• Voor iets op Q? Nee, dat niet.
    Samen met een vriendin organiseer ik in de zomervakantie 'Wie is de mol?'

    Ik heb dat drie jaar geleden voor het eerst gedaan en daarna heb ik twee jaar als kandidaat meegespeeld. Nu sla ik weer aan het organiseren.

    Omdat het niet zo leuk is als iedereen elkaar kent -weet ik uit ervaring- probeer ik overal wat mensen vandaan te sprokkelen, dus vandaar deze oproep.

    Het duurt vier dagen (als je er zo lang in zit) en het start op donderdag 16 juli. De ontknoping is op zondag 19 juli, waarbij we met zijn allen zullen gaan eten. Voor zolang je erin zit, zullen we met zijn allen in het huis van mijn vriendin (of de tuin) overnachten. Ze woont in Kudelstaart, een dorpje in het zuiden van Noord Holland.

    We stellen geen eisen aan de kandidaten, maar het is wel handig als je van je ouders mag. De andere kandidaten zijn tussen de 18 en 25. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaa, als mollootzijnde wil ik heel graag meedoen!
    Hoe en waar kan ik me opgeven?


    Hakuna Matata. :)

    SalvaHolder schreef:
    Jaaa, als mollootzijnde wil ik heel graag meedoen!
    Hoe en waar kan ik me opgeven?


    Even een mailtje sturen naar tazz_ikke@hotmail.com (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nah, ik ben te jong. Mijn moeder laat me niet zomaar gaan, en de rest is veel ouder. Het was leuk geweest als het had gekund, maar ja. Even een paar jaar wachten(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zijn er nog mensen die zich willen aanmelden?^^
    We willen voor het einde van de maand de deelnemers rond hebben.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ik mag meedoen hoor ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Nou ik mag meedoen hoor ^^


    Leuk! Als je me een mailtje stuurt dan krijg je binnenkort de vragenlijst. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Leuk! Als je me een mailtje stuurt dan krijg je binnenkort de vragenlijst. c;


    Is goed :3 Ik zal even wachten tot ik de laptop heb x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."