• Hier kun je al jouw Quizlet.nl funny pictures kwijt!

    Wat is de bedoeling?
    Dat jij zo grappig mogelijk bent! Ontwerp zelf jouw funny's!

    Wat is de bedoeling van de foto's? Hebben ze nut?
    Wel degelijk!

    Als je ze hier post kunnen andere mensen ze op hun social media zetten en Quizlet zo nog meer onder de aandacht brengen. Post ook een aantal keer de woorden funny Pictures, want zo weet google de foto's ook beter te vinden.:Y)

    Regels? Yup!
    -Geen afkrakende kritiek
    -Als je jouw foto's hier plaatst mogen ze gebruikt worden op Social Media.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:30 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Herrera schreef:



    Sorry, maar dit vind ik heel beledigend. Users vinden iets niet grappig voor een reden en jullie lachen daar dan mee? Dat is echt heel ongehoord, vind ik. Zo vergroten jullie de kloof tussen users en mods enkel maar meer. Eerst één april, nu dit, het begint echt over te lopen. Sorry, hoor.
    Oh, I'm so sorry, dit moest. :'D Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Ik weet dat mijn humor op niets trekt.^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit vind ik heel beledigend. Users vinden iets niet grappig voor een reden en jullie lachen daar dan mee? Dat is echt heel ongehoord, vind ik. Zo vergroten jullie de kloof tussen users en mods enkel maar meer. Eerst één april, nu dit, het begint echt over te lopen. Sorry, hoor.
    Oh, I'm so sorry, dit moest. :'D Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Ik weet dat mijn humor op niets trekt.^^


    Ik vind hem geniaal. :x

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik vind hem geniaal. :x


    Ik ook, maar je had het op zijn minst met een funny picture kunnen doen.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit vind ik heel beledigend. Users vinden iets niet grappig voor een reden en jullie lachen daar dan mee? Dat is echt heel ongehoord, vind ik. Zo vergroten jullie de kloof tussen users en mods enkel maar meer. Eerst één april, nu dit, het begint echt over te lopen. Sorry, hoor.
    Oh, I'm so sorry, dit moest. :'D Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Ik weet dat mijn humor op niets trekt.^^


    Wilde al even zeggen dat je niet moest overdrijven. Hahha x) gelukkig is het maar alleen je slechte humor. :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik vind hem geniaal. :x


    Ik ook, het was een grapjeeeeee. :/ Die slaat inderdaad wel de nagel op de kop, ja, maar ik vind het goed gevonden van Gail, haha. Ik meende het echt niet.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Oke, even een opheldering, mijn meme kwam van de memes van Jarne, lol. Dus mensen die grapjes over mods maken. ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:39 ]


    -

    Herrera schreef:
    Oke, even een opheldering, mijn meme kwam van de memes van Jarne, lol. Dus mensen die grapjes over mods maken. ^^


    Oh, op die manier. Ik dacht dat je de users quote-te (of hoe je dat ook schrijft. :'D). Had ik ook wel een goede gevonden, tbh.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Lemmer MT dus topic :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik vind hem geniaal. :x


    Oooh ik snapte hem verkeerd. xD
    Ik vond de meme geniaal. Niet de tekst eronder. Hahaha sorry Leah. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Uptown schreef:
    (...)

    Wilde al even zeggen dat je niet moest overdrijven. Hahha x) gelukkig is het maar alleen je slechte humor. :P


    Ja, alleen maar dat. :Y) Ik wist niet of het overtuigend of niet ging overkomen, vandaar dat ik er die spoiler nog onderzette, haha. Is zo te zien wel een goed plan geweest. (krul)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Oooh ik snapte hem verkeerd. xD
    Ik vond de meme geniaal. Niet de tekst eronder. Hahaha sorry Leah. :'P


    Dat had ik door toen ik reageerde, ja, haha. (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:44 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Dat had ik door toen ik reageerde, ja, haha. (:

    You're so smart. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ook, maar je had het op zijn minst met een funny picture kunnen doen.(cat)




    (of is 't "I do even less?" I dunno, sorry als er wat fouten in zitten, ik ben moe en mijn Engels is ook niet perfect.)
    S'il vous plaît.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:54 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)



    (of is 't "I do even less?" I dunno, sorry als er wat fouten in zitten, ik ben moe en mijn Engels is ook niet perfect.)
    S'il vous plaît.


    Dat zocht ik.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    (...)



    (of is 't "I do even less?" I dunno, sorry als er wat fouten in zitten, ik ben moe en mijn Engels is ook niet perfect.)
    S'il vous plaît.

    Hahaha geniaal.


    Every villain is a hero in his own mind.