• Oké.
    Ik heb gemerkt, en gelezen dat heeél veel mensen die nieuwe look van hem écht niet mooi vinden. Nou even mijn mening erover; ik vind het hartstikke geil<33.
    MAAAR!.. ik moét toegeven, ik schrok dan misschien wel, want hij lijkt nu zo ouder dan gewoon. Ik vind het niet lelijk, maar hij hat zijn oude kleding stijl wél mogen houden vind ik.

    Dus nu zien we de nieuwe Bill in Goffertpark?? (: wat ben ik blij dat ik er een dag vantevoren ben zeg^^

    Maaarrrrrrrrrr... veel mensen vinden het niét mooi omdat ( dit was wat ik las ..)

    1* Hij lijkt nu meer homo.
    2* Het is net een manwijf.
    3* Hij heeft geen smaak voor mode nu.
    4* Hij is zijn geheugen verloren.

    Nu vind ik dit een beetje bullshit, want ik accepteer Bill hoe hij erook maar uitziet, OOKAL DOET HIJ ZIJN HAAR PAARS! Het kan mij niet schijten, i love him.

    Jullie mening..;
    (doeg)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waarom zou hij zn haar altijd naar beneden doen, het kan net zo goed 1406 weer omhoog staan hoor.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hoihoi I agree.. Maarja bill is zoals hij is.. en ik vind persoonlijk dat hij enorm veel smaak heeft voor mode op dit moment.. Hij is gestegen in de klasse ladder en past zich daar graag aan aan.. Maar nee zo zullen we bill niet op een concert zien denk ik.. De kleren zijn mooi maar ze zitten voor zoiets niet comfortabel genoeg denk ik.. en al helemaal niet als je metalen bretels aanhebt en je gaat springen.. lijjkt me niet zo goed idee xD.. knalt dat ding steeds tegen je tanden aan en dan is er niets meer van bills gebitje over:P


    Wie du mir, so ich dir.

    njaa... het is niet lelijk.. maar k von dat vorige van hem leuker:) hij ziet er nu zo volwassen uit:P


    <3

    Godver anke waarom ben jij mij nu voor xD trut!:P


    Wie du mir, so ich dir.

    Bill kaulitz is hot, wat hij ook draagt.

    Bill is mooi/lief/schattig/grappig/aardig/kangoedzingen/en nog veel meer ×3
    en als je daar problemen mee hebt;
    FÛCK JOU
    Je bent gewoon jalours ×D
    En zelfs als hij een hanenkam zou nemen,
    die in alle kleuren van de regenboog verven,
    kamermeisjes' outfits dragen,
    en hakjes zo hoog als de eifeltoren,
    het blijft toch om de muziek gaan ×3


    all I want for christmas is a girlfriend

    waarom zou hij zn haar altijd naar beneden doen, het kan net zo goed 1406 weer omhoog staan hoor.


    kan, maar als dat omlaag zijn nieuwe look is, misschien doet hij het dan niet omhoog.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hoihoi I agree.. Maarja bill is zoals hij is.. en ik vind persoonlijk dat hij enorm veel smaak heeft voor mode op dit moment.. Hij is gestegen in de klasse ladder en past zich daar graag aan aan.. Maar nee zo zullen we bill niet op een concert zien denk ik.. De kleren zijn mooi maar ze zitten voor zoiets niet comfortabel genoeg denk ik.. en al helemaal niet als je metalen bretels aanhebt en je gaat springen.. lijjkt me niet zo goed idee xD.. knalt dat ding steeds tegen je tanden aan en dan is er niets meer van bills gebitje over:P


    ik had ht ook over zijn kapsel XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bill is mooi/lief/schattig/grappig/aardig/kangoedzingen/en nog veel meer ×3
    en als je daar problemen mee hebt;
    FÛCK JOU
    Je bent gewoon jalours ×D
    En zelfs als hij een hanenkam zou nemen,
    die in alle kleuren van de regenboog verven,
    kamermeisjes' outfits dragen,
    en hakjes zo hoog als de eifeltoren,
    het blijft toch om de muziek gaan ×3


    Met jou kan ik praten X'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Godver anke waarom ben jij mij nu voor xD trut!:P


    Yay -Manmetvork- Maar toch vind ik jouw uitleg het charmantste. Metalen bretels zijn onhandig. En sjaaltjes veel te warm. =)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bill is mooi/lief/schattig/grappig/aardig/kangoedzingen/en nog veel meer ×3
    en als je daar problemen mee hebt;
    FÛCK JOU
    Je bent gewoon jalours ×D
    En zelfs als hij een hanenkam zou nemen,
    die in alle kleuren van de regenboog verven,
    kamermeisjes' outfits dragen,
    en hakjes zo hoog als de eifeltoren,
    het blijft toch om de muziek gaan ×3


    Met jou kan ik praten X'D


    Ik praat mee.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Da's fijn (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    [=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind het wel leuk dat zwarte haar. ik denk wel dat hij op 14 juni zich gewoon weer aankleed als een 18 jarige prettig gestoorde rocker. tenminste dat hoop ik. V_V

    Me2. hoop ik ook best wel.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]