• Het was dus gisteren begonenen mijn vriendin bleef slapen en we maakten gewoon enorm veel lol ook met de vriendin van mijn zus dus in totaal waren we met vier. We dachten iets leuks te doen dus we gingen ongeveer om 1 uur s middags dan een broodje eten. Daarna wouden we eigenlijk zo een soort video maken over hoe wij vieren pikant eten aten en zo allemaal speciale dingen aten dus wij gingen met onze fiets jaar de winkel en we kopten vanalles. We fietsen terug naar huis allemaal super leuk we kwamen thuis en we maakten die video allemaal heel erg veel lol. We aten ook een hele pikante peper. Maar toen begon iedereen met die paprika peper achtig dingen te gooien en in mijn kleren te gooien en alles en nu is men moeder dus super boos op mij en ok ik was mee aan het doen maar ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk op ge ruimen en dan is het nog niet goed mijn moeder is altijd boos op mij en op niemand anders ook op men zus maar mijn broertje is de hemel voor haar. Altijd mag hij koekjes verassingen feestjes alles en ik krijg altijd boel. Ik snap het wel dat paprika's in je huis niet het beste is maar het waren maar enkele stukjes die nog op de grond lagen en ik heb gezegd dat ik ging stofzuigen dus what te fucking hel scheelt haar dan nog iets. Ik doe alles voor men moeder ik probeer het beste voor haar te doen ik probeer lief te zijn en niet meer arrogant zoals ik vroeger was maar niets is hoed voor haar ik krijg stank voor dank. :( men stiefvader zegt ook altijd dat ik gehandicapt en zo ben en dat is gewoon echt niet meer leuk ik wil nog liever bij mijn vader gaan wonen!

    Sorry voor de vele schrijffouten maar op dit moment ben ik enorm boos en kan ik de wereld en mijn leven niet meer rooskleurig bekijken misschien is het wel vakantie en vertek volgende week op vakantie maar toch. Men moeder is zo enorm aaaaah ik sta op en ik krijg meteen boel ik ga slapen en meestal ben ik dan jaar boven gestuurd opdat ik zogezegd arrogant ben.

    Ik weet niet meer wat ik moet doen wat ik kan doen.
    :(


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wacht wat?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh, dat klinkt wel erg vervelend!
    Ik was er zelf verder ook niet bij of zo, haha maar, het lijkt me toch niet dat jouw moeder zomaar zulke dingen zegt?
    Ik zou haar een keer rustig vragen wat ze bedoelt met ''arrogant" gedrag. Zonder dat je gaat schreeuwen of huilen. En dan leg je haar er ook bij uit dat je het vervelend vindt als ze zulke dingen zegt. Ik zou trouwens wel even je excuses aanbieden voor rommel maken in de keuken, want ergens snap ik wel dat je moeder zo'n rommel vervelend vindt haha :').

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 12:58 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Burritoh schreef:
    Oh, dat klinkt wel erg vervelend!
    Ik was er zelf verder ook niet bij of zo, haha maar, het lijkt me toch niet dat jouw moeder zomaar zulke dingen zegt?
    Ik zou haar een keer rustig vragen wat ze bedoelt met ''arrogant" gedrag. Zonder dat je gaat schreeuwen of huilen. En dan leg je haar er ook bij uit dat je het vervelend vindt als ze zulke dingen zegt. Ik zou trouwens wel even je excuses aanbieden voor rommel maken in de keuken, want ergens snap ik wel dat je moeder zo'n rommel vervelend vindt haha :').


    We hadden geen rommel gemaakt we hebben gewoon wat paprika gesmotst en ik geprobeerd alles zo goed mogelijk op te kuizen maar er bleef nog wat liggen en daarom is ze nu al de hele dag boos(nu begint het al wat beter te worden).
    Ik heb al gezegd dat ik het bergijp dat ze boos maar dat ze niet elke keer weer moet beginnen ruzie stoken...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Niet slecht bedoeld hoor maar, Mag ik je vragen waarom je met paprika gooit?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik snap best dat je moeder boos is. Met stukje paprika naar elkaar gooien in huis is nou niet bepaald oké en je had alles moeten opruimen. Een paar stukjes laten liggen is niet opruimen en aan dadelijk stofzuigen heeft je moeder niks want betekend dat ze nog wel een halve dag in jouw rommel moet lopen. Mijn moeder zou dat ook niet oké vinden.

    Ik kan natuurlijk niet oordelen over jouw situatie maar veel mensen datatenken dat hun ouders alleen boos worden op hen terwijl ze meestal boos worden op het kind als zijn broertjes en zusjes er niet bij zijn. Wat inhoudt dat het inderdaad lijkt dat ze alleen boos doet tegen jou. Maar als je echt het idee hebt dat het zo is wil ik je aanraden om met je moeder te praten op een rustige manier. Misschien heeft ze het zelf niet door.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meride schreef:
    (...)

    We hadden geen rommel gemaakt we hebben gewoon wat paprika gesmotst en ik geprobeerd alles zo goed mogelijk op te kuizen maar er bleef nog wat liggen en daarom is ze nu al de hele dag boos(nu begint het al wat beter te worden).
    Ik heb al gezegd dat ik het bergijp dat ze boos maar dat ze niet elke keer weer moet beginnen ruzie stoken...

    Oh zo. Wel raar dat ze de hele dag boos blijft.
    Misschien moet je je moeder gewoon even met rust laten als ze boos is. Gewoon alleen Sorry zeggen en verder niks. Ik denk dat ze wel dan sneller afkoelt : )
    Je ziet dan vanzelf wel wanneer ze weer normaal kan doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wel, alles wat ik wou zeggen is gezegd geweest en ik wil er eigenlijk nog aan toevoegen: je bent 16, je hebt nog een heel leven voor je dus die 'ik haat mijn leven' is misschien lichtjes overdreven.


    Heaven is a place that we all have

    Kijk we wouden dus zeg maar pittig en speciaal snoep/snacks proeven dus we waren naar zo een speciale winkel gegaan voor het allemaal te kopen. Daarbij was dus ook die hete paprika ze begonnen er mee te gooien en in mijn shirt te steken en ik zeg stop nu het is helemaal geen goed idee maar nee naar mij luisterden ze niet dus heb ik het voor de tweede keer gezegd maar nee dus ik zeg tegen men moeder de waarheid waarom het huis vol paprika ligt en zij zegt je moet de schuld niet op je vriendinnen gaan steken jij bent degene die je vriendin heeft uitgenodigd dus het is jou schuld ik dacht echt wat?? Het waren mijn vriendinnen dus wel voor de duidelijkheid!

    Maar weet je alles is een soort van terug in orde men moeder berging terug liever te worden en ik ga straks even naar men vader.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dat snap ik dus niet. Je ruimt het op, en doet echt je best. En in plaats van dankbaar te zijn dat je dat opruimd is ze boos...


    You are my piece of paradise.

    Meride schreef:
    Kijk we wouden dus zeg maar pittig en speciaal snoep/snacks proeven dus we waren naar zo een speciale winkel gegaan voor het allemaal te kopen. Daarbij was dus ook die hete paprika ze begonnen er mee te gooien en in mijn shirt te steken en ik zeg stop nu het is helemaal geen goed idee maar nee naar mij luisterden ze niet dus heb ik het voor de tweede keer gezegd maar nee dus ik zeg tegen men moeder de waarheid waarom het huis vol paprika ligt en zij zegt je moet de schuld niet op je vriendinnen gaan steken jij bent degene die je vriendin heeft uitgenodigd dus het is jou schuld ik dacht echt wat?? Het waren mijn vriendinnen dus wel voor de duidelijkheid!

    Maar weet je alles is een soort van terug in orde men moeder berging terug liever te worden en ik ga straks even naar men vader.


    Alsnog best begrijpelijk aangezien jij min of meer verantwoordelijk bent voor de mensen jij uitnodigt. Ik zou dan gewoon een hartig woordje met die "vriendinnen" gaan praten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat jij en je moeder botsen is de pubertijd. Dat jij denkt dat de hele wereld tegen je is, dat is ook de pubertijd. Ik had hetzelfde hier en geloof mij de wereld is niet tegen je. Het feit dat je met eten gaat gooien is niet oké en je moeder heeft het recht daar boos over te zijn. Het spijt mij maar dan had je toch even met je 'vriendinnen' moeten praten want nee is nee. Zij zijn te gast en ze hebben maar te luisteren.

    Allemaal bedankt om te helpen men moeder is terug een beetje vriendelijker we zijn zelfs net even inkomen gaan doen voor de vakantie.
    ik kan het allemaal niet zo hoed uitleggen wat er net gebeurd is maar alles is in orde en dat is het belangrijkste!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful