• In het Analyse topic van Lothbrok werd het volgende voorgesteld.


    Een MSV/RPG-ID waar je alle rpg's en msv's waar je aan mee doet inzet, met een linkje naar de rol erbij. Ook zet je hierin de rpg's en de msv's die je gestart heb. Een beetje zoals een schrijvers-Id dus.
    Daarna kunnen mensen je feedback geven op basis van je ID.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik lijk wel een pretbederver, maar je kan het toch gewoon bij je Schrijvers-ID zetten? Ik ben dus tegen.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ik lijk wel een pretbederver, maar je kan het toch gewoon bij je Schrijvers-ID zetten? Ik ben dus tegen.


    Ik denk dat dat een beetje rommelig zou gaan worden, zeker als anderen feedback geven over je activiteit. Dus of je bijvoorbeeld werkelijk speelt met de rollen die je aanmaakt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat een beetje rommelig zou gaan worden, zeker als anderen feedback geven over je activiteit. Dus of je bijvoorbeeld werkelijk speelt met de rollen die je aanmaakt.


    Nja, het is gewoon mijn mening.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Nja, het is gewoon mijn mening.


    Uhu. (:
    Maar met alleen meningen geven komen we uiteindelijk niet zo ver. Het lijkt jou dus handiger om gewoon een apart kopje aan te maken in je schrijvers-ID?
    Is dat dan niet wat lastig omdat dat op een heel ander forum zit?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Uhu. (:
    Maar met alleen meningen geven komen we uiteindelijk niet zo ver. Het lijkt jou dus handiger om gewoon een apart kopje aan te maken in je schrijvers-ID?
    Is dat dan niet wat lastig omdat dat op een heel ander forum zit?


    Ja, waarom niet? Je zet toch ook quizzen, polls en zo in je ID, dus ja. Dan denk ik gewoon, gooi je RPG's er dan ook gewoon bij.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ja, waarom niet? Je zet toch ook quizzen, polls en zo in je ID, dus ja. Dan denk ik gewoon, gooi je RPG's er dan ook gewoon bij.


    Het lijkt mij overzichtelijker als er een apart onderdeel voor is op het RPG-forum zelf, zeker als anderen daar gaan reageren. Maar we zullen even kijken wat anderen ervan vinden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor en tegen. Wat Florrie zegt is waar, maar het lijkt me wel handig om het ergens apart te zetten, voor het overzicht. Al heb je dan nóg eens een topic om bij te houden.
    Waarschijnlijk ga ik het niet gebruiken, ik heb momenteel een story waarin ik mijn rollen zal plaatsen en dat vind ik handig. Ik hoef geen extra forum, maar als anderen dit willen... Mij zal het niet storen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarschijnlijk is dit pas een goed idee wanneer RPG's niet na twee weken al doodvallen en je alles weer aan moet passen. Voor nu dus tegen.


    I'm your little ray of pitch black.