• Oké, jonge mensen even terugdeinzen, hahah.
    Wat ik zojuist zag is echt. . . wtf o.ô

    Klik
    Waarom ik het ook echt ben blijven kijken tot het einde is een nog grotere vraag. Hahaha.

    Kleine beschrijving:
    Het gaat over mensen die hoofden als geslachtsdelen hebben. . . En ja, vul de rest zelf maar in, haha.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 18:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ...................

    Oke dit was best grappig XD


    Treat people with kindness

    The big bad wolf. HAHAHA.


    I'm your little ray of pitch black.

    Die kende ik al. Het is echt een raar filmpje.


    Physics is awesome

    Mijn moeder zit naast me x)

    Maar eh, het is raar. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miyano schreef:
    Ach ja. Ik heb al zoveel vreemde video's gezien op Youtube. Die gingen van insecten uit geslachtsdelen naar bloedzuigers die een soort van menselijke babies zijn. Dit verrast mij niet eens meer. (':
    En ergens vond ik dit best wel lachwekkend. ;'D


    En ik dacht dat ik de rare kant van YouTube had gezien, blijkbaar niet.


    Physics is awesome

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het eerder grappig en vaag dan smerig of zo. Maar ik kende hem al. :Y)

    McCarthy schreef:
    (...)

    En ik dacht dat ik de rare kant van YouTube had gezien, blijkbaar niet.


    Zolang je uit de buurt blijft van Japanse videos heb je niet de rare kant gezien. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het eigenlijk echt een heel grappig idee. Zeker dat einde, wauw. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Miyano schreef:
    (...)

    Zolang je uit de buurt blijft van Japanse videos heb je niet de rare kant gezien. :'D


    Oei oei, daar kom ik steeds dichter bij in de buurt. Should I stop now? Or will I be baka enough to go on ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Oei oei, daar kom ik steeds dichter bij in de buurt. Should I stop now? Or will I be baka enough to go on ;')


    I see what you did there. (':
    Blijf uit de buurt van films met echte personen er in, reclames en uit de buurt van Dye - fantasy. Dan moet je veilig zitten. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat filmpje is al even uit en kwam zelfs op televisie hier toen dat lied net uit was. :')


    Take me to wonderland

    Hoelang bestaat dat lied ondertussen al? Drie jaar? Langer misschien? Maar ik ken dat lied al eeuwen en dus ook de clip...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, dit is dom.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moest meteen denken aan The Big Bad Wolf van Ducksauce bij die beschrijving. En blijkbaar is dat dus ook zo aan de comments te zien. Ik vond het absurd en vies toen ik het voor de eerste keer zag, maar zeker niet het goorste dat ik ooit gezien heb. Maar ik hoef die clip nooit meer te zien. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Hahaha wtf lol


    quidquid excusatio prandium pro