• Ik hou me nogal veel bezig met MSN nieuws dus dit leek me wel interessant voor sommige;

    Justin Bieber heeft laten weten zijn memoires op papier te zullen zetten. De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven. Het boek, dat door HarpersCollins wordt uitgegeven, zal Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story gaan heten en moet in oktober in winkels in Amerika en Engeland liggen. Het boek zal veel privéfoto's bevatten.

    Justin is erg enthousiast en liet zijn fans het volgende weten: "Ik kan niet wachten een stukje van mijn wereld met jullie te delen. Ik word elke dag wakker en tel mijn zegeningen. Mijn fans zijn zo ontzettend belangrijk, ze helpen mij mijn dromen te verwezenlijken".

    De Canadese zanger tekende op dertienjarige leeftijd een platencontract nadat hij was ontdekt op YouTube. Zijn 'Baby' video is met meer dan 250 miljoen kijkers, de best bekeken videoclip in de geschiedenis van YouTube.
    Bron;MSN Starlounge

    "De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven."

    Maar nu gaan we het meemaken hoor. 16 jaar en nu al een levensverhaal?

    Nirvana schreef:
    "De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven."

    Maar nu gaan we het meemaken hoor. 16 jaar en nu al een levensverhaal?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat niet alleen:|
    Er komt ook een film in de bioscoop 14 februari en die gaat over zijn leven(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hij is niks bijzonders en heeft niks gedaan/meegemaakt. En serieus, dat schrijft hij niet maar een schrijver die ervoor wordt betaalt. Je denkt toch niet dat iedere zanger opeens kan schrijven?


    Today will be Girl's Day party with you~

    En dan zegt ie dat ie meer privecy wilt.. (nerd)


    Live life like a raver.

    Ik verklaar mensen van 24 met een biografie al voor gek. Dus hem al helemaal.
    Ik vind het een slecht idee.
    -niet gemeen bedoeld-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Justin, droom lekker verder joh

    Persoonlijk vind ik het veel te vroeg, maar als hij het doen wilt dan moet hij het vooral doen! (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een boek, een strip EN een film over Justin Bieber? Is dat niet iets te veel van het goede?


    Never run out of reasons to smile...

    Een boek?
    Komt er ook binnenkort al een Greatest hits cd? Of een videospel?

    Bij MJ kan ik alles begrijpen. Bij AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Elvis,...
    Maar hij?
    Die loopt te hard van stapel die jongen. Wie brengt hem terug down to earth?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Wie brengt hem even met beide voeten weer op de grond. Deze jongen zweeft een beetje te veel op wolkjes.. *kucht*

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 14:43 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Levensverhaal...

    30 pagina's gezeur over een goede jeugd, lieve ouders & fangirls?


    Life is an art, not a science.

    Justin moet eens een keer normaal doen
    Dom verwend nest


    I solemny swear i am up to no good

    Waar is ie in godsnaam mee bezig?
    Dan ga ik op mijn 16e ook een boek schrijven, wat een levensverhaal krijgen we dan!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Humanity schreef:
    Een boek?
    Komt er ook binnenkort al een Greatest hits cd? Of een videospel?

    Bij MJ kan ik alles begrijpen. Bij AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Elvis,...
    Maar hij?
    Die loopt te hard van stapel die jongen. Wie brengt hem terug down to earth?


    Ik zou geen betere reactie op dit topic kunnen formuleren.


    If we had not a soul, music would have created it.