• Goedemiddag lieve Q-ers!

    Er zijn tegenwoordig veel verschillende subfora's waar van alles besproken kan worden. De user Flashing was met het idee gekomen om een dieren subforum aan te maken (klik hier voor het topic), en dat liet ons denken. Het is namelijk een erg goed idee! De laatste tijd verschijnen er steeds vaker dieren topics (die overigens erg leuk zijn om te zien!). Maar waar plaats je zo'n topic nou eigenlijk als je huisdier weer eens wat grappigs deed? Of wanneer een vet gaaf dagje beleefd hebt in de Dierentuin en je hebt het voor elkaar gekregen om op de foto te gaan met een slang? Dat kan verwarrend zijn, dus vanaf vandaag introduceren wij het Dieren subforum!

    Het is niet de allergrootste melding, maar we vonden het wel even prettig om te laten weten dat alles wat betrekking heeft met dieren daar geplaatst kan worden.(:

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 17:49 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Flashing*, Annemarije. :'D

    Oehh leuk! ^^

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 17:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaai mijn suggestie is doorgevoerd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is idd erg tof!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Awesome! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cool :D


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Dit vind ik erg nice <4


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Leuk (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh dat vind ik echt leuk.

    Cwtch schreef:
    Awesome! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Dat is idd erg tof!(:


    .......

    Ooh awesome !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Subfora* (sorry (A)). Maar wat leuk, zeker voor de dierenliefhebbers onder ons! (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain