• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Mhm.. Interessant..
    Ik zit hier namelijk nu misschien net twee maanden op, waarbij ik een maandje intensief doorgebracht heb op het forum. Nu moet ik zeggen dat deze 1 april "grap" wel een heel verkeerde eerste indruk heeft gegeven van Quizlet. Vooral gezien er blijkbaar al conflicten omtrent het onderwerp "openheid" zijn geweest vind ik dit een ondoordachte zet van het moderator team. Hierdoor ben ik van mening dat deze site misschien niks is voor mij en ik dan toch, met pijn in mijn hart vanwege de geweldige leden hier, Quizlet moet verlaten. Ik hou er namelijk absoluut niet van als leden gekwetst worden door een "grapje".


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is inderdaad wel heel erg drastisch, maar ik begrijp je keuze wel.
    Quizlet is de laatste tijd minder en minder interessant aan het worden. Vandaar mijn overstap naar RPG. De één april grap geloofde ik wel niet, maar het is echt mean. Vooral vind ik de beginpost een beetje bot overkomen, mijn mening. :'D
    Wattpad lijkt me wel een goed idee, maar ik ging er niet heen omdat ik niemand kende. Dus nu lijkt me wel het moment eens een kijkje te nemen.
    Desnoods als ik het niet leuk vind kunnen we nog op Facebook contact houden of zo. Ik hoop nog dat je van gedachten verandert, al ben ik het wel met je eens.

    EDIT 1: Wait, waarom is dit topic dicht? Ö

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 11:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik snap je punt echt, want zoals Yongie al zegt, het kwam een beetje bot over voor mij. Dat ze een grap doen, vind ik prima, maar het was echt... Wauw. :'D
    Zelf denk ik er ook wel over na om Q te leaven, want ik heb ook het gevoel dat ik hier ook niet meer voor de 100% meer tussen pas.

    Maar we hebben nooit echt gepraat, maar dat maakt niet uit, ik FB je wel een keer. :3 Hopelijk kom je nog een keer terug want Q zonder Nikki is toch anders.


    wat was dit ookalweer

    Nooo Nikki niet weggaan. D:
    Jij bent zo een vastgeroest onderdeel van Q dat de site er dan vast permanent uitvliegt. Ö

    Maar serieus, ik zou het echt heel jammer vinden. Die grap was misschien een inschattingsfoutje van de moderators, maar het het zou echt jammer zijn als je zou gaan. Je brengt anderen zo te zien nog op ideeën ook (no_chears).

    Ik bedoel maar, tussen de niet al te beste grappen en foutjes van Q door is het toch best gezellig? Of nou ja, doen we ons best er toch in elk geval voor met onze spiksplinternieuwe promoteam?

    Nou ja, het blijft natuurlijk je eigen keuze, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden als er opeens allemaal leuke mensen weggaan door zo'n stom geintje. D:

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 11:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Please, ga :') en niet zoals vele anderen zeggen "Ik ga!!" en dan vervolgens niet gaan. Die heb ik hier nu al zat gezien..


    It's high noon.

    We hebben dan niet zo'n goede start gemaakt op Quizlet en af en toe een (onnodige) discussie gehad, maar het zou jammer zijn mocht je deze beslissing echt doorzetten. Zelf heb ik niks door gekregen van het hele "mod voor een dag" gebeuren, maar het is begrijpelijk dat men zich hierdoor genaaid voelen. Zeker door de tijd en het vertrouwen dat ze hierin gestopt hebben. Misschien zit ik daardoor ook eigenlijk meer op het RPG-forum dan de gewone. Wattpad heb ik een tijdje niet op gezeten, maar het is zeker een leuke site. Als men mij daar wil contacteren of toevoegen kun je op mijn profiel voor de link kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooooo, Nikkiiiii!
    Maar ik snap je wel. En ik merk zelf ook dat ik steeds minder op Quizlet zit... Gelukkig heb ik je op FB ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, wow, een Q zonder jou lijkt me erg vreemd. Zolang ik hier zit ben jij al een van de vaste, actieve users. :c
    Ik vind het erg jammer dat dit je de beste oplossing lijkt, maar het is uiteraard jouw beslissing. Ik weet niet in hoeverre je er al zeker van bent Q te verlaten, maar in ieder geval ben je wat mij betreft altijd welkom om terug te komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jullie zijn heel lief en ik begrijp het dat sommige hetzelfde idee hebben. :3 Ik vind het prima als jullie me toevoegen op Facebook en me daar aanspreken! Als ik mijn eigen forum af heb, zijn jullie natuurlijk allemaal van harte welkom!


    Your make-up is terrible

    Ik vind het heel jammer om dat te horen :c! Maar het is natuurlijk je eigen beslissing.
    Ik weet dat het probleem met de mods er altijd is geweest. Toen ik na meer dan een jaar terug kwam had ik serieus gedacht dat het probleem was opgelost. Blijkbaar niet.


    Seasons will change, but I shall remain

    Square schreef:
    Oh, wow, een Q zonder jou lijkt me erg vreemd. Zolang ik hier zit ben jij al een van de vaste, actieve users. :c
    Ik vind het erg jammer dat dit je de beste oplossing lijkt, maar het is uiteraard jouw beslissing. Ik weet niet in hoeverre je er al zeker van bent Q te verlaten, maar in ieder geval ben je wat mij betreft altijd welkom om terug te komen.


    Quizlet is niet hetzelfde zonder jou Nikki! Ik vind het echt jammer dat je weggaat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk dat dit topic per ongeluk gesloten is. Excuses!


    Deep inside, I've never felt alive

    What the hell? Waarom was dit topic eerst gesloten?

    Ik vind het bullshit. Niet dat van jou Nikki, maar van de moderators. Het is lomp neergezet en. . . Well, mijn reactie staat in dat topic :'D
    In elk geval denk ik er eveneens al langer over, om Q. te verlaten. De sfeer verslechterd naar mijn idee alleen en nu deze stunt. Als iemand zich graag serieus genomen wilt worden, moeten ze vooral hier naartoe gaan. (cat)
    Er is dan wel vaak gehaat op je geweest Nikki, maar jij bent in ieder geval wel één van de weinigen die zegt wat je ervan vindt. Maar. . . Hoe moet het nu met onze ORPG's? * no chears *


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een april grap?=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Deadshot schreef:
    Nooo Nikki niet weggaan. D:
    Jij bent zo een vastgeroest onderdeel van Q dat de site er dan vast permanent uitvliegt. Ö

    Maar serieus, ik zou het echt heel jammer vinden. Die grap was misschien een inschattingsfoutje van de moderators, maar het het zou echt jammer zijn als je zou gaan. Je brengt anderen zo te zien nog op ideeën ook (no_chears).

    Ik bedoel maar, tussen de niet al te beste grappen en foutjes van Q door is het toch best gezellig? Of nou ja, doen we ons best er toch in elk geval voor met onze spiksplinternieuwe promoteam?

    Nou ja, het blijft natuurlijk je eigen keuze, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden als er opeens allemaal leuke mensen weggaan door zo'n stom geintje. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!