach. Ik loop naar hem toe. 'lekker geslapen?' Vraag ik aan hem.

    Daniel "Danny" Williams


    'weg denk ik, ze slapen waarschijnlijk nog.' Krijg ik als antwoord. Steve loopt naar me toe.
    'Lekker geslapen?' Vraagt hij aan me. Ik kijk hem chagerijnig aan.
    'Prima, maar als ik dit had geweten had ik nog wel even kunnen blijven liggen.' Ik laat een zucht uit mijn mond ontsnappen.
    'Ik heb me nog wel gehaast en de rest gooit zijn pet ernaar.' Mijn oog valt op het papierwerk dat op Steve zijn bureau ligt.
    'Waar ben je mee bezig?' Vraag ik nieuwsgierig


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Als Danny me chagrijnig aankijkt weet ik eigenlijk al genoeg. 'Prima, maar als ik dit had geweten had ik nog wel even kunnen blijven liggen.' Ik zucht. 'ze zullen zo wel komen en anders zijn we met z'n tweeën.' Ik geef hem een klopje op zijn schouder. 'Waar ben je mee bezig?' Vraagt hij. 'De dossiers van een paar afgeronde zaken opruimen.'. Zeg ik met zucht. 'wil jij het liever opruimen?' Vraag ik met een lach.

    Daniel "Danny" Williams


    'De dossiers van een paar afgeronde zaken opruimen.'. Zegt Steve met een zucht. 'wil jij het liever opruimen?' Vraagt hij me dan met een lach op zijn gezicht. Ik wuif zijn voorstel snel weg, daar had ik op het moment helemaal geen zin.
    'Ik zal je niet meer storen, meneer de detective.'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Ik zal je niet meer storen, meneer de detective.' Ik wilde iets zeggen maar de telefoon ging. 'jullie moeten meteen komen naar Hamilton Street, er is een moord gepleegd.' Zegt Chris de politieagent. 'we komen eraan.' Ik hang op en kijk naar Danny. 'we hebben een moord, kom we gaan.' Ik loop naar deur, en doe deze Open. Ik maak mijn auto Open en ga voor het stuur zitten. Ik wacht tot Danny instapt.

    Daniel "Danny" Williams

    'we hebben een moord, kom we gaan.' Hoor ik Steve zeggen. Ik wil hem net wat zeggen als hij al verdwenen is. Met een zucht loop ik hem achterna naar zijn auto, waar ik vervolgens in stap.
    'De dag kon niet beter beginnen. En zeker niet voor de vinder.' Zei hij met een sarcastische klank in zijn stem


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Danny stapt nu ook in de auto. 'De dag kon niet beter beginnen. En zeker niet voor de vinder.' Zegt hij sarcastisch. 'zeg dat wel.' Ik start de auto en rij naar Hamilton Street, ik parkeer de auto en stap uit. 'wat hebben we hier?' Vraag ik terwijl ik onder het lintje door loop, ik hou het lintje omhoog voor Danny.

    Daniel "Danny" Williams

    'Wat hebben we hier?' Hoor ik Steve vragen en volg hem onder het gespannen lint door. Ik kijk om me heen en zie wat versieringen hangen, zo te zien was er een feest aan de gang. In het midden van het plaats delict staat een grote opengeklapt bbq. Ik frons mijn wenkbrauwen.
    'Zo te zien is hier een hele apparte bbq geweest. Laten we het vragen.'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Zo te zien is hier een hele apparte bbq geweest. Laten we het vragen.' Zegt Danny. 'Goed idee.' Ik kijk om me heen en zie dan veel mensen die ondervraagd worden. Dan komt er een politieagent naar ons toe. 'De mensen hier hadden een gezellig buurtfeest, totdat die man de bbq opendeed.' Hij wijst naar een man. 'laten we daar beginnen.' Zeg ik tegen Danny.

    Daniel "Danny" Williams

    'Goed idee.' Hoor ik Steve zeggen die zoekend om zich heen kijkt. Ik zie dat er hier en daar al mensen worden ondervraagd. Opeens komt er een andere politieagent naar ons toe.
    'De mensen hier hadden een gezellig buurtfeest, totdat die man de bbq opendeed.' Zegt hij terwijl naar een man wijst die iets verder op staat.
    'laten we daar beginnen.' Zegt Steve tegen me. Ik knik en loop naar de man toe. Ik kijk hem even meelevend, het zal niet niks zijn voor een gewoon iemand om zomaar een lijk te vinde, maar de man komt redelijk rustig op me over.
    'Kende u het slachtoffer?' Vraag ik dan.


    chaos makes the muse