• Superhelden en schurken:
    Username:

    Starlord
    SiriuslyBlack
    Wolfstar
    Hephaestus
    WillNotLearn
    Odahviing
    Dionysia
    Dumbledore
    Rhaella
    Guarnere
    Fortis
    RAB
    ClintonFrancisB
    Psychopaths
    Pleiade
    Fairytalest
    Naam:

    Anna
    Roos
    Lisa
    Ilona
    Ellie
    Mendy
    Amber
    Sanne
    Fabiënne
    Xantha
    ?
    Linde
    Miriam
    Yu
    Lene
    Maxime
    Personage(s)

    Amilia
    Cayden/Austin
    Zyanya/Aaron
    Emmeline
    Quinn
    Jedediah/Penelope
    Diana
    Jules
    Jace
    Christopher
    Nathan
    Ezekiel
    Ismael
    Gabriël
    Taylor/Nicholas
    Ace

    Topics:


    Voor al uw OOC uitspattingen! Alleen vrolijkheid is hier toegestaan c;

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 13:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Misschien dat hij vroeger aan Izzy heeft geleverd, die gebruikt kan hebben om toch iets van stress te verlichten op de zwaarste dagen, en hem nu maar niet met rust wil laten en constant zeurt over een schuld die Izzy moet betalen, maar wat volgens Izzy helemaal niet waar is?


    Drugs is niet bepaald zijn ding. Hij kan hem wel dronken hebben gevoerd en naar de goktafel hebben gelokt waar hij hem heeft kaalgeplukt, wat hij kan weten door een of ander horloge of iets ander dierbaars wat Ace weigert terug te geven?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Melitta schreef:
    (...)

    Hehe, dat klinkt wel goed. Jace heeft wel niet zo snel een hekel aan mensen, en om Ace nu in verband met Celeste te brengen, gaat misschien wat ver? :')



    Oehhhh, het kan zijn dat die ruzie ging over dat Celeste vreemd is gegaan met Ace, Jace daarna naar hem toe is gegaan om verhaal te halen en Ace hem toen heeft overgehaald om te spelen. Informatie tegenover de motor. Dan zit er een diep wrok iig ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)


    Oehhhh, het kan zijn dat die ruzie ging over dat Celeste vreemd is gegaan met Ace, Jace daarna naar hem toe is gegaan om verhaal te halen en Ace hem toen heeft overgehaald om te spelen. Informatie tegenover de motor. Dan zit er een diep wrok iig ^^


    Ace zal waarschijnlijk voor hele hete vuren komen te staan, als Jace zijn kans krijgt. :Y)
    Ik ga dit bij zijn rol zetten, dan. Het klinkt heel goed. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    (...)

    Ace zal waarschijnlijk voor hele hete vuren komen te staan, als Jace zijn kans krijgt. :Y)
    Ik ga dit bij zijn rol zetten, dan. Het klinkt heel goed. (:


    Zullen we dan wel zeggen dat zijn bommetjes iets doen tegen Jace? Ik heb hem liever niet verschroeid voor dag 2 ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Zullen we dan wel zeggen dat zijn bommetjes iets doen tegen Jace? Ik heb hem liever niet verschroeid voor dag 2 ;)


    Waarschijnlijk zal Jace op de eerste dag alles in brand weten te zetten, behalve zijn eigenlijke doelwitten. :')
    Ik zal even zijn zwakheden er dan gelijk bij zetten. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Drugs is niet bepaald zijn ding. Hij kan hem wel dronken hebben gevoerd en naar de goktafel hebben gelokt waar hij hem heeft kaalgeplukt, wat hij kan weten door een of ander horloge of iets ander dierbaars wat Ace weigert terug te geven?


    Ow, dat dacht ik omdat er in de bio iets staat over het zijn van een dealer. Sorry dan. Maar het probleem is dat Izzy niet zoiets waardevols heeft. Op zijn jongere broertjes en zusjes na haat hij zijn familie intens.


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Ow, dat dacht ik omdat er in de bio iets staat over het zijn van een dealer. Sorry dan. Maar het probleem is dat Izzy niet zoiets waardevols heeft. Op zijn jongere broertjes en zusjes na haat hij zijn familie intens.


    Ahhh zo, dealer als in de dealer aan de goktafel haha
    Als een van zijn jongere broertjes of zusjes op de middelbare zit kan Ace een van hen hebben overgehaald om te kaarten met als inzet een behoorlijke som geld die ze nodig hadden. Dan kan Ace hem inderdaad lastig vallen met schulden ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Klinkt goed, Fairytalest


    Bowties were never Cooler

    Ezekiel staat ook nog open voor relaties. Misschien iemand die hij bijles geeft?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ezekiel staat ook nog open voor relaties. Misschien iemand die hij bijles geeft?


    Misschien dat Izzy in zijn vrije tijd toch stiekem probeert wat bij te leren...


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Misschien dat Izzy in zijn vrije tijd toch stiekem probeert wat bij te leren...


    Ja, kan, alleen is Ezekiel wel 8 jaar jonger.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ja, kan, alleen is Ezekiel wel 8 jaar jonger.


    Ach, hij moet het van iemand leren en dat geeft het misschien een nog iets interessantere dynamiek... Maar als je het niet wil kan je het ook gewoon zeggen hoor. (K)


    Bowties were never Cooler

    Emmy - pagina 4 - is af behalve geschiedenis. Iemand geïnteresseerd in een relatie met haar?

    Om haar even samen te vatten: 15 jaar oud, badass, onafhankelijk, hard en strijdlustig kind.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:27 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Ach, hij moet het van iemand leren en dat geeft het misschien een nog iets interessantere dynamiek... Maar als je het niet wil kan je het ook gewoon zeggen hoor. (K)


    Nee, ik vind het goed. Alleen wilde ik het even zeggen voor het geval dat je iets anders dacht.

    Wanneer wordt het speeltopic geopend?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn topics ^^


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel