• Hyee x!

    we gaan hier eens lkkr over eurosong spreken. Wat vond je ervan? Wie moest volgens jou winnen? Wie vond je überslecht? Wie vond je geil/knap/sexy/...?whatever,, Drop je mening helemaal beneden xD

    Het Euro songfestival was gewoon in een woord:

    Saai.
    x)


    I recycle my thoughts.

    Heb er niet naar gekeken... kwam op het einde even, wat voor weirdo's daar voorbij kwam... :S t is echt zo achteruit gegaan


    BAM!

    Ik vond het saai. Ik heb alleen finland en een of andere vage vogeltjes dans gezien -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind het saaaii *gaapt*
    maar Finland is HOT
    Terasbetoni - missa miehet ratsastaa
    die song is trés hot :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hb et ni gezien eigelijk xD had gistere een dansoptrede xD
    wie is er eigelijk gwonen??:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn overbuur is fins *wenkbrauwkriebel*
    Kga es vrage wa da allemaal betekent
    vikke hijs coooowl

    wil je het dan ook naar mij toesturen??(A)
    ik kan die hele tekst niet eens vinden, laat staan een vertaling :|
    en Rusland heeft gewonnen *iell*
    ik vin dat Finland gewoon had moeten winnen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind da belachelijk ze zouden da moeten afschaffen!!!


    Let me be me...

    Kvin da ed elk jaar slechter en slechter wordt en België moe echt is ne nieuwe jury zoeke want WTF ISHTAR damn direct ed slechtste van ed slechtste.

    Kvin da ed elk jaar slechter en slechter wordt en België moe echt is ne nieuwe jury zoeke want WTF ISHTAR damn direct ed slechtste van ed slechtste.

    ah echt he! o julisina julini of zo iet *kots*
    kvon da ze nelson moeste sture, da kvink echt een mooi lieke x)


    HaveFun!

    Ik vond het melig, maar Nederland moest wel door de halve finale komen. Wij hadden nog een redelijk liedje. En waarom moeten Engeland en Duitsland nou gelijk naar de finale.
    En die kalkoen van de halve finale was verschrikkelijk. Je zou maar verliezen van een kalkoen. Dan heb je echt je dieptepunt bereikt.

    Ik vond het melig, maar Nederland moest wel door de halve finale komen. Wij hadden nog een redelijk liedje. En waarom moeten Engeland en Duitsland nou gelijk naar de finale.
    En die kalkoen van de halve finale was verschrikkelijk. Je zou maar verliezen van een kalkoen. Dan heb je echt je dieptepunt bereikt.

    Kheb niet eens de moeite genomen om te kijken
    het is echt achteruit gegaan de laatste jaren


    I'll take you to another world

    Ik vind eurosong een UIGEKOCHTEBOEL
    & ik haat da programma.


    Turning up the volume

    Ik haat het eigenlijk! Het is vriendjespolitiek tussen allemaal verschillende landen!
    Maar heb toch gekeken xDD En kvond israel wel niet slecht .. Don't kill me!
    x


    ' Yes, music is the new religion_