• Hée Lads,
    Vandaag is het dan zover: vandaag is de dag dat ik précies zes jaar op de kinderboerderij werk.. Voor mij best bijzonder, gezien ik het afgelopen jaar vaak heb na zitten denken om te stoppen. Toch ben ik nog steeds best blij dat ik dit niet gedaan heb. Nu zijn ze op de kinderboerderij zo lief, dat ze een foto van mij in de kantine willen hangen, gewoon om me te bedanken. Ze hebben sinds kort iets als 'medewerker van de maand', waarmee iedereen één voor één in het zonnetje word gezet door met een foto aan de muur te hangen.. Helaas is dit gek genoeg niet voor mij, dus wilden ze me op deze manier een keer in het zonnetje zetten.
    Gelukkig mocht ik wel zelf mijn foto uitkiezen, maar.... Nu heb ik een probleem! Ik wil namelijk dat mijn foto die zes jaar een beetje samenvat, dus heb ik verschillende foto's van mij op de kinderboerderij genomen in die jaren. En die zou ik dus graag willen samenvoegen in een collage.
    Maar omdat de foto ook voor bezoekers te zien is en ik hem later mee naar huis neem, wil ik er iets bijzonders van maken. Ik wil namelijk geen standaard collage, van gewoon de foto's eropplakken en klaar.. Maar zoals veel covers hier op Quizlet gemaakt worden!

    Ik hoop dat iemand dit voor mij [in korte tijd] kan én wil doen! Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn, want veel meer kan ik denk ik niet geven..
    Zal de foto's alvast in een spoiler zetten, ik weet dat niet alle foto's van even goede kwaliteit zijn, maar dit komt omdat sommigen ook met de mobiel zijn gemaakt.. Het zou me leuk lijken als de boerderij zelf ergens in het midden onderin kwam te staan, maar da's maar een gedachtenspinsel.. En als de kinderboerderij niet kan, dan de cupcake met het kaarsje [deze hebben we opgestoken om het te vieren! :)].
    Heb de foto het liefst horizontaal, maar ik zal niet kieskeurig zijn, als het verticaal beter lukt ben ik hier net zo blij mee! :]

    [Ik snap dat het veel foto's zijn, maar ik heb er maar gewoon willekeurig wat gepakt die ik sowieso erg leuk vond en er wel in wilde hebben, ALS dit kan!]



    Nu nog hopen dat iemand zo geweldig is om dit voor me te doen. Ik kan best een beloning bedenken? Maar weet niet echt wat. ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wel iets voor je proberen na training ^^ wanneer moet het af?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Ik wel iets voor je proberen na training ^^ wanneer moet het af?


    Het liefst zo snel mogelijk! Maar doe het maar lekker op je eigen tempo hoor! :) Ben allang blij dat je wat wilt proberen, Dankjewel!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil wel wat proberen als ik vanavond tijd heb ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    Ik wil wel wat proberen als ik vanavond tijd heb ^^


    Dankjewel! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Het liefst zo snel mogelijk! Maar doe het maar lekker op je eigen tempo hoor! :) Ben allang blij dat je wat wilt proberen, Dankjewel!


    Okee. ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Is er al iemand begonnen? :x Gewoon nieuwsgierig. ;á


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    Is er al iemand begonnen? :x Gewoon nieuwsgierig. ;á


    Mijn laptop is op het moment nogal aan t spacen met een zwart scherm enzo :')
    I wanted to start tho


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Mijn laptop is op het moment nogal aan t spacen met een zwart scherm enzo :')
    I wanted to start tho


    Oeps, da's vervelend.. ;d
    Dan wacht ik nog even geduldig af. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ehh... Ja. Laat de cover maar zitten..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sorry. God, heel sorry. Ik was het vergeten :c
    Nogmaals, het spijt me.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Thrandyball schreef:
    Sorry. God, heel sorry. Ik was het vergeten :c
    Nogmaals, het spijt me.


    njaa, geeft niet.. Je was duidelijk niet de enige. (; Wel jammer, had graag zo'n foto gewild, maar tis niet anders. In elk geval bedankt voor het aanbod en de goede wil! (;


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.