• Als ik bijvoorbeeld 10 berichten van hetzelfde forum heb in mijn inbox, wil ik die graag allemaal tegelijk verwijderen. Hier is een knop voor maar als ik het vinkje aanvink dat ik ze allemaal wil verwijderen, doet hij het niet. Er staat dan gewoon verwijder [0] items, terwijl er 10 verwijderd zouden moeten worden. Nou is het geen ramp om ze allemaal los aan te vinken, maar bij 80 berichten is dit wel echt vervelend.
    Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er meerdere mensen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij mij doet-ie het perfect, dus ik weet niet waaraan het zou kunnen liggen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bij mij verspringen de getalletjes ook niet, maar ze verwijderen wel. :Y) Dus geen probleem.

    Je kan geloof ik ook naar instellingen gaan en alle privé berichten verwijderen in één keer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heb je dit op de mobiele versie of de desktop versie?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Heb je dit op de mobiele versie of de desktop versie?


    Ik heb dit alleen op mobiele, trouwens.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het maakt uit of je op de mobiele versie zit of op de desktopversie. =)
    In de mobiele versie staat enkel het vinkje om ze allemaal aan te vinden, maar geen woordelijke beschrijving. Dus ik vrees dat het vinkje niet gekoppeld is aan een bewerking. In de dekstopversie werkt het wel naar behoren. Daar verspringen de getalletjes normaal wel (bij dan toch).


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit nu op de mobiele versie. Zal dadelijk eens proberen op de desktop versie, maar ik denk dat ie het daar wel doet. Bij de mobiele versie staan er geen getallen en als ik op verwijder druk, zijn ze ook niet weg. Hoe houd je een oen bezig :') je wilt niet weten hoe vaak ik op het verwijderknopje heb gedrukt en dacht dat ze ook echt werden verwijderd xd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."