• Ik ben op 22 september jarig, maar weet eigenlijk nog steeds helemaal geen kadootjes om te vragen.

    Om het topic nuttig te maken: Wat hebben jullie voor je laatste verjaardag gekregen en wat is het leukste wat je ooit hebt gekregen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Voor mijn 20e verjaardag kreeg ik mijn Lowlandskaartje, en voor mijn 21e verjaardag kreeg ik een parachutesprong. Dat zijn toch wel de vetste kado's die ik ooit heb gehad!
    Nu word ik bijna 22 en heb ik ook geen idee wat ik moet vragen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben ook bijna jarig
    Ik ga naar Parijs een weekend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    mijn laatste cadeau's waren van mijn vader een kaartje voor het Justin Bieber concert, en van mijn moeder dan nog 100 euro erbij, van mijn zus super lekkere parfum die ik eigenlijk zelf wilde gaan kopen, en voor de rest alleen maar geld volgens mij (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het leukste? Hmmm ik denk toch wel de Harry Potter boeken :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dit jaar wil ik graag een nieuwe iPod, en een nieuwe telefoon en een scooterrijbewijs, maar die krijg ik toch niet ik heb te weinig geheugen. En ik zou graaag zo'n time-turner krijg aan een ketting maar die dingen zijn fucking duur.
    Het leukste, idunno.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hungergames schreef:
    Ik ben ook bijna jarig
    Ik ga naar Parijs een weekend


    Oh, Parijs is echt heel leuk! Veel plezier c:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik krijg meestal niet echt gigantische cadeau's. Maar ik denk mijn Allstar tas en mijn horloge (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    uhhm ik krijg geld ^^


    I feel guilty after every bite I take.

    Een mp3, een cd en een boek. Maar ik weet ook nooit iets om te vragen.
    Oh, wacht... Het leukste? Ik dacht het laatste. Het leukste was mijn kat. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:31 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik kreeg een foldertje met pizzabonnen.

    Ik ben trouwens volkomen serieus. Hij zat wel ingepakt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Het leukste; een overnachting in Brussel ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rijbewijs geld.


    -

    Vorige verjaardag heb ik geld gekregen en mijn leukste cadeau was de Dir en Grey dvd <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou geld vragen ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm. Londen denk ik. Al was dat niet helemaal een verjaardagscadeau, want m'n ouders hadden gewoon verzonnen dat m'n moeder elke keer dat 1 van ons in groep 8 zat, ze met diegene dan een weekendje weg ging (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.