• Sorry mensen :P Mell en haar uitgesproken mening moeten even iets kwijt (A):

    Ben het namelijk echt zat van die mensen die Bill nu plotseling "afschrijven" Omdat hij zijn stijl + haar heeft verandert.
    Oke, natuurlijk kan je het minder mooi vinden. (vind ik ook)
    Alleen dingen als : Nu vind ik Bill niet leuk meer, of Bill kan nu de pot op.. Vind ik écht pure scheisse mensen!

    Ik bedoel hallo? Dan wil je dus eigenlijk zeggen dat je Bill alleen beoordeeld op zijn uiterlijk en niet op zijn mooie innerlijk en zijn zangtalent??
    Dus eigenluk zeggen jullie dat Bill de pot op kan omdat hij er nu minder lekker uitziet?!
    (dit geld dan natuurlijk alleen voor de mensjes die Bill nu "Afschrijven" en zeggen dat hij nu "dood" is en zogenaamd een begravenis voor hem gaan plannen :8)
    Goddammn :P

    En dan heb je nog mensen die zeggen : BILL is zichzelf niet meer. Nou:

    - Bill blijft altijd zichzelf... Hij vind het dus ZELF mooi! En ik bedoel het gaat erom of hij er blij mee is, En niet of de hele wereld dat is! Zo is Bill geboren! Hij werd vroeger gepest omdat iedereen zijn stijl niet mooi vond, en kijk waar hij nu staat?! En dat allemaal Door zichzelf te zijn!! En dan zeggen fans:" IK snap niet dat mensen hem ooit hebben gepest en zijn stijl belachelijk hebben gemaakt!
    En Kijk nu ff : NU DOEN SOMMIGE HET ZELF...
    Als je een échte Bill fan accepteer je hem hoe hij is!

    Sorry mensen, misschien ligt het aan mij maar ik vind dit écht BULLSHIT (A)

    Lang leven Bill die altijd zichzelf blijft (dance)!
    Goddammnn :D

    Zo dat moest d'r ff uit GheGhe xD
    Mell's mening is weer geuitt!
    Toedelss (H)X


    Don't just dream, make them come true.....♥

    whaha you go girl.. ik geef u helemaal gelijk!


    Wie du mir, so ich dir.

    Yeah, totally x3
    Ik vind Bill goed zoals die is, het maakt hem wie hij is :] en als je em nu gaan bannen uit je leven, alleen maar omdat hij 'volwassener word' of gewoon 'veranderd', dan ben je gewoon fûcking DOM gast :] Niet normaal meer x3
    Bill is en blijft mooi, vanbinnen en van buiten, wat hij ook aan heeft, welk kapsel hij ook heeft. En zelfs al zou hij nog vet lelijk zijn, het gaat toch om de muziek?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Jah idd helemaal gelijk ik moet er zelf ook nog aan wennen maar HEY! kom op de wereld vervelt niet hij is zichzelf en dat is perfect!! :D(H)

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal mee eens!
    Ik vond het ook ff wennen en was een beetje in shock, maar daar kom je wel overheen! :P
    Als hij zo blij wordt, dat is dan toch leuk! :)


    Träume sind wirklich!!

    You are SO Right..
    Hoe bedoel je Bill/Tokio Hotel fans?
    'T zijn gewoon een stelletje LOZERS
    Bill heeft zoveel te bieden, dan ga je toch niet alleen op zijn uiterlijk af?! en als dat dan niet goed meer is mag die weg :P!
    DIE MENSEN ZIJN DOM (A)

    goed gezegt

    natuurlijk istie veranderd

    en dats idd jammer

    maarag als die kleine jongen nou gelukkig is..

    vnmijmagtie

    en ik heb portugese th boekjes n__n

    bliebloeblam.. dat doet er niet toe.. bill blijft gwn perfect

    en k haat strify (A)

    en khb zin in 14juni n__n

    maar oke.. ik verveel me nogal :S