• Beginpost?

    Zijn de 101 dalmatiërs fab?


    be gay do crimes

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Zo'n taart at ik gisteren nog lol


    Zo'n taart is lekker


    all because i liked a girl

    Meje schreef:



    Hier heb je taart voor je 5000ste post Xantha



    OMG DAT VALT ME NU PAS OP IAIHFKJXNC


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    (...)


    OMG DAT VALT ME NU PAS OP IAIHFKJXNC


    Lol x) Congrats iig :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sinceriously schreef:
    (...)


    OMG DAT VALT ME NU PAS OP IAIHFKJXNC


    Nog gefeliciteerd haha


    be gay do crimes

    Ik wacht op het topic van Xantha


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    Ik wacht op het topic van Xantha


    Ik ga sws meedoen :3

    Iedereen goes paard ofzo? x)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn officiële 5003ste post.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jongens? Wat vinden jullie van dit als proloog voor mijn nieuwe verhaal "Litost"? I need some opinions. En ik heb heel graag kritiek, trouwens, veel liever dan "super" of "awesome", dus go ahead, there's always place for improvement. ^^

    Het water stroomde langs mijn lichaam, alsook de vissen die in tegenstelling tot mij met de stroom meezwommen. Only dead fish go with the flow. Figuurlijk gezien zat er een grond van waarheid in. Wie niet doorzette, zou nooit bij zijn doel raken. Een gemakkelijke weg kiezen loste niet alles op en daarom zwom ik tegen de stroom in. Het was mijn plan dit jaar in de arena te belanden, dus dan moest ik op alles voorbereid zijn, zelfs op tegenstroom.
    District 4 had nooit zo bekend gestaan als beroepsdistrict als de eerste twee districten, maar we hadden de voorbije eeuw al genoeg getrainde mensen gestuurd dat één en twee ons naarmate de jaren vorderden ons bij de basis van hun beroepsbondgenootschap hadden gevoegd. Toch geloofde ik nog steeds dat een bondgenootschap enkel een verspilling van tijd was, mocht het niet zijn dat je zo ongetwijfeld meer kans had op sponsors, of toch in elk geval heel erg mee kon genieten van die van je bondgenoten.
    Soms was ik jaloers op de vissen. Ergens leken ze op ons, de inwoners van Panem. Ze werden willekeurig uit een hele hoop andere vissen gehaald en gedood, dat is exact de bondige samenvatting van de Hongerspelen. Het was wreed, maar het was het leven. In tegenstelling tot wij, echter, hadden de vissen niets te vrezen als ze niet gevangen werden. Hier in District 4 was dat ook wel een ander paar mouwen dan in de niet zo welgestelde districten, maar we werden alles behalve eerlijk behandeld, hoe wel we het ook mochten stellen. Het Capitool liet ons alles voor hen doen en zij zaten er maar op hun leeg gat, ons te “onderhouden“. De enigen die ons onderhouden zijn wijzelf, maar als we niets deden, zorgde het Capitool er wel op een andere manier voor dat het leven ons zuur werd gemaakt. Stokslagen, de arena in, al wat je je maar kan bedenken. Het is hun enige kwaliteit: Mensen uit de districten pijn doen.

    Vandaag is de dag van de boete en volgens mijn totaal op de zon afgestelde interne klok, duurt het nog maar een uur of drie voor die begint. Zonder enige twijfel zullen er weer tientallen mensen zijn die zich willen aanbieden, maar ik moet ervoor dat ik de eerste ben. Niemand is tevreden met een tweede plaats en ik zeker niet. Zeventien jaar lang ben ik tweederangs geweest, maar ik doe het niet meer. Voor die ene keer, voor vandaag en de weken die er in de arena op zouden volgen, zou ik de enige zijn waar de mensen, van het Capitool, van District 4 en van alle andere districten, interesse zouden in hebben. Vandaag was het mijn beurt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:20 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik ga het voorlopig bij die ene RPG houden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil graag meedoen, Xantha, maar ik heb het op het moment te druk, sorry. Ik doe enkel nog mee met fanfic RPG's omdat ik daar makkelijker "snel" even kan posten.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Is goed hoor (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ugh, I feel empty, no purpose.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    Ugh, I feel empty, no purpose.

    Pfsh ik ben een pwp over Queen aan het maken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)
    Pfsh ik ben een pwp over Queen aan het maken :'D


    Waarom dat dan?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Meanwhile weer lijstje invullen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."