• Beginpost?

    Wat gaan we doen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    Well, als ik één ding weet dan is het dat ik de Spamclub niet ga verlaten om één zo'n stomme discussie.
    ME IN.


    YESH ;D

    @Dotan nou, ik kondigde twee topic terug aan dat ik erover zat te denken te stoppen bij een rpg omdat ik er niet tussen kon komen en toen is de bom dus gebarsten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    YESH ;D

    @Dotan nou, ik kondigde twee topic terug aan dat ik erover zat te denken te stoppen bij een rpg omdat ik er niet tussen kon komen en toen is de bom dus gebarsten.
    Egg-xactly.
    Laten we niet verder in details treden, het was een 'drastische' 'internet-discussie'. Anders is het niet te verwoorden. :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Egg-xactly.
    Laten we niet verder in details treden, het was een 'drastische' 'internet-discussie'. Anders is het niet te verwoorden. :')


    Jep. Als je het zo samenvat gaat het ook eigenlijk helemaal nergens over. Maar komt ook wel deels omdat mensen elkaar via app, gb etc. op hebben zitten fokken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ken het, hoor. Internetruzies starten vaak helemaal uit het niets, om gewoon een misverstand ed, maar leiden tot drastische gevolgen. Arme meid :C *hugg*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    Ik ken het, hoor. Internetruzies starten vaak helemaal uit het niets, om gewoon een misverstand ed, maar leiden tot drastische gevolgen. Arme meid :C *hugg*


    True, maar dat is het nadeel van Internet :/

    Ach, zolang we geen praktijken krijgen van een paar jaar terug.. ghehehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    True, maar dat is het nadeel van Internet :/

    Ach, zolang we geen praktijken krijgen van een paar jaar terug.. ghehehehe


    Tja, wij zijn nu nog jong, impulsief en ondoordacht. :P Vaak hebben we ook te snel een vooroordeel klaar. Laten we zeggen dat dit een levenservaring meer is. :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Tja, wij zijn nu nog jong, impulsief en ondoordacht. :P Vaak hebben we ook te snel een vooroordeel klaar. Laten we zeggen dat dit een levenservaring meer is. :]


    Impulsief is bij mij zeker van toepassing ja x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Impulsief is bij mij zeker van toepassing ja x)


    Ik vaak ook, hoor. Maar door de internetkabels kan je het even laten rusten, er beter over nadenken en desnoods niet meer reageren. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik vaak ook, hoor. Maar door de internetkabels kan je het even laten rusten, er beter over nadenken en desnoods niet meer reageren. c:


    Klopt x) Maar het is algemeen bekend dat de discussie niet aangaan niet mijn sterkste punt is :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Klopt x) Maar het is algemeen bekend dat de discussie niet aangaan niet mijn sterkste punt is :3


    Ik kan het volgens anderen heel goed. x]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik kan het volgens anderen heel goed. x]


    Lucky you x) Kun je me niet wat van je talent geven? ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aloha


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Aloha


    Hee c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Lucky you x) Kun je me niet wat van je talent geven? ^^


    Ik wil je best een opleiding geven. :P Er zijn wel enkele truks die ik gebruik :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hey!

    Kunnen we geen nieuwe beginpost maken? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys