• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mine.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    Bowties were never Cooler

    Yasssss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mon topics.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:41 ]

    Danaë "Dena" Melite Eiragos


    17 • The slut • Willow Creek • Cheerleader • Classroom • Alone • Outfit

    Ik haal een hand door mijn lange bruine haren en steek het op in een losse knot. Ik blaas de rook van mijn sigaret uit en leun tegen het muurtje buiten de school aan. Opnieuw inhaalleer ik en terwijl de rook mijn longen binnen dringt laat ik mijn gedachten afdwalen. Als het goed is komen de leerlingen van Jefferson bij de volgende les zitten. Ik weet nog steeds niet hoe ik me voel over dit nieuws. Ja, true, het betekent dat er meer jongens en meiden rondlopen en dus meer kansen. Extra competitie is geen ding, want niemand kan toch tegen mij op, maar er zijn wel een aantal mensen van Jefferson die ik liever niet onder ogen kom. Ik kijk er naar uit om met bijvoorbeeld Tyler op dezelfde school te zitten, maar Sami? Nee bedankt. Ik gooi de sigaret op de grond en stamp deze uit. Vervolgens gooi ik mijn tas over mijn schouder en draai ik me om, om richting de school te lopen. Normaal zou ik niet de moeite doen om op tijd te komen voor scheikunde, maar deze les gaat op meerdere fronten interessant worden. Terwijl ik door de gangen heen loop, trek ik mijn hemdje net iets verder omlaag zodat mijn borsten er wat beter uitspringen. Het is dat mijn moeder er helemaal tegen is, maar anders zou ik misschien ooit wel een borstvergroting willen. Mijn mobiel vertelt me dat de les pas over vijf minuten begint, dus blijf ik een beetje bij de deur opening hangen.
          'Ah, Danaë, heb je besloten om ons te verblijden met je aanwezigheid,' klinkt de stem van Carey uit het klaslokaal. Ik steek mijn hoofd om de hoek en maak een gebaar alsof ik naar hem salueer.
          'Yes, sir,' zeg ik met een onschuldige glimlach, 'speciaal voor u.' Ik stap het klaslokaal binnen en plof neer op een van de achterste stoeltjes. Uit mijn tas haal ik een pakje kauwgom en ik duw er eentje naar binnen om in ieder geval iets te hebben om op te kauwen en mijn knorrende maag te stillen.


    “Oh darling, go buy a personality.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Lockers • Alone • Outfit


    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    Zig was niet bepaald enthousiast over zijn nieuwe school. Op Jefferson High kon hij doen en laten wat hij wilde, de docenten keken immers amper meer naar hem om. Ze hadden hem allang bestempeld als onhandelbaar en daar had hij meer dan vrede mee. Op een nieuwe school betekende dat dat de leraren waarschijnlijk weer hun best gingen doen om hem op het rechte pad te brengen, om hem te "redden" en hem een beter te mens te maken. Zig zag er het nut niet van in. Hij wilde niet veranderen, want hij was tevreden met zichzelf.
          Hij stond enkele minuten stil voor zijn kluisje. Hij staarde ernaar zonder iets te zeggen. Hij had in zijn oude kluisje zijn naam gekrast met een sleutel. Niemand was daar blij mee geweest, maar er was niets aan gedaan. Hij was niet van plan om hetzelfde te doen met zijn nieuwe kluisje, omdat hij dan waarschijnlijk zelf de reparatiekosten moest betalen en dat geld had hij niet. Daarom besloot hij om verstandig te zijn en wellicht zijn geïrriteerd ergens anders op te uiten. Hij haalde zijn boeken uit het kluisje en sloot het hard dicht.
          Toen hij opstond die ochtend voelde hij zich al gefrustreerd en dat was vaak geen goed voorteken voor de dag. Hij wilde zijn best doen om geen ruzie te maken op de eerste dag en dat was een oprecht voornemen, maar da betekende niet dat het per se haalbaar of realistisch was. Hij had al veel afkeurende blikken gekregen van de leerlingen van de school. Hij wilde het negeren, maar dat was voor de jongen praktisch onmogelijk. Hij keek op zijn rooster en zag het vak scheikunde staan. Zuchtend stopte hij zijn rooster in zijn rugzak. Scheikunde was wel het laatste waar hij zin in had. Hij wandelde op zijn gemak richting het lokaal en keek vlug of er al iemand in het lokaal te bekennen was. Zijn blik viel op Dena. Zo snel als hij kon, draaide hij zich weg van de deuropening in de hoop dat ze hem niet had gezien. Het enige wat hij op dat moment dacht, was nope.

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 18:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Owen Bell

    in class with zig



    De ruzie van vanochtend thuis had mij niets meer opgeleverd dan dat ik zou moeten lopen naar school en dit ook nog eens naar Willow Creek– de nieuwe gevreesde plek waar ik mijn dagen zou moeten verdoen.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan want zelfs op mijn skateboard was het nog dik twintig minuten. Het voordeel dat het mijn lichaam misschien wel goed zou doen was te klein om in te zien.
          Omdat ik iets later aan kwam op school kon ik nu pas mijn rooster ophalen en de tig boeken die ik waarschijnlijk al na morgen weer kwijt zou zijn– organiseren was zeker niet mijn beste eigenschap.
          De vrouw achter de balie had me even vies aangekeken en ik snapte waarom, dit shirt had ik al drie dagen aan en daarbij rook ik vast niet naar bloementjes.
    Voor ik naar de les zou gaan besloot ik nog wat frisse lucht te snuiven en hiermee doelde ik op nog een dikke joint die ik in minder dan vijf minuten naar binnen had gewerkt.
          Ik kon niet ontkennen dat ik me erg aangekeken voelde en zelfs werd aangesproken door blijkbaar één van mijn docenten die het niet heel gebruikelijk vond– dit maakte mij zelfs iet wat ongemakkelijk maar het stopte mij er niet van om door te gaan met wat ik een vast ritueel noemde.
    Het voelde überhaupt gek om mezelf te zijn op deze school waar de normen en waarden erg anders lagen.
          Toen de bel was gegaan duwde ik mezelf van het muurtje af om alvorens naar de les te gaan waarvan ik eerst nog moest uitvogelen waar dat zou zijn, dit gepaard met een ongelofelijke high was een moeilijkere opdracht dan dat ik dacht.
    Toen ik het lokaal had gevonden botste ik echter tegen iemand op die het lokaal uit probeerde te vluchtte waardoor ik zachtjes lachte, 'Zig?' Sprak ik vervolgens met een licht vragende ondertoon.
          'Als je nu nog naar de wc wilt dan ben je iets té laat al neem ik aan dat je nu al die regels aan je laars zit te lappen of niet soms?' Sprak ik sarcastisch en leunde tegen de deur aan terwijl ik mijn hoofd iet wat schudde.
          Kort blikte ik nu over mijn schouder om te zien wie er al in de klas zaten maar na het zien van Dena haar decolleté (en dat verwoordde ik nog netjes) waarvan ik gek genoeg niet weg kon kijken zou ik zeker niet op antwoorden komen waardoor ik weer terug draaide naar Zig nadat ik Dena een lichte grijns had toegeworpen.
          ‘Iemand ziet er weer erg gewaagd uit vandaag en daar zul je me niet over horen klagen vandaag,’ ik gaf Zig een zacht stootje tegen zijn arm, 'zullen we maar gaan zitten?' Stelde ik vervolgens voor aan de jongen en boog wat naar hem toe, 'ik wil wel eens horen over dat wilde weekend van jou.'
    Tuurlijk bleef deze school een ware ramp maar er zaten natuurlijk ook genoeg voordelen aan, het wegpesten van leraren en een natuurlijke overname door Jefferson High. Een ravage die ik graag zou willen meemaken.


    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 19:19 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BIossoms schreef:
    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'