• Ik weet niet of dit topic goed staat

    Ik ben met het idee gekomen om een verhaal te schrijven. Niet zoals gewoonlijk vanuit fictie, iets wat verzonnen is, maar vanuit realiteit. Uiteraard niet volledig alles beschreven zoals de dingen zijn, maar in grote lijnen naar waarheid.
    Dit, om dingen te verwerken en tegelijkertijd om te zetten in een verhaal. Een persoonlijk verhaal.

    (Ik ben van plan dit uiteindelijk wel op quizlet te plaatsen, in de vorm van een OP.)


    Ik vraag me af of meer mensen dit doen of hebben gedaan? Ik hoor graag tips. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hou 't realistisch..? (;


    It's high noon.

    Sandor schreef:
    Hou 't realistisch..? (;

    Haha. Dat sowieso (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik zou graag advies geven, maar heb zoiets nog nooit geschreven.

    Wel weet ik dat de mooiste verhalen meestal uit meerdere POV's is geschreven ;)


    obsessive rage

    Ik heb het wel gedaan, maar nooit online geplaatst. Het enige wat ik kan zeggen is, zoals altijd, schrijf vanuit je hart, hoe de dingen voor jouw gevoel zijn gebeurd, wat je ervaringen waren en misschien hoe anderen er tegen aan kijken/hebben gekeken ^^

    Ik heb een verhaal hier op quizlet, waar ik nu al een halfjaar mee gepauzeerd ben, maar dat verhaal is grotendeels gebaseerd op echte gebeurtenissen of verhoudingen tussen personen. Ik vond het echter wel best moeilijk en na mate ik vorderde week het verhaal ook steeds meer van het echte leven af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @LaMuerte Mooie tip. Bedankt!
    @Quatrefoil Ik merk dat het ook wel moeilijk is, ja.. maar het lucht ook wel weer op. Mag ik vragen hoe het verhaal heet? Ik ben wel benieuwd naar jouw invulling.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.