• Lieve users,

    Er zijn nu twee methodes om credits te kopen, dat is via iDeal of overschrijving. Om het voor jullie wat makkelijker te maken, willen we er graag nieuwe methode(s) bij. Helaas moeten we melden dat Paypal momenteel niet werkt en dat sms en telefoneren geen opties zijn. Rutger is nog niet zeker of de Paysafecard komt, maar dat is iets wat al op de suggestielijst staat. Wij willen aan jullie vragen wat voor manieren jullie graag willen zien om te kunnen betalen voor credits. We moeten wel zeggen dat Rutger helaas niet alles kan installeren, dus het zou kunnen zijn dat er iets niet komt, wat wel veel aangevraagd is. Wij hopen dat jullie veel goede ideeën hebben, want jullie zijn degenen die het moeten gebruiken!

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oh, ik dacht dat dit een topic zou zijn om te melden dat er nieuwe methodes waren toegevoegd, haha. (nerd)

    Helaas heb ik geen originele ideeën te opperen. Ik heb zelf al heel lang geen credits meer gekocht en als ik het wel deed, zou iDeal de meest logische manier zijn voor mij.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 15:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, ik dacht dat dit een topic zou zijn om te melden dat er nieuwe methodes waren toegevoegd, haha. (nerd)

    Helaas heb ik geen originele ideeën te opperen. Ik heb zelf al heel lang geen credits meer gekocht en als ik het wel deed, zou iDeal de meest logische manier zijn voor mij.

    Ik heb de titel nu iets anders geformuleerd. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik dacht dat het ooit het idee was het met MisterCash/Bancontact mogelijk te maken? Dat zou voor mij (en ik geloof ook voor andere mensen), dingen een stuk gemakkelijker maken. Ik zoek het topic even, maar het is al vrij oud, dus het kan wel even duren vooraleer ik het vind. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bancontact zou heel handig zijn (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit is het topic. Lijkt me super handig. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het enigste wat ik kan bedenken is geld in een enveloppe naar Rutger sturen die dan vervolgens credits op je account zet (nerd)
    Maar of dat nou zo rendabel is...(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik gebruikte vooral Paypal


    26 - 02 - '16

    Firgun schreef:
    Ik dacht dat het ooit het idee was het met MisterCash/Bancontact mogelijk te maken? Dat zou voor mij (en ik geloof ook voor andere mensen), dingen een stuk gemakkelijker maken. Ik zoek het topic even, maar het is al vrij oud, dus het kan wel even duren vooraleer ik het vind. :')

    Hier hebben we nog geen feedback over momenteel. Maar die staat al wel op de planning om te onderzoeken.

    Ikzelf ben hier ook fan van. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    VISA? :Y) Nee, gewoon bancontact zou handig zijn (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jammer van Paypal, dat werkt als een van de beste opties denk ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik kocht vroeger credits via SMS, dat was de enige manier dat m'n ouders er niet achter zouden komen... Jammer dat dat niet mogelijk is :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik kocht vroeger credits via SMS, dat was de enige manier dat m'n ouders er niet achter zouden komen... Jammer dat dat niet mogelijk is :c

    In Natura 🌚


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    In Natura 🌚


    Ik zat zelf meer te denken aan zo'n couponboekje met knuffels weet je wel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Savitar schreef:
    In Natura 🌚

    (wbw) krijg je 69 credits voor

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 19:48 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt