• Spanje! : D

    Ja ik vertrek straks naar Spanje met een bus van 13 uren lang.
    En ik weet in godsnaam niet wat ik zo een lange tijd kan doen.
    Want slapen op een bus gaat ook niet echt heel gemakkelijk en vooral 's nachts niet.
    Dus iemand ideen?

    Bedankt al!


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Lezen, praten met de rest, kaartspel meenemen.
    Veel plezier!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Lezen, praten met de rest, kaartspel meenemen.
    Veel plezier!


    Lezen lijkt mij niet echt zo een goed idee.
    Ik word daar nogal rap misselijk van. Ja praten zal waarschijnlijk wel gebeuren.
    Hmm een kaartspel heb ik niet en heb ik ook zelf geen verstand van xD
    En bedankt :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Eten? :')
    Ik slaap wel altijd in een bus, maar dat lukt jou dus niet. Ik weet niet of je nog een Nintendo of iets dergelijks hebt, maar misschien kun je die meenemen en al je oude spellen nog eens uitproberen? En anders kun je een tablet meenemen en een aantal films kijken? (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 10:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Eten? :')
    Ik slaap wel altijd in een bus, maar dat lukt jou dus niet. Ik weet niet of je nog een Nintendo of iets dergelijks hebt, maar misschien kun je die meenemen en al je oude spellen nog eens uitproberen? En anders kun je een tablet meenemen en een aantal films kijken? (:


    Ja eten heb ik mee voor onderweg te eten. Haha xD
    Tja ik zal proberen om de meeste tijd ook te slapen op de bus.
    Wel dat lukt mij inderdaad niet echt of het moet echt zijn dat ik doodmoe ben.
    Nee dat heb ik niet meer speel er ook niet meer op sinds mijn 10 jaar denk ik.
    Nou ik kan moeilijk mijn laptop meenemen want als er daar iets mee gebeurd vergeef ik het mezelf ook niet.
    Dus ja tablet heb ik wel maar mijn moeder heeft die nodig he. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Via een site vond ik dit:
    Boek lezen.
    Muziek luisteren.
    Tijdschrift meenemen.
    Puzzelboekje
    Sudoku
    Slapen
    Lol maken
    Spelletjes op je telefoon
    Foto's maken
    Genieten van het uitzicht
    Spelletjes doen (kaarten oid)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eat alllll the foods.
    Eten is echt je beste reisgezelschap.


    i put the fun in funeral

    Ik had een nintendo mee, dat hadden we met een groepje afgesproken. Voor de rest hadden we gewoon de uren volgeluld, gegeten en geslapen (sommige dan). :') Veel plezier in ieder geval.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik had inderdaad ook altijd mijn nintendo mee en een paar oortjes samen met een goede muziek afspeellijst. Verder kan je met goede gesprekken ook snel een paar uur verder zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    901FreeAtLast schreef:
    Via een site vond ik dit:
    Boek lezen.
    Muziek luisteren.
    Tijdschrift meenemen.
    Puzzelboekje
    Sudoku
    Slapen
    Lol maken
    Spelletjes op je telefoon
    Foto's maken
    Genieten van het uitzicht
    Spelletjes doen (kaarten oid)


    Ja muziek luisteren zou ik sowieso doen.
    Tijdschrift hmm ja kan maar dat zal ik dan waarschijnlijk ook maar 1 keer lezen.
    Puzzelboekje hmm kan maar daarvoor ga ik niet meer naar een winkel.
    Sudoku kan ik niet eens xD
    Slapen sowieso proberen.
    Lol maken hmm ja het is te zien welke mensen er mee gaan he.
    Ik heb niet echt spelletjes op mijn gsm maar kan ik ook doen.
    Foto's maken was ik sowieso al van plan.
    Ja dat kan ik ook doen staren naar het uitzicht buiten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Overkill schreef:
    Eat alllll the foods.
    Eten is echt je beste reisgezelschap.


    Ja dat kan zijn maar best niet want anders moet ik altijd naar de wc.
    En ik heb geen zin om steeds naar de wc buiten lopen op de bus.
    Maar ik heb wel eten mee voor onderweg voor als ik honger krijg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Sadventure schreef:
    Ik had een nintendo mee, dat hadden we met een groepje afgesproken. Voor de rest hadden we gewoon de uren volgeluld, gegeten en geslapen (sommige dan). :') Veel plezier in ieder geval.


    Ik had dat vroeger ook altijd mee maar nu ja ligt hij ergens dus ik ga er ook niet naar zoeken.
    Want dan moet ik hem nog opladen. O dat was vorig jaar bij ons ook veel gebabbeld,gegeten en geslapen.
    Ik denk dat dat bij mij ook het geval gaat zijn. Alhoewel ik niet echt weet wie er straks mee gaat.
    Dus ben ik een beetje bang dat ik mee ga voor spek en bonen en dat niemand met mij gaat praten buiten de leerkrachten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Aleatory schreef:
    Ik had inderdaad ook altijd mijn nintendo mee en een paar oortjes samen met een goede muziek afspeellijst. Verder kan je met goede gesprekken ook snel een paar uur verder zijn.


    Ja muziek staat zeker op het lijstje. Tja hangt ervan af wie er mee gaat.
    Want ja ben geen leerling meer dus ja weet echt totaal niet wie er mee gaat.
    Het is te hopen dat ik niet voor spek en bonen mee ga want
    als da zo is en er praat niemand met mij heel de reis buiten de leerkrachten
    ja dan zou ik ook wel weten te doen gewoon terug naar huis keren.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Telefoon meenemen, veel spelletjes erop zetten, en spelen maar

    Joh, 13 uur valt reuze mee. Ik had een busreis van 48 uur ;)

    Maar dat te zeide, zou ik ervoor zorgen dat je bij een leuk groepje (vrienden) terecht komt. Of bij 2 niet vrienden van jou, maar die 2 wel bevriend zijn. Die kletsen waarschijnlijk aan één stuk door, dus heb je mooi wat te luisteren :D
    Een schriftje met pen lijkt mij handig, voor Quizletters. Kun je lekker schrijven ;) Of ideeën die je hebt uitwerken. Zelf vind ik het heerlijk om dat onderweg te doen, want het landschap veranderd steeds, waardoor bij mij nieuwe ideeën ontstaan ;D

    Voor de rest wat ik deed is al opgenoemd. Ik zou idd wel een kaartspelletje kopen. Er is altijd wel iemand die een spel weet met de kaarten en voor je het weet heb je al een hele middag gekaart ;) En als je niet makkelijk spelletjes leert, je hebt 13 uur de tijd, dus dat is geen excuus ;P


    ~My Mind Is Free~

    Je kan je vast inlezen over de stad/streek waar je heengaat of het daarover hebben met andere mensen
    Toen ik afgelopen zomer met de bus naar Berlijn ging met vriendin gingen we dat gedoe met die elastiekjes doen en scoebidoeën en van die klapspelletjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one