• zal ik nu een maand door het Q-leven gaan als Homan. De reden hiervoor is eigenlijk een best dramatisch verhaal, komt 'ie:

    Een hele tijd geleden, toen het nog 2014 was excuses, toen ik nog 14 was, ben ik voor het eerst in mijn leven naar een Quizlet meeting geweest. Nou, dat was hartstikke gezellig en met heel leuke mensen; waaronder Yolanda. Volgens mij was het op de terugweg naar het station toen we een winkeltje voorbij liepen dat Homan heette (toen was het ons niet opgevallen, maar achteraf bleek het een tabaksspeciaalzaak te zijn geweest) en Yolanda en ik vonden het allebei wel een grappige naam - waarom? Geen idee. En volgens mij was er ook een liedje, maar dat ben ik vergeten.

    Fast forward naar de toekomst: In het Flight Rising topic hier op Quizlet hadden Yolanda en ik allebei hetzelfde item te koop. We wilden er allebei graag van af en om het een beetje spannender te maken, heb ik toen voorgesteld er een wedstrijd van te maken. Degene die haar item het laatste verkocht, moest Homan als username nemen. Nou, je raadt het al: ik heb verloren. Ik heb het toen een beetje uitgesteld in de hoop dat Yolanda het zou vergeten, maar nu moet ik er echt aan geloven.

    Haha, zoals ik al, best dramatisch. Gelukkig is Homan niet de allerergste username om te hebben, dus hopelijk kom ik de maand gewoon door. :Y)

    Warme groetjes,
    Evi, voorheen Gogh :')

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 17:10 ]

    succes ermee

    groetjes gr.

    Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo vreselijk is de naam niet hoor.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahaha, ik vind 'm wel grappig. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahaha :'D
    Succes.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rhaella schreef:
    Hahaha, ik vind 'm wel grappig. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rhaella schreef:
    Hahaha, ik vind 'm wel grappig. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Haha, ik vind dat het nog wel meevalt. Succes!


    Ik wil een tuin vol egels

    Haha thanks allemaal! Ik vind het ook nog erg meevallen, hoor. Maar 't idee dat ik een wedstrijd heb verloren is toch wel een beetje pijnlijk :p

    Haha, ik vind het erg gaaf dat je het echt hebt gedaan. :Y)

    En stiekem ben ik trots, want ik heb zowel die meeting georganiseerd als het eerste FR topic op Q geopend. Mijn totaal geplande sowieso echte tien maandenplan om iemand een rare username te laten nemen is voltooid.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik vind het erg gaaf dat je het echt hebt gedaan. :Y)

    En stiekem ben ik trots, want ik heb zowel die meeting georganiseerd als het eerste FR topic op Q geopend. Mijn totaal geplande sowieso echte tien maandenplan om iemand een rare username te laten nemen is voltooid.


    Oh god wat is je masterplan met de volgende meeting? Moet ik me zorgen maken Inge?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind de username nog best leuk. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wacht- was de meeting in 2014? Man, voor mijn gevoel was het dit jaar januari! :'D Oepsie! :')


    En het liedje ging als volgt:

    Ho-man!
    Ho-man!
    Ho-man, ho-man, ho-man!
    Ho man, ho man
    Ho man ho man
    Man ho!
    Ho-man, ho-man, ho-man!


    Op dat bekende deuntje van de 7Dwergen uit Sneeuwwitje. :Y)

    Volgende keer zal ik je wel laten winnen, als je het echt zo vreselijk vindt om verloren te hebben.
    Or not... Ghehehe. >;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Wacht- was de meeting in 2014? Man, voor mijn gevoel was het dit jaar januari! :'D Oepsie! :')


    En het liedje ging als volgt:
    (...)

    Op dat bekende deuntje van de 7Dwergen uit Sneeuwwitje. :Y)

    Volgende keer zal ik je wel laten winnen, als je het echt zo vreselijk vindt om verloren te hebben.
    Or not... Ghehehe. >;D

    HET WAS OOK IN JANUARI. OH WAT SLECHT. Het was op mijn broer zijn verjaardag en die is op 3 januari jarig. Excuses.

    Homan schreef:
    (...)
    HET WAS OOK IN JANUARI. OH WAT SLECHT. Het was op mijn broer zijn verjaardag en die is op 3 januari jarig. Excuses.



    HAHAHA o gawd, dat is best een faal. Foei toch, Evi! :'D
    Yesh, mijn geheugen is niet zó slecht. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    Oh god wat is je masterplan met de volgende meeting? Moet ik me zorgen maken Inge?


    Heel erg. Zelfs ik weet nog niet wat mijn volgende plan is, zo geheim is het. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan