• (Eigenlijk had Sha dit topic, maar gezien ze niet in staat was hem te openen heb ik de vrijwel onmogelijke taak op me gekregen)

    Beginpost?

    Doe mee met onze AwkwardAnimal actie!
    Usernames van volgende maand: een dier naar keuze met daarvoor het woord Awkward!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 13:03 ]

    Wat wordt mijn volgende username?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Prima ^^ Verveel me alleen dood

    Zal ff luisteren :3

    Haha veel plezier. Met het beeld is het natuurlijk cooler, maar jaaa ik vind het leuk ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lensherr schreef:
    (...)

    Wel redelijk I guess. Een beetje ziek. Met jou?
    EN NEE NIET BILLY ELLIOT

    De film is slecht naar het schijnt, de musical was episch, geloof me. Maar ik heb clipjes gezien van de Nederlandse versie (niet Belgisch) en dat leek me wel weer slechter omdat dat authentieke Engelse accent verloren gaat en ook het verhaal op zich in Engeland afspeelt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uhh, ik ben dood. Dood van het leren. Dood van het uur slaap dat ik vannacht heb gemist. Yash. Dood.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sadist schreef:
    (...)
    De film is slecht naar het schijnt, de musical was episch, geloof me. Maar ik heb clipjes gezien van de Nederlandse versie (niet Belgisch) en dat leek me wel weer slechter omdat dat authentieke Engelse accent verloren gaat en ook het verhaal op zich in Engeland afspeelt.


    De acteur die hem speelde in de film gaat in de nieuwe Fantastic Four spelen :'D
    En ik haat het verhaal gewoon, ik ben een cultuurbarbaar :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dotan schreef:
    Uhh, ik ben dood. Dood van het leren. Dood van het uur slaap dat ik vannacht heb gemist. Yash. Dood.


    Ik ken je gevoel.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Omg, jij ook? Ik ook. Hehe.


    high-five!


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    high-five!


    *highfived*


    -

    Lensherr schreef:
    (...)

    De acteur die hem speelde in de film gaat in de nieuwe Fantastic Four spelen :'D
    En ik haat het verhaal gewoon, ik ben een cultuurbarbaar :')

    Het feit van jongen gaat ballet doen? Of het feit van de mijnwerkersrevolutie ten tijde van Thatcher? want ik vind dat tweede vreselijk interessant. Maar de musical was like awesomeheid zelfs mensen die er tegen opzagen en de film hadden gezien vonden de musical heel erg goed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind dat liedje zonder het verhaal erachter niet te weten wat nietszeggend x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Saith schreef:
    (...)

    *highfived*


    Idk if I should post my face smiley :Y), or a sad one because period :')


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    Het feit van jongen gaat ballet doen? Of het feit van de mijnwerkersrevolutie ten tijde van Thatcher? want ik vind dat tweede vreselijk interessant. Maar de musical was like awesomeheid zelfs mensen die er tegen opzagen en de film hadden gezien vonden de musical heel erg goed.


    De film bedoel ik :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zeg Xantheve, heb je toevallig tijd wat te posten bij Always Answer The Phone because verveling x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Zeg Xantheve, heb je toevallig tijd wat te posten bij Always Answer The Phone because verveling x)
    \

    Altijd. Maar ik moet eerst ergens anders nog even een post schrijven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)\

    Altijd. Maar ik moet eerst ergens anders nog even een post schrijven.


    Maakt niet uit x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Ik vind dat liedje zonder het verhaal erachter niet te weten wat nietszeggend x)

    Zonder het verhaal wel ja. Maar met verhaal is het een leuk lied ^^ maar niet de film kijken die is vreselijk blijkbaar :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque