• Als er teveel topics erover zijn, mag er een slotje op.


    Steeds vaker zie ik op de facebook groep dat Q er weer uit ligt, of via whatsapp. Ik heb al eens gekeken in andere topics hierover en het is mij nog een beetje onduidelijk.

    Hoe kan het dat Q de laatste tijd zoveel uitvalt? Werkt de server niet goed meer? Is Rutger wel hiervan op de hoogte?
    Dit zijn voorbeelden van vragen die door mijn hoofd en waarschijnlijk ook ander Quizletters rondspoken.


    Een toelichting zou ik zeer waarderen aangezien ik hier wel graag kom (flower)


    Edit: sorry voor de mensen die het bericht niet konden zien, hij hing dus op dat moment vast.
    (heb ik weer (no_chears) )

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:37 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, mooie klacht dan. Er is helemaal niks hier. :Y)
    Ah, nu doet hij het wel weer.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is mijn laptop nou spastisch of heeft iedereen dit?



    Nevermind, hij doet het weer.
    Ik wil inderdaad ook wel weten waar dit aan ligt. Niet dat ik er veel last van heb, maar het is natuurlijk wel vreemd.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:36 ]

    Het gebeurt nu bij mij ook de hele tijd.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    fijn, had ik een goed topic krijg ik dit. Ik kan nog niet eens veranderen?

    (Bad gateway kreeg ik)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LakeTown schreef:
    Is mijn laptop nou spastisch of heeft iedereen dit?



    Dat had iik dus ook omdat hij vasthing, ugh maar hij doet het


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LakeTown schreef:
    Is mijn laptop nou spastisch of heeft iedereen dit?


    Ik heb dit ook.

    En ik zou ook wel graag willen weten hoe het er voor staat (:

    Dauth schreef:
    Nou, mooie klacht dan. Er is helemaal niks hier. :Y)
    Ah, nu doet hij het wel weer.


    En bedankt Mitchell xD :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als de beginpost mist, komt hij altijd terug na de eerste reactie. ;3
    Maar ik ben het met je eens! Quizlet ligt er steeds vaker écht uit. Nu kan ik ook steeds niet posten, maar volgens mij ligt dat meer aan de server dan Quizlet zelf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als de beginpost mist, komt hij altijd terug na de eerste reactie. ;3
    Maar ik ben het met je eens! Quizlet ligt er steeds vaker écht uit. Nu kan ik ook steeds niet posten, maar volgens mij ligt dat meer aan de server dan Quizlet zelf.


    Ik ben dus een noob in dat geval, vandaar dat ik het dus vraag^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Over de periodes dat er geen reacties geplaatst konden worden in het afgelopen uur, zijn mails naar Rutger gestuurd. Hij is echter blijkbaar met iets anders bezig dan met het checken van zijn mail (:

    Krull schreef:
    Over de periodes dat er geen reacties geplaatst konden worden in het afgelopen uur, zijn mails naar Rutger gestuurd. Hij is echter blijkbaar met iets anders bezig dan met het checken van zijn mail (:


    Maar is hij er wel van op de hoogte dat de site er vaak uit ligt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of er hier een uitleg voor is. ^^ Meestal doet Q het prima en heb ik weinig te klagen, maar de afgelopen tijd heeft het er een paar keer onverwachts uit gelegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of er hier een uitleg voor is. ^^ Meestal doet Q het prima en heb ik weinig te klagen, maar de afgelopen tijd heeft het er een paar keer onverwachts uit gelegen.



    Daarom. Ik weet dat hij er altijd s'nachts tussen 2 en 3 uit ligt maar dit heb ik nog nooit op Q meegemaakt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Maar is hij er wel van op de hoogte dat de site er vaak uit ligt?

    Wanneer Quizlet er uit ligt, wordt hij daarover gemaild, ja. Ook omdat we geen idee hebben of Q er dan eventjes uit ligt en vanzelf weer online komt of dat het langer gaat duren en Q pas weer online komt wanneer Rutger er iets aan doet.

    Krull schreef:
    (...)
    Wanneer Quizlet er uit ligt, wordt hij daarover gemaild, ja. Ook omdat we geen idee hebben of Q er dan eventjes uit ligt en vanzelf weer online komt of dat het langer gaat duren en Q pas weer online komt wanneer Rutger er iets aan doet.


    Dus jullie weten ook praktisch niks?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."