• Hoi!

    Zoals jullie vast niet is ontgaan, hebben Assassin en ik een fanpage voor Quizlet gemaakt op Facebook. (De huidige naam is tijdelijk).

    We willen hier zo'n twee tot drie keer per dag iets uitlichten wat op Quizlet gebeurt. Zo zetten we niet alleen creaties van Quizlet in het zonnetje, maar hopen we ook nieuwe leden te prikkelen.

    Nu is deze FB-pagina voor ons allemaal bedoeld en hebben wij ook niet iedere dag de tijd om heel Quizlet door te spitten op zoek naar leuke creaties of nieuwtjes. We hopen dat jullie ons een handje willen helpen door hier leuke verhalen, gedichten, lijstjes, quizzen, topics of andere dingen achter te laten! Zodat we hier ook af en toe wat uit kunnen pikken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kern schreef:
    Ik was niet sarcastisch, haha. Als ik zelf twee/drie dingen per dag in mijn tijdlijn tegenkom van iets, heb ik vrij snel de neiging om het te ontliken ;p.

    Klopt, ik ook. 1 keer per dag is wel voldoende.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Al bijna 110 dagen niet geplaatst, haha.

    Zouden jullie mijn verhaal willen promoten?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 16:18 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik spam even, maar dit is mijn verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/153813/penjara/


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Debbaut schreef:
    Voor de komische noot kun je af en toe hier kijken:

    Funny Quizletpictures, Quizlet anders bekeken!


    Hype die een week duurde xD

    Deze zouden jullie moeten doen als de Server er weer eens uitlicht:

    Je kan de schrijfwedstrijd van mijn auteurs pagina delen hehe :3

    Ik zou het erg lief vinden moesten jullie dat willen doen hahaha, maar ik snap als jullie dit niet willen (:

    (Hier is een link : klik)


    soul made of stardust and chaos.

    Als jullie nog iets zoeken, ik zoek nog rollen voor mijn RPG ;3


    Your make-up is terrible

    Super fijn al deze nieuwe reacties! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hi, ik vroeg me af of jullie mijn verhaal op de FB-pagina zouden kunnen zetten.




    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de ozonlaag nog maar een fractie is van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om seksuele handelingen met anderen te beoefenen.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Hi, ik vroeg me af of jullie mijn verhaal op de FB-pagina zouden kunnen zetten.




    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de ozonlaag nog maar een fractie is van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om seksuele handelingen met anderen te beoefenen.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?

    Wat later dan gepland, maar hij is zojuist geplaatst (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Wat later dan gepland, maar hij is zojuist geplaatst (:


    Ik zag het net! Had het niet door en plots viel mijn oog op de cover. Super gaaf!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik doe niet graag aan zelfpromotie maar ik heb mijn verhaal (:
    http://www.quizlet.nl/stories/156633/deer-and-the-wolf/