• Ik ben wanhopig opzoek naar een liedje! Hij komt op Spotify steeds als eerste liedje bij de reclame van Filtr Coffeehouse, maar ik heb die hele playlist al doorgezocht en ik kon hem er niet tussen vinden. Het lied is gezongen door een man en de tekst is iets van "I can't even tell just by looking at it", maar weet het niet zeker want ik kon het niet goed verstaan en de reclames zijn niet terug te luisteren. Het is niet veel informatie, maar heeft iemand een idee welk lied dit zou kunnen zijn? De muziek is overigens onder andere in het genre van Sam Smith, John Mayer, Hozier en Kodaline.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmmm, ik heb Spotify premium dus ik heb de reclame niet, maar kun je niet gewoon die playlist afgaan om te kijken of je het herkent?

    Edit: oeps, te vluchtig gelezen. Sorry. ):

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:17 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb ook spotify premium.. ken het nummer ook niet.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:16 ]


    ©1998

    Dubbele post dankzij mijn geweldige internet. Excuses.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:16 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zou het Can't even tell van Soul Asylum kunnen zijn? Dat is wat ik vind als ik die zin tekst in Google intyp. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rap?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Zou het Can't even tell van Soul Asylum kunnen zijn? Dat is wat ik vind als ik die zin tekst in Google intyp. ^^


    Die kwam ik ook tegen, maar dat lijkt er niet eens op ;D Daarom ben ik ook niet zeker over de tekst.


    De muziek is overigens onder andere in het genre van Sam Smith, John Mayer, Hozier en Kodaline.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het dan echt niet deze?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht meteen aan Paolo Nutini, omdat ik zijn muziek herkende uit die reclame toen ik hem live zag op een festival, haha.
    De volgende keer dat de reclame opkomt je Soundhoud of een ander programma waarmee je liedjes kunt 'scannen' gebruiken misschien?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Flashing schreef:
    Is het dan echt niet deze?



    Nope, die is het niet.

    PVRIS schreef:
    Ik dacht meteen aan Paolo Nutini, omdat ik zijn muziek herkende uit die reclame toen ik hem live zag op een festival, haha.
    De volgende keer dat de reclame opkomt je Soundhoud of een ander programma waarmee je liedjes kunt 'scannen' gebruiken misschien?


    Daar zat ik ook aan te denken, maar daar is de lengte van het stukje te kort voor. Het enige wat je hoort is die ene zin :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    Daar zat ik ook aan te denken, maar daar is de lengte van het stukje te kort voor. Het enige wat je hoort is die ene zin :/


    Man, nu wil ik weten welk liedje het is ook. :') Het enige moment ooit dat ik baal dat ik geen 'normale' Spotify heb.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kun je hem niet een keer opnemen met Shazam ofzo? :Y)


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Kun je hem niet een keer opnemen met Shazam ofzo? :Y)


    Zoals ik net zei, is het stukje daarvoor te kort :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    Zoals ik net zei, is het stukje daarvoor te kort :')


    Oops. Ik kan niet lezen. :'D
    Ik zal even kijken of ik hem zo heb.


    wat was dit ookalweer

    Heb ook spotify premium dus wordt lastig om mee te denken/zoeken, al geprobeerd te vragen op de spotify community?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb liedje net per toeval gevonden *O*

    Het was Turning Back Around van RHODES


    To the stars who listen — and the dreams that are answered