• Hoi!

    Zoals jullie vast niet is ontgaan, hebben Assassin en ik een fanpage voor Quizlet gemaakt op Facebook. (De huidige naam is tijdelijk).

    We willen hier zo'n twee tot drie keer per dag iets uitlichten wat op Quizlet gebeurt. Zo zetten we niet alleen creaties van Quizlet in het zonnetje, maar hopen we ook nieuwe leden te prikkelen.

    Nu is deze FB-pagina voor ons allemaal bedoeld en hebben wij ook niet iedere dag de tijd om heel Quizlet door te spitten op zoek naar leuke creaties of nieuwtjes. We hopen dat jullie ons een handje willen helpen door hier leuke verhalen, gedichten, lijstjes, quizzen, topics of andere dingen achter te laten! Zodat we hier ook af en toe wat uit kunnen pikken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een onserieus lijstje, 'redenen waarom iedereen op Quizlet zou moeten zitten.' maar die is niet zo serieus. :3


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Ik heb een onserieus lijstje, 'redenen waarom iedereen op Quizlet zou moeten zitten.' maar die is niet zo serieus. :3


    Ik heb hem toevallig net gelezen haha. Ik vond hem erg leuk, maar het lijkt me slim om er even mee te wachten totdat we wat meer leden hebben.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT!


    Your make-up is terrible

    Misschien ook af en toe een topic of een nieuwsbrief of iets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Misschien ook af en toe een topic of een nieuwsbrief of iets?


    Er zijn al twee topics en een nieuwsbrief geweest, haha.^^
    Dus dat is inderdaad de bedoeling. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Twee of drie keer per dag? Worden mensen dan niet ondergespamd waardoor ze het gaan ontliken?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern schreef:
    Twee of drie keer per dag? Worden mensen dan niet ondergespamd waardoor ze het gaan ontliken?


    Ik weet niet zeker of je nu sarcastisch bent of niet...


    Your make-up is terrible

    Kern schreef:
    Twee of drie keer per dag? Worden mensen dan niet ondergespamd waardoor ze het gaan ontliken?


    Misschien als ze maar twee Facebookvrienden hebben. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goed idee, ik denk dat veel mensen die graag lezen en schrijven, gewoon van het bestaan van Quizlet niet afweten... Ik bedoel, je moet er maar opkomen. Leuk initiatief om het te promoten, zo komt er eindelijk nog wat meer leven! (Ik had het inderdaad nog niet gezien)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Misschien iets over leden die iets cools doen? Zoals jouw boek, Natascha? Of laatst zag ik een topic over een user die naar Zuid-Afrika ging.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Deze misschien? Een hoop stories op een rijtje ;)
    http://www.quizlet.nl/stories/48372/stories-gesorteerd-per-genre/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik was niet sarcastisch, haha. Als ik zelf twee/drie dingen per dag in mijn tijdlijn tegenkom van iets, heb ik vrij snel de neiging om het te ontliken ;p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voor de komische noot kun je af en toe hier kijken:

    Funny Quizletpictures, Quizlet anders bekeken!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hebben jullie nog leuke dingen?


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat wel een goed idee om die stories gesorteerd op genre te gebruiken om af en toe of elke dag een verhaal te plaatsen.
    Of bij populaire items kijken kan ook. Nieuwe leden van een dag plaatsen? Nja kan ook te veel werk zijn ben ik bang.
    Je kan tussen de active topics kijken en dan een uitpikken en op fb zetten?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 13:56 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.