• Afgewezen voor Audiovisueel, een van de dingen die ik graag wilde doen, maar ze vinden mij blijkbaar niet goed genoeg :l
    Wat nu? Een opleiding tot forensisch onderzoeker of forensisch patholoog gaat het ook niet worden want daar heb je wiskunde voor nodig en daar ben ik bar, maar dan ook bar slecht in. Ik heb al twee jaren MBO achter de rug. Een daarvan is dierenverzorger en de andere is ICT-applicatieontwikkelaar, beiden niets geworden omdat dierverzorging toch niet leuk was en ICT te moeilijk is. Dus, wat nu. . .

    Ik ben wat op internet rond aan het kijken omdat ik dan toch iets met talen wil gaan doen, maar het lijkt wel of er nergens een opleiding voor talen is! Ik voel de moed steeds verder in mijn schoenen zakken terwijl ik aan het zoeken ben, maar het lijkt er echt niet te zijn.
    Kunnen mensen mij alsjeblieft vertellen of er wel een MBO opleiding in de talen bestaat? Want dat is het enige wat mij nog echt interesseert (de rest, elke niv 3 of 4 opleiding die nog over is trekt mij niet aan). Alsjeblieft, help mij uit deze moeilijke periode want ik wíl echt leren, maar ik wil iets wat ik kán en waar ik me volledig voor in wil zetten en ik wil eens een MBO afmaken. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wit niet of je die hogere richting in Nederland hebt, maar in België heb je de hogere opleiding Toerisme, dat is volgens mij veel talen.

    Tolk?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik wit niet of je die hogere richting in Nederland hebt, maar in België heb je de hogere opleiding Toerisme, dat is volgens mij veel talen.

    Tolk?


    Liever niet Toerisme, no thanks :'D

    Tolk? Ik weet niet of daar een opleiding toe ik, ik ga even kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Liever niet Toerisme, no thanks :'D

    Tolk? Ik weet niet of daar een opleiding toe ik, ik ga even kijken.


    Je weet niet wat je mist!

    Okay!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Je weet niet wat je mist!

    Okay!


    Ik wil het niet weten. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik wil het niet weten. :Y)


    Moet ik een kaartje sturen als ik in het vijfde twee weken in Amerika zit?^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien dat hier iets tussen staat?

    Als je gewoon Googled op mbo opleiding taal kan je best wel wat dingen vinden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Flashing schreef:
    (...)

    Liever niet Toerisme, no thanks :'D

    Tolk? Ik weet niet of daar een opleiding toe ik, ik ga even kijken.


    Dat bestaat! Ik weet dat Anne/Corday aan de vertaalacademie studeert, waar je volgens mij ook kunt kiezen om tolk te worden. ^^ Maar dat is hbo, geloof ik, dus daar heb jij niet zo heel veel aan.

    Er schijnen echter ook mbo opleidingen tot tolk te bestaan, al ontbreekt op die site wel een link naar een specifieke opleiding, lijkt het. Of misschien is dit iets?
    Ik heb geen idee wat je precies wel of niet wilt en ik weet echt heel weinig van mbo opleidingen, dus veel meer dan dingen in Google intypen kan ik helaas ook niet voor je doen. Is er niet ergens een studieadviseur of zo die je om advies kunt vragen? Ik denk dat die veel meer weet over mogelijkheden voor jou en het aanbod van opleidingen dan mensen op Q.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Probeer AV op het Grafisch Lyceum anders?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Andersen schreef:
    Probeer AV op het Grafisch Lyceum anders?


    Waar ligt dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou inderdaad ook een opleiding communicatie aanbevelen, en daarna misschien doorstromen naar het hbo?
    Wil je trouwens graag uiteindelijk hbo gaan doen? Want dan kan ik je het vavo aanraden. Dat doe ik zelf ook, en het is echt ideaal. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op het Regio College is er een studie adviseur, of iets in die richting. Misschien kan je bij de BOO (zo heet dat toch?) kijken of je een afspraak met zo iemand kan krijgen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Op het Regio College is er een studie adviseur, of iets in die richting. Misschien kan je bij de BOO (zo heet dat toch?) kijken of je een afspraak met zo iemand kan krijgen?


    Die heb ik al via Baak, alleen helpt het niet veel omdat er kunst, schrijven en talen uit komt :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.