• Het plaatje is natuurlijk maar een grapje, maar toch is half Nederland in rep en roer. Misschien hebben jullie er al iets over gehoord, of hebben jullie het geluid met eigen oren mogen horen, maar op zondagavond klonk er door het westen van Nederland een soort trompetgeluid vanuit de lucht. Er wordt nu al veel gediscussieerd over wat het kan zijn: aliens, het Amerikaanse leger die met frequenties de elektromagnetische beschermlaag die zich rond de aarde bevindt beïnvloeden, illuminatie. Niemand heeft er echt een verklaring voor. Wat denken jullie hiervan?

    Het kan natuurlijk een flauwe grap zijn, maar ik was benieuwd of iemand hier die geluiden ooit heeft gehoord, want ze waren niet alleen dit jaar te horen, maar in 2012 waren ze ook te horen in New York, Canada, Marokko en andere plaatsen op de wereld. Creeps me out.

    Dit is een video uit Gouda.



    En dit filmpje komt van verschillede plekken op de wereld waar dit is gehoord.


    Bericht van ondertussen.nl

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 12:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik hoorde het net op de radio en ik vind het wel grappig en creepy tegelijk, haha. Ik vraag me alleen af waarom ze er nu pas over beginnen als het zondag is gebeurd?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Huh? Hier heeft KyloRen/Laura toch al laatst een topic van aangemaakt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht dat het gewoon al natuurkundig verklaard was? Dat werd gisteren iig gezegd in RTL Late Night. In mijn ogen niks om bang voor te wezen dus.


    Happy Birthday my Potter!

    Wookiee schreef:
    Ik hoorde het net op de radio en ik vind het wel grappig en creepy tegelijk, haha. Ik vraag me alleen af waarom ze er nu pas over beginnen als het zondag is gebeurd?


    Ik heb ook geen idee hoe dat zit, ik dacht dat hier op quizlet ook al was losgebarsten, maar blijkbaar niet haha ik kreeg wel echt kriebels van die video's, maar heb geen idee wat ik er van moet denken


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zahara schreef:
    Huh? Hier heeft KyloRen/Laura toch al laatst een topic van aangemaakt?


    Oh dan was dat vast zondag, dat had ik niet gezien. Ik had de topic pagina's gecontroleerd maar kwam niks tegen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh dan was dat vast zondag, dat had ik niet gezien. Ik had de topic pagina's gecontroleerd maar kwam niks tegen

    Oh well, ik had er niks van gehoord/gemerkt tot dat topic van KyloRen en dan laat t me nog steeds koud eigenlijk. Er is zeker wel meer dan alleen de mensheid en dieren, maar om dat enkele geluid nou meteen af te schuiven daarop, lol. Ik merk 't vanzelf wel, ik heb eigenlijk wel wat meer aan mijn hoofd dan aan zulke dingen te denken en speculeren haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Oh well, ik had er niks van gehoord/gemerkt tot dat topic van KyloRen en dan laat t me nog steeds koud eigenlijk. Er is zeker wel meer dan alleen de mensheid en dieren, maar om dat enkele geluid nou meteen af te schuiven daarop, lol. Ik merk 't vanzelf wel, ik heb eigenlijk wel wat meer aan mijn hoofd dan aan zulke dingen te denken en speculeren haha.


    Nja, ik ga me er ook totaal niet druk om maken, maar het is wel een apart fenomeen. En leuk om over te discussieren, vind ik dan.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hmm, ik moest eigenlijk keihard lachen toen ik dit hoorde, waarom? Omdat je in films over aliens ook altijd die muziek hoort O.O . Zelf heb ik het niet gehoord. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met buitenaardewezens hoor, maar of dit nu normaal is? Als het een grap was, is het wel een dure en hele grote grap geweest, iemand moet dan toch ook iets van geluidsboxen hebben zien staan? Die personen zijn nu vast doof. Ik denk dat we het moeten laten zoals het nu is, er zijn wel meer van die opmerkelijke dingen, denk aan de graancirkels, de volgens die ergens in China elke dag om precies de zelfde tijd dood uit de lucht vallen en alle ander mysteries. Natuurlijk is het erg raadselachtig, maar zeker niet dodelijk. Dus waarom zouden we ons druk maken?Bovendien krijg ik er gek genoeg inspiratie van... Maar ja...


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Hmm, ik moest eigenlijk keihard lachen toen ik dit hoorde, waarom? Omdat je in films over aliens ook altijd die muziek hoort O.O . Zelf heb ik het niet gehoord. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met buitenaardewezens hoor, maar of dit nu normaal is? Als het een grap was, is het wel een dure en hele grote grap geweest, iemand moet dan toch ook iets van geluidsboxen hebben zien staan? Die personen zijn nu vast doof. Ik denk dat we het moeten laten zoals het nu is, er zijn wel meer van die opmerkelijke dingen, denk aan de graancirkels, de volgens die ergens in China elke dag om precies de zelfde tijd dood uit de lucht vallen en alle ander mysteries. Natuurlijk is het erg raadselachtig, maar zeker niet dodelijk. Dus waarom zouden we ons druk maken?Bovendien krijg ik er gek genoeg inspiratie van... Maar ja...


    Druk om.maken is natuurlijk anders dan er even over discussieren, dat vind ik dan wel weer leuk. Het feit dat iedereen gaat reageren op dit topic over bang zijn, hilarisch xD Het is maar een geluid. Maar ik kan best geloven, dat als je zelf snachts buiten staat en dat hoort dan toch wel zoiets hebt van wtf
    Ik snap van anderen niet waar de fantasie is gebleven, dat er uberhaupt niet over na wordt gedacht. Ik vind het juist wel leuk, dat wat het ook is, je even wegtrekt uit de realiteit xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Di's trouwens niet van de afgelopen weken ineens. Die geluiden worden al heel lang gehoord. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laleah schreef:
    (...)

    Druk om.maken is natuurlijk anders dan er even over discussieren, dat vind ik dan wel weer leuk. Het feit dat iedereen gaat reageren op dit topic over bang zijn, hilarisch xD Het is maar een geluid. Maar ik kan best geloven, dat als je zelf snachts buiten staat en dat hoort dan toch wel zoiets hebt van wtf
    Ik snap van anderen niet waar de fantasie is gebleven, dat er uberhaupt niet over na wordt gedacht. Ik vind het juist wel leuk, dat wat het ook is, je even wegtrekt uit de realiteit xD

    Hoezo het feit dat iedereen gaat reageren op dit topic met het bang zijn? Ik zie niemand zo reageren hoor. Of snap ik nu niet wat je ermee bedoeld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is gewoon iets natuurkundigs en heeft absoluut 0,0 te maken met de komst van Cthulhu, Niburu, Jezus, of wat dan ook. Het is nu eenmaal een feit dat de mens de wereld helemaal naar de klote helpt, waardoor deze planeet mee verandert, inclusief het magneetveld.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    >Slotje, omdat er al een topic over dit onderwerp blijkt te zijn: Klik


    Happy Birthday my Potter!