• Ver afgelegen in het westen van Engeland ligt een ontzettend klein dorpje, met oude, vervallen huizen.
    Het lijkt er non-stop te regenen, en de donkere wolken blokkeren de meeste zonnestralen waardoor er bijna geen verschil te zien is tussen dag en nacht.
    Er wonen slechts enkele mensen hier, een paar alleenstaanden, enkele oudere koppels, maar geen gezinnen.
    Als een groep jongeren op een Road-Trip gaan loopt niet alles zoals gepland.
    Volgens de landkaart die ze bij zich hadden behoorde zich op een bepaald punt een tankstation te bevinden.
    Het tankstation is echter verlaten, en met een bijna lege tank rijden ze het dorpje Caster Creek binnen.
    Als de auto dan niet meer verder kan zoeken ze hulp in het dorpje.
    Maar die hulp lijkt niet zo vanzelfsprekend als het zou moeten zijn.
    Geheimzinnige bewoners, verlaten gebouwen en de constante regen.
    Wat is er hier gebeurd?
    Wat zullen ze vinden als ze verder zoeken naar de geschiedenis van dit dorpje?


    Invullijstje:

    x Naam:
    x Leeftijd:
    x Uiterlijk+FC:
    x Rol [Bewoner Caster Creek / Jongere]:
    x Karakter:
    x Geschiedenis:
    x Extra:


    Er is geen maximaal aantal rollen die je op je mag nemen, maar probeer het wel zo te houden dat de rollen eerlijk verdeeld zijn.
    Geen minimaal aantal woorden, maar hou het wel een beetje fatsoenlijk dus wel een echte rol en geen enkele woordjes invullen. Gelieve te schrijven in goed lopende zinnen.
    Niet elke rol wordt geaccepteerd, het is nou niet zo dat ik een hele hoge standaard heb, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan, feedback is te verwachten.
    Niet binnen een week je rol ingeleverd? Helaas, dan verloopt je reservatie.


    Faceclaims:
    • Jason Mamoa
    • Matty Healy
    • Shay Mitchell
    • Lucy Hale
    • Jessa Duggar
    • Cody Christian
    • Jessica Szohr
    • Finn Harries



    Jongeren;

    Meisjes:
    • Casy “Caselin” Deliverin
    •Dana Trish Magyar
    • Gereserveerd voor Takamasa
    • Kayleen “Kyle” Cascada Moore
    • Yara Josslynn Sanford


    Jongens:
    • Stuard Thomas O’Neill
    • London Jason Dunbar
    • Reservatie voor Fortis
    • Reservatie voor Riggs
    • Trevor Matthew Quinn


    Bewoners;

    Mannen:
    • Alair Raghnall MacSiridh
    • Gereserveerd voor Sereine
    •
    •


    Vrouwen:
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 22:00 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    @Mhyresa: Net wat ik nodig had! Je kunt ook een echtpaar of zo schrijven, dus een man én een vrouw. Ligt er maar net aan wat je leuker vind, maar ik vind het wel fijn dat iemand graag een bewoner wil schrijven !
    @Aranyhid: Moet ik hem alvast voor je erbij zetten zodat niemand hem 'steelt', zeg maar. Je kan het later altijd nog veranderen.


    Dat kan ik doen, maar dan wel vanuit een persoon. Dat is me wat handiger!

    En dan FC ik Jason Momoa *-*
    He's the perfect man for the job

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 14:20 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik wil graag Matty Healy als FC.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik wil graag Lucy Hale als FC


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Aranyhid schreef:
    Als het kan, graag! :')

    Hoe oud is iedere jongere overigens?


    Ik ben leeftijd er vergeten bij te zetten, is dus een beetje aan jezelf, maar het is wel een adolescent, dus probeer ze tussen de 17 en 22 te houden of zo.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Ik reserveer een mannelijke bewoner.


    [ heaven knows ]

    Trouwens, heb je wellicht enig idee wat er gaande is in het dorpje? Zodat we er rekening mee kunnen houden. Misschien kan ik nog wat voor mijn rol gebruiken, namelijk. Het is handig om te weten wat wel of niet kan.


    [ heaven knows ]

    Casy ''Caselin'' Deliverin


    Naam: Casy Caselin Deliverin
    Leeftijd: 19 jaren oud
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:{Lucy Hale} Casy is een brunette met bruine ogen van ongeveer de lengte van 1,70 m, niet de allerlangste maar ook niet de allerkleinste. Casy kan een heel simpel meisje zijn maar ze kan ook heel classy zijn, ze draagt meestal leuke kleding en ook heel erg wat ze schattig vindt. Ze heeft tot over haar schouders, bruine haren die op sommige momenten zelfs lijken te krullen. In haar haren zit een natuurlijke slag, al hoewel ze het ook heel vaak aan het stijlen is dus het niet zo opvalt. De grootste tijd heeft ze haar haar los maar soms vlecht ze het zelf ook wel eens. 'S nachts heeft ze haar haar altijd in een paardenstaart want dat vind ze fijner slapen, en als ze dan wakker wordt zit haar haar ook niet verkeerd.
    Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je haar gevoelens uit kunt aflezen, haar wimpers zijn heel zwart en vol dat vinden veel meisjes heel leuk en zijn er dan ook heel jaloers op. Haar wenkbrouwen zitten altijd heel strak maar het staat der heel goed, en ze moet er dan ook vaak veel mensen mee helpen die hetzelfde willen. Door dat ze aan sporten/rennen doet heeft ze een strak lichaam waardoor ze ook veel kleding kan kiezen, ze houd er ook van om te sporten en heeft er geen problemen mee. Haar make-up zit ook altijd super strak en goed, maar ze is er ook altijd een tijdje mee bezig.

    Rol [Bewoner Caster Creek / Jongere]: Jongere

    Karakter: Casy is een vertrouwlijke dame die veel mensen vertrouwt. Ze houd echt van haar vrienden en familie, daar staat ze dan ook altijd voor klaar. Als ze verdriet heeft, dan wilt ze het liefts een knuffel van degene die haar lief hebben. Als ze blij is kun je het aan alles merken, ze uit haar blijheid in alles wat ze doet en maakt er meestal ook andere mensen blij mee. Ze kan ook helemaal opgaan in dat soort kleine momentjes, ze laat zichzelf ook meestal leiden door haar gedachten en dan wil ze ook dat zoveel mogelijk anderen blij zijn. Als ze zegt dat ze iets gaat doen, doet ze het 9 van de 10 keer ook echt en gaat ze er helemaal voor. Ze zegt meestal dat ze het woord ''Opgeven'' niet kent omdat ze een doorzetter is. Ze is ook wel eens serieus dan is ze ook pietje precies dan wilt ze alles precies hoe het in haar gedachten ook is, het kan tegen zitten maar er kunnen ook hele mooie dingen uitkomen omdat ze een leuke fantasy heeft. Als ze chagrijnig is kan beter niemand bij haar in de buurt komen alleen haar allerbeste vrienden, want anderen zullen gelijk denken dat ze een bitch is. Als ze lol heeft wil iedereen bij haar in de buurt zijn want dan is ze ook echt gezellig, ze houden er ook van als ze vrolijk is. Ze is ook heel erg oplettend als er iets verkeerd gaat , staat ze altijd voor diegene klaar. Ze kan zich ook laten ingaan in de gevoelens van andere personen, dit kan zo zijn voordelen hebben maar ook zo zijn nadelen. Als er vreemden zijn let ze altijd heel erg goed op , omdat ze ze niet echt heel snel vertrouwt vooral oude mensen niet. Soms lijkt ze een hele mysterieuse meid want ze kan heel onverwachtst uit de hoek komen, en daar schrikken sommige mensen van maar het kan heel handig zijn. Voor ze iets zegt denkt ze altijd een hele tijd na want ze wil geen mensen kwetsen, heel veel mensen hebben hier ook respect voor omdat ze hun dan niet kwetst. Wanneer ze je echt vertrouwt kun je echt de grootste lol met Casy hebben, en zou ze ook de beste vriendin die je je maar kunt voorstellen voor je zijn. Ze is ook onzeker over haarzelf want ze heeft nog nooit echt een goed vriendje gehad.
    Ze kan echt totaal niet liegen want dan gaat haar stem steeds hoger, dus liegt ze ook bijna nooit. Ze denkt ook niet aan de fouten van gisteren maar aan de verandering van vandaag. Ze zegt ook alles gelijk tegen de gene als er iets niet goed zit of ze iets over diegene denkt, dit maakt haar een eerlijk persoon maar sommige hebben hier het nogal lastig mee.

    Geschiedenis: Casy is geboren in Italië en kan de taal ook ontzettend goed, hierdoor heeft ze ook een licht accent. Ze heeft haar echte ouders nooit gekent omdat haar echte moeder 16 was toen ze zwanger was van Casy, hebben ze haar afgestaan aan pleegouders ze weet hier inmiddels vanaf. Doordat ze uit Italië komt en daar tot haar 9e heeft gewoond, kon ze in het begin niet echt bepaald goed engels. Hierdoor is ze ook ontzettend erg gepest en werd ze als het buitenbeentje gezien, hier had ze ontzettend veel moeite mee om het te verwerken. Ze is ontzettend onzeker over der verleden en probeerd het met al jaren over zich heen te laten gaan, ze had nooit het gevoel dat ze ergens bij hoorde. Ze heeft een tijdje gehad dat ze gedacht had dat ze moet veranderen voor anderen, maar dit heeft ze gelukkig nooit gedaan.

    Extra - Niet echt iets.


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Sereine schreef:
    Trouwens, heb je wellicht enig idee wat er gaande is in het dorpje? Zodat we er rekening mee kunnen houden. Misschien kan ik nog wat voor mijn rol gebruiken, namelijk. Het is handig om te weten wat wel of niet kan.


    Niet echt, maar het is in ieder geval iets dat impact heeft gehad op de populatie van Caster Creek..
    Van een massa moord tot een enorme brand of een haunting of zo, weet ik nog niet. In ieder geval iets in die richting.
    Een zeer ingrijpende ramp zeg maar.
    Misschien wel een serie van onverklaarbare gebeurtenissen.
    Het leek me eigenlijk wel leuk om te kijken wat mensen er gedurende de RPG van maken, qua verhalendie verteld worden misschien geschriften die gevonden worden zo dat het niet alleen leuk en spannend is om te lezen voor mensen die het topic volgen, maar ook onverwachts is voor de andere schrijvers.
    Daarom zoek ik natuurlijk wel echt een aantal creatieve mensen, omdat de verhaallijn alleen een opzetje is, en alles nog alle kanten op kan gaan.
    Het leek mij juist wel leuk zo.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Sereine schreef:
    Trouwens, heb je wellicht enig idee wat er gaande is in het dorpje? Zodat we er rekening mee kunnen houden. Misschien kan ik nog wat voor mijn rol gebruiken, namelijk. Het is handig om te weten wat wel of niet kan.


    Niet echt, maar het is in ieder geval iets dat impact heeft gehad op de populatie van Caster Creek..
    Van een massa moord tot een enorme brand of een haunting of zo, weet ik nog niet. In ieder geval iets in die richting.
    Een zeer ingrijpende ramp zeg maar.
    Misschien wel een serie van onverklaarbare gebeurtenissen.
    Het leek me eigenlijk wel leuk om te kijken wat mensen er gedurende de RPG van maken, qua verhalendie verteld worden misschien geschriften die gevonden worden zo dat het niet alleen leuk en spannend is om te lezen voor mensen die het topic volgen, maar ook onverwachts is voor de andere schrijvers.
    Daarom zoek ik natuurlijk wel echt een aantal creatieve mensen, omdat de verhaallijn alleen een opzetje is, en alles nog alle kanten op kan gaan.
    Het leek mij juist wel leuk zo.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Sereine schreef:
    Trouwens, heb je wellicht enig idee wat er gaande is in het dorpje? Zodat we er rekening mee kunnen houden. Misschien kan ik nog wat voor mijn rol gebruiken, namelijk. Het is handig om te weten wat wel of niet kan.


    Niet echt, maar het is in ieder geval iets dat impact heeft gehad op de populatie van Caster Creek..
    Van een massa moord tot een enorme brand of een haunting of zo, weet ik nog niet. In ieder geval iets in die richting.
    Een zeer ingrijpende ramp zeg maar.
    Misschien wel een serie van onverklaarbare gebeurtenissen.
    Het leek me eigenlijk wel leuk om te kijken wat mensen er gedurende de RPG van maken, qua verhalendie verteld worden misschien geschriften die gevonden worden zo dat het niet alleen leuk en spannend is om te lezen voor mensen die het topic volgen, maar ook onverwachts is voor de andere schrijvers.
    Daarom zoek ik natuurlijk wel echt een aantal creatieve mensen, omdat de verhaallijn alleen een opzetje is, en alles nog alle kanten op kan gaan.
    Het leek mij juist wel leuk zo.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Sereine schreef:
    Trouwens, heb je wellicht enig idee wat er gaande is in het dorpje? Zodat we er rekening mee kunnen houden. Misschien kan ik nog wat voor mijn rol gebruiken, namelijk. Het is handig om te weten wat wel of niet kan.


    Niet echt, maar het is in ieder geval iets dat impact heeft gehad op de populatie van Caster Creek..
    Van een massa moord tot een enorme brand of een haunting of zo, weet ik nog niet. In ieder geval iets in die richting.
    Een zeer ingrijpende ramp zeg maar.
    Misschien wel een serie van onverklaarbare gebeurtenissen.
    Het leek me eigenlijk wel leuk om te kijken wat mensen er gedurende de RPG van maken, qua verhalendie verteld worden misschien geschriften die gevonden worden zo dat het niet alleen leuk en spannend is om te lezen voor mensen die het topic volgen, maar ook onverwachts is voor de andere schrijvers.
    Daarom zoek ik natuurlijk wel echt een aantal creatieve mensen, omdat de verhaallijn alleen een opzetje is, en alles nog alle kanten op kan gaan.
    Het leek mij juist wel leuk zo.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Deliva schreef:
    Casy ''Caselin'' Deliverin


    Naam: Casy Caselin Deliverin
    Leeftijd: 19 jaren oud
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:{Lucy Hale} Casy is een brunette met bruine ogen van ongeveer de lengte van 1,70 m, niet de allerlangste maar ook niet de allerkleinste. Casy kan een heel simpel meisje zijn maar ze kan ook heel classy zijn, ze draagt meestal leuke kleding en ook heel erg wat ze schattig vindt. Ze heeft tot over haar schouders, bruine haren die op sommige momenten zelfs lijken te krullen. In haar haren zit een natuurlijke slag, al hoewel ze het ook heel vaak aan het stijlen is dus het niet zo opvalt. De grootste tijd heeft ze haar haar los maar soms vlecht ze het zelf ook wel eens. 'S nachts heeft ze haar haar altijd in een paardenstaart want dat vind ze fijner slapen, en als ze dan wakker wordt zit haar haar ook niet verkeerd.
    Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je haar gevoelens uit kunt aflezen, haar wimpers zijn heel zwart en vol dat vinden veel meisjes heel leuk en zijn er dan ook heel jaloers op. Haar wenkbrouwen zitten altijd heel strak maar het staat der heel goed, en ze moet er dan ook vaak veel mensen mee helpen die hetzelfde willen. Door dat ze aan sporten/rennen doet heeft ze een strak lichaam waardoor ze ook veel kleding kan kiezen, ze houd er ook van om te sporten en heeft er geen problemen mee. Haar make-up zit ook altijd super strak en goed, maar ze is er ook altijd een tijdje mee bezig.

    Rol [Bewoner Caster Creek / Jongere]: Jongere

    Karakter: Casy is een vertrouwlijke dame die veel mensen vertrouwt. Ze houd echt van haar vrienden en familie, daar staat ze dan ook altijd voor klaar. Als ze verdriet heeft, dan wilt ze het liefts een knuffel van degene die haar lief hebben. Als ze blij is kun je het aan alles merken, ze uit haar blijheid in alles wat ze doet en maakt er meestal ook andere mensen blij mee. Ze kan ook helemaal opgaan in dat soort kleine momentjes, ze laat zichzelf ook meestal leiden door haar gedachten en dan wil ze ook dat zoveel mogelijk anderen blij zijn. Als ze zegt dat ze iets gaat doen, doet ze het 9 van de 10 keer ook echt en gaat ze er helemaal voor. Ze zegt meestal dat ze het woord ''Opgeven'' niet kent omdat ze een doorzetter is. Ze is ook wel eens serieus dan is ze ook pietje precies dan wilt ze alles precies hoe het in haar gedachten ook is, het kan tegen zitten maar er kunnen ook hele mooie dingen uitkomen omdat ze een leuke fantasy heeft. Als ze chagrijnig is kan beter niemand bij haar in de buurt komen alleen haar allerbeste vrienden, want anderen zullen gelijk denken dat ze een bitch is. Als ze lol heeft wil iedereen bij haar in de buurt zijn want dan is ze ook echt gezellig, ze houden er ook van als ze vrolijk is. Ze is ook heel erg oplettend als er iets verkeerd gaat , staat ze altijd voor diegene klaar. Ze kan zich ook laten ingaan in de gevoelens van andere personen, dit kan zo zijn voordelen hebben maar ook zo zijn nadelen. Als er vreemden zijn let ze altijd heel erg goed op , omdat ze ze niet echt heel snel vertrouwt vooral oude mensen niet. Soms lijkt ze een hele mysterieuse meid want ze kan heel onverwachtst uit de hoek komen, en daar schrikken sommige mensen van maar het kan heel handig zijn. Voor ze iets zegt denkt ze altijd een hele tijd na want ze wil geen mensen kwetsen, heel veel mensen hebben hier ook respect voor omdat ze hun dan niet kwetst. Wanneer ze je echt vertrouwt kun je echt de grootste lol met Casy hebben, en zou ze ook de beste vriendin die je je maar kunt voorstellen voor je zijn. Ze is ook onzeker over haarzelf want ze heeft nog nooit echt een goed vriendje gehad.
    Ze kan echt totaal niet liegen want dan gaat haar stem steeds hoger, dus liegt ze ook bijna nooit. Ze denkt ook niet aan de fouten van gisteren maar aan de verandering van vandaag. Ze zegt ook alles gelijk tegen de gene als er iets niet goed zit of ze iets over diegene denkt, dit maakt haar een eerlijk persoon maar sommige hebben hier het nogal lastig mee.

    Geschiedenis: Casy is geboren in Italië en kan de taal ook ontzettend goed, hierdoor heeft ze ook een licht accent. Ze heeft haar echte ouders nooit gekent omdat haar echte moeder 16 was toen ze zwanger was van Casy, hebben ze haar afgestaan aan pleegouders ze weet hier inmiddels vanaf. Doordat ze uit Italië komt en daar tot haar 9e heeft gewoond, kon ze in het begin niet echt bepaald goed engels. Hierdoor is ze ook ontzettend erg gepest en werd ze als het buitenbeentje gezien, hier had ze ontzettend veel moeite mee om het te verwerken. Ze is ontzettend onzeker over der verleden en probeerd het met al jaren over zich heen te laten gaan, ze had nooit het gevoel dat ze ergens bij hoorde. Ze heeft een tijdje gehad dat ze gedacht had dat ze moet veranderen voor anderen, maar dit heeft ze gelukkig nooit gedaan.

    Extra - Niet echt iets.



    Oehh, I like her!
    Je rol is geaccepteerd, ik zal je officieel erbij zetten.
    Als je nog een ander personage wil schrijven hoor ik het wel.
    Alvast bedankt.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.






    Alair Raghnall MacSiridh
    Bewoner Caster Creek
    Zijn leeftijd ligt rond de 30 jaar, na zijn twintigste is hij gestopt met bijhouden.

    People with courage and character always seem sinister to the rest of the world


    Uiterlijk:
    FC James Momoa
    Het is een feit: je kan niet om Alair heen. Hoe graag je het ook zou willen, het zal je niet lukken om deze man voorbij te kunnen kijken. Niet omdat hij zo afstotelijk is, of zich vreemd kleedt. Nee. De reden waarom jij je ogen niet van af kan houden, is zijn verschijning in het algemeen. Alair is een boom van een man. Letterlijk. Met zijn 1.95 is hij ten eerste behoorlijk lang. Vaak moet hij bukken om ergens binnen te komen, wat niet altijd makkelijk is omdat hij naast zijn lengte ook nog eens behoorlijk breed is.
    Alair heeft een liefde voor trainen. Er gaat geen dag voorbij dat hij zichzelf niet in beweging houdt. Stilzitten en niks doen, daar staat hij niet voor. Er zijn mensen die hem graag uit de weg gaan doordat hij als dreigend wordt beschouwd. Zijn spiermassa is zeer aanwezig. Al tilt hij zijn arm maar op, dan spannen deze al dusdanig aan dat het goed te zien valt.
    Een gezond leven is belangrijk. Hij leeft maar een keer en daar wil hij het beste van maken. Door jezelf in vorm te houden kan je dat bereiken – aldus Alair. Hij doet dit puur voor zichzelf. Wat anderen van hem denken, daar heeft hij geen boodschap aan.
          Wanneer je klaar bent met staren naar zijn lichaam en je focust op de details, dan kan je de volgende dingen ontdekken:
    Om te beginnen heeft Alair hele sprekende ogen. Al zijn emoties zijn af te lezen aan de manier waarop hij kijkt – als hij al enige vorm van emotie laat merken. Heel belangrijk is dan ook om in de gaten te houden wanneer zijn ogen glans verliezen. Dat houdt in dat hij zijn geduld verliest en langzaamaan woedend wordt.
    Ze hebben een blauwe kleur, die wel eens gemend lijkt te zijn met groen. Heel opvallend is het niet. Juist dat maakt het zo speciaal.
          Alair is tevens een fan van gezichtsbeharing. Het geeft hem – samen met zijn lichaam – een ietwat barbaarse en wilde uitstraling. Geen man om mee te sollen. Hij wil een zekere autoriteit uitstralen om mensen te laten merken dat je geen onnodige dingen hoeft te proberen: hij pikte het niet.
          Voor de rest is zijn gezicht niet heel erg speciaal. Hij heeft een gemiddelde neus en ietwat smalle lippen.
          Zijn haar is een ander verhaal. Soms is het lang, soms is het kort. Het is maar net waar hij zin in heeft. Ze zijn zwart van kleur, net als zijn baard. Hij vindt het een mythe dat je niet mannelijk bent wanneer je lang haar hebt. Hij is iemand die er gek op is om een ander het tegendeel te bewijzen, dus dat doet hij dan ook graag.
          Zijn kledingkeuze is zeer uiteenlopend. Het liefst draagt hij versleten jeans en een tanktop. Maar ook kan hij zich kleden in een sweater met een slobberbroek. Het ligt aan de situatie. Maar bij heel veel dingen ligt het bij Alair aan de situatie. Dit maakt hem met veel dingen wel flexibel.

    Innerlijk:
    ‘Don’t trust me. Don’t love me. Don’t care about me. I will hurt you.’
    Wat als je een man tegenkomt die zo gesloten is als een boek? Hij is ziet eruit als een van die mannen uit je nachtmerries. Hij heeft geen emotie op zijn gezicht en lijkt onbereikbaar voor enige vorm van liefde.
    Een barbaar met een dreigende uitstraling.
    Veel mensen voelen zich aangetrokken tot de duisternis. Ze willen het niet toegeven, maar het is de waarheid. Iedereen wil meemaken wat het is om de adrenaline door je lijf te voelen razen wanneer je in een situatie zit die onmogelijk lijkt om aan te ontsnappen.
    Aliar is de kwade persoon uit je nachtmerrie. De man met de bijl die probeert je van je leven te beroven wanneer je niet kijkt.
    Hij is de man waar je moeder je voor heeft gewaarschuwd.
    Maar wat doe je wanneer hij voor je neus staat? Wat doe je?
          Alair is gesloten. Hoe erg je ook je best doet, je kan niet tot hem doordringen. Met zijn ogen neemt hij alles in zich op. Van de manier waarop je naar hem kijkt, tot de manier waarop je heen en weer loopt te wiebelen als je praat. Niemand praat graag met hem.
    Hoewel hij er uitziet als een gewone man, komt hij niet zo over. Hij vertoont geen vorm van emotie. In elk geval niet de emoties zoals: vrolijkheid, verdriet of enthousiasme. Hij kent het niet en wil het ook niet kennen.
          Alair bekijkt alles met een stalen blik. Zijn conclusies trekt hij pas nadat hij zeker is van zijn zaak. Hij is een verstandig persoon. Hij heeft de hersenen, hij laat het alleen nooit merken. Dat hoeft ook niet, want met wat hij doet is dat niet nodig. Niemand verwacht van hem dat hij een nobelprijs gaat winnen.
          Wat als je tot hem probeert door te dringen? Dan zal je falen. Liefde? dat is niet voor Alair weggelegd. Hij heeft het nooit gekend en wil het ook niet kennen. Het leven is al zwaar genoeg zonder alle drama.
    Mensen omschrijven hem als een mysterieuze man. Iemand waar ze geen vinger op kunnen leggen. Dit omdat de man erg verwarrend kan zijn. Zijn humeur verschilt per minuut. In de stad kan hij overkomen als een schappelijk man die je een warm bed kan aanbieden als je dakloos bent. Echter kan hij veranderen in een monster zonder gevoel voor zijn medemens wanneer je hem op zijn teentjes trapt.
          Sadistisch. Dat is een zeker karaktertrekje van hem. Hij haalt zijn plezier uit de pijn van anderen. Hij vindt het fijn om te zien dat niet iedereen het altijd goed heeft, dat hij niet de enige is die gebukt gaat onder pijn.
    Zijn bezigheden zijn dan ook niet altijd even zuiver. Niemand spreekt erover, maar iedereen in het dorp weet wat er gebeurt wanneer er vreemdelingen opduiken die ze liever niet willen hebben: dan haalt iemand Alair.
          Alair kan schappelijk zijn. Het is niet zo dat hij nooit vriendelijk is. Het heeft alleen een goede reden nodig. Er zijn niet veel mensen die proberen om hem te doen lachen, niemand wil de moeite nemen om hem te leren kennen. En dat heeft ervoor gezorgd dat hij uit zichzelf een muur heeft opgetrokken. Niemand wil goed doen voor hem? Dan hoeft hij ook niet goed te doen voor een ander.
          Hij moet erg wennen aan nieuwe mensen. Hij vindt het lastig om een ander te vertrouwen. Hij kent maar weinige personen die het waard zijn om vertrouwen in te stoppen – laat staan dat hij daar iets voor doet.
    Met een beetje geluk zal hij ooit eens naar je lachen.
    Maar door zijn verleden is hij een stug man. Mensen uit het dorp omschrijven hem als een mysterieuze man, want niemand weet precies wie hij is. Om maar niet te spreken van zijn sinistere kantjes.
    Wil je toch een poging wagen? Veel succes.

    Geschiedenis:
    De jeugd van Alair was niet makkelijk. Hij heeft nooit een moeder gehad en zijn vader was een hard man. Je moest deze man niet boos maken, anders had je een probleem. Iedereen in het dorp vermeed hen, bang dat ze anders terecht zouden komen zoals de vreemdeling die verdwenen was.
    De man was als laatst gezien bij de boerderij van de familie MacSiridh.
    Altijd werden ze als uitschot behandeld. Waarom? Omdat ze van Schotse afkomst zijn. Ze zijn ánders en dat wordt niet geaccepteerd.
    Alair kan zich vrij weinig herinneren van zijn kinderjaren. Wanneer hij terugdenkt aan zijn verleden komt er maar een herinnering bovendrijven. Een herinnering die hem heeft gemaakt tot wie hij nu is.
          ’Schiet op! We hebben niet de hele avond,’ gromde vader. Zijn ogen schoten heen en weer. De omgeving inspecterend.
    Alair liep achter hem aan het bos in. Hij herinnerde zich dat het een koude nacht was. Het was midden in de winter. De vogels waren naar het zuiden gevlogen, de grond was bevroren en dan hadden we het nog niet gehad over het gebrek aan stromend water.
    De jongeman deed zijn best om zijn vader bij te houden. Echter kon hij nog niet zulke grote stappen nemen. Het gewicht wat tussen hen inhing maakte het moeilijk om achter te raken. Hij móést wel.
    ‘Alair verdomme.’ Vloekte zijn vader toen het gewicht hem uit de vingers glipte. De man keek hem aan met het vuur in zijn ogen. ‘Als we worden ontdekt is het jouw schuld,’ siste hij als een serpent.
    De man tegenover hem had een dreigende uitstraling. Je wilde niet met hem sollen. Dan zou je verdwijnen.
    Precies zoals hij de vreemdeling had laten verdwijnen.
    Zo snel als hij kon pakte hij het weer vast. Hij kon niet aanduiden wat het was. Dat maakte het echt. En hij wilde niet dat het echt werd.
    Bij de plek aangekomen legden ze het neer. Vader begon met de schop de grond om te woelen. Hij had het voorwerk al gedaan omdat het lastig was om de bevroren grond om te woelen wanneer er haast bij was.
    Eenmaal de grond was weggehaald, stond Alair te kijken naar een zwart gat. Het was een meter breed, en zeker twee meter lang. Hij zuchtte en een wolkje adem kwam tevoorschijn.
    Samen met vader sleepte hij het naar het gat toe. Ze deden geen moeite om voorzichtig te zijn.
    Hij kwam met een zachte plof neer op de bevroren grond. Hij zou het toch niet meer voelen.
    Vader reikte hem een schop aan.
    Ze bedekten hem met de koude aarde. Het gat vulde zich snel op, met een beetje geluk zou niemand dit ooit opmerken.
    Alair bedekte het pas gedolven graf met bladeren. Vader keek goedkeurend toe. ‘Luister, jongen,’ hoorde hij de oude man zeggen. ‘Vanaf nu zijn jij en ik partners. We kunnen dit aan niemand vertellen,’
    De man legde zijn hand op de schouder van de jongen, welke hem aankeek met zijn grote blauwe ogen. Betekende dit dat hij nu crimineel was?
    Thuisgekomen liep hij naar zijn kamer. De kleren die hij had gedragen had hij moeten verbranden. Hij zakte op zijn bed neer en keek voor zich uit. In de spiegel zag hij zijn eigen gezicht.
    Van alles wat je je kon indenken was dat nog het ergste.
    Het was niet meer het gezicht van een jongen.
    Dit was het gezicht van een monster.

          Vanaf die dag was Alair niet meer hetzelfde. Hij veranderde met de dag. Werd net als vader, misschien nog wel erger.
    Zijn middelbare school had hij nooit afgemaakt. Hij was liever aan het klussen in de garage. Van vader had hij een motor gekregen om hem stil te kunnen houden. Dat was de deal geweest. Echter was het onmogelijk om de blik van de man uit zijn geheugen te wissen.
    Dit zou hij een heel leven met zich mee moeten dragen.
          Nooit heeft hij iets anders gedaan dan monteren. Hij was de man die ervoor zorgde dat alles wat kapot was, weer gemaakt werd. Mensen wisten wat hij kon. Ze kwamen alleen niet graag bij hem.
    Dat kon Alair ze niet kwalijk nemen.

    Extra:
    Op Alair's onderarm tref je een kunstwerk aan. Met andere woorden: zijn tatoeage. Deze heeft hij laten zetten na een zeer moeilijke periode uit zijn leven. Hij praat niet graag over die dingen. Wat is geweest, is geweest. Hij heeft het overwonnen en zich er niet aan overgegeven en dat heeft hem zeer sterk gemaakt.

    Relaties:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:39 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)
    Niet echt, maar het is in ieder geval iets dat impact heeft gehad op de populatie van Caster Creek..
    Van een massa moord tot een enorme brand of een haunting of zo, weet ik nog niet. In ieder geval iets in die richting.
    Een zeer ingrijpende ramp zeg maar.
    Misschien wel een serie van onverklaarbare gebeurtenissen.
    Het leek me eigenlijk wel leuk om te kijken wat mensen er gedurende de RPG van maken, qua verhalendie verteld worden misschien geschriften die gevonden worden zo dat het niet alleen leuk en spannend is om te lezen voor mensen die het topic volgen, maar ook onverwachts is voor de andere schrijvers.
    Daarom zoek ik natuurlijk wel echt een aantal creatieve mensen, omdat de verhaallijn alleen een opzetje is, en alles nog alle kanten op kan gaan.
    Het leek mij juist wel leuk zo.

    Wow, Q. heeft weer z'n trip gehad vandaag.
    In elk geval, ik had een idee en daarom stelde ik die vraag. Is het goed dat ik je erover PB? Aangezien ik wel je toestemming wil hebben ervoor.
    Wat is overigens de maximale leeftijd voor de bewoners? Ik dacht eraan om mijn man een jaar of 32 te maken.


    [ heaven knows ]

    Zou mijn FC kunnen veranderd worden naar Shay Mitchell?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded