• Hey Q'ers!

    22 April is het eindelijk zo ver. Avengers Age of Ultron komt uit in Nederland, en aangezien ik maar een echte vriendin heb (die geen flauw benul heeft wat Marvel is) en ik liever niet alleen wil voor de zoveelste keer dacht ik; Waarom geen meeting?
    En natuurlijk samen gaan met meerdere Marvel liefhebbers is altijd veel leuker!

    Locatie
    Utopolis in Emmen, Drenthe.
    Link.

    Wanneer
    22 April dat valt op een woensdag, of als er mensen niet kunnen op zaterdag de 25e.

    Wie
    Cormac Marjolien, 21.

    Ik heb nog nooit een meeting geregeld trouwens, dus dit is de eerste keer. :')
    Iedereen is welkom of course!
    Ik hoor het graag. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Is de meeting dan om de film te gaan kijken in de bios?

    Hoi, Leah btw, marvel fan sinds lang xD

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 14:05 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Is de meeting dan om de film te gaan kijken in de bios?

    Hoi, Leah btw, marvel fan sinds lang xD


    Yes. Ik dacht dat - dat wel duidelijk was haha sorry.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben echt enthousiast over het feit dat je een film wil kijken in de bioscoop in Emmen, vooral omdat ik daar in de buurt woon. Helaas is het niet mijn soort film. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Meh, Emmen is veel te ver weg voor mij, anders was ik graag gekomen.
    Veel plezier alvast.c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emmen is voor mij maar een uurtje met de bus, dus ik zou wel kunnen. AoU kijken met een groep mensen van Q lijkt me heel leuk. :9~

    Ik heb alleen ook al afgesproken met mijn zusje om te gaan en dat wil ik niet afzeggen. Ik moet even zien hoe dat zit. Eventueel zou ik gewoon twee keer kunnen gaan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe goed de film is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deadshot schreef:
    Meh, Emmen is veel te ver weg voor mij, anders was ik graag gekomen.
    Veel plezier alvast.c;

    Square schreef:
    Emmen is voor mij maar een uurtje met de bus, dus ik zou wel kunnen. AoU kijken met een groep mensen van Q lijkt me heel leuk. :9~

    Ik heb alleen ook al afgesproken met mijn zusje om te gaan en dat wil ik niet afzeggen. Ik moet even zien hoe dat zit. Eventueel zou ik gewoon twee keer kunnen gaan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe goed de film is. :'D


    Ha voor mij is het maar 20 minuten met de bus. :3

    Laat het nog maar weten ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mulleroni schreef:
    Ik ben echt enthousiast over het feit dat je een film wil kijken in de bioscoop in Emmen, vooral omdat ik daar in de buurt woon. Helaas is het niet mijn soort film. (no_chears)


    Ah jammer. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mulleroni schreef:
    Ik ben echt enthousiast over het feit dat je een film wil kijken in de bioscoop in Emmen, vooral omdat ik daar in de buurt woon. Helaas is het niet mijn soort film. (no_chears)


    Dit. Ik heb ook een keer een biosmeeting bij de Utopolis gehouden en dat was vet gezellig. Maar deze film is helaas niet echt iets voor mij.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Dit. Ik heb ook een keer een biosmeeting bij de Utopolis gehouden en dat was vet gezellig. Maar deze film is helaas niet echt iets voor mij.

    Als er nou weer een superfilm gaat draaien.. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Dit. Ik heb ook een keer een biosmeeting bij de Utopolis gehouden en dat was vet gezellig. Maar deze film is helaas niet echt iets voor mij.


    Aw. (no_chears) Wat is er nou niet leuk aan sarcastische superhelden in onhandige kostuums? Je hoeft maar negen films en twee spin-off series te kijken om helemaal bij te zijn!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw. (no_chears) Wat is er nou niet leuk aan sarcastische superhelden in onhandige kostuums? Je hoeft maar negen films en twee spin-off series te kijken om helemaal bij te zijn!

    ''Maar'', haha alsof het niets is. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    (...)

    Aw. (no_chears) Wat is er nou niet leuk aan sarcastische superhelden in onhandige kostuums? Je hoeft maar negen films en twee spin-off series te kijken om helemaal bij te zijn!


    Het feit dat ik al die 9 films en twee spin-offs series nog moet kijken om te snappen waar het over gaat is een dingetje dat me toch wel een beetje tegenhoudt. :p

    Je kunt overigens toch je zusje gewoon lekker meenemen naar de meeting? Dan ben je én naar de meeting, én je doet wat met je zusje. ^^ Misschien vind ze het ook wel helemaal tof!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Aw. (no_chears) Wat is er nou niet leuk aan sarcastische superhelden in onhandige kostuums? Je hoeft maar negen films en twee spin-off series te kijken om helemaal bij te zijn!


    Yeah no big deal. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mulleroni schreef:
    (...)
    ''Maar'', haha alsof het niets is. :Y)

    Cwtch schreef:
    (...)

    Het feit dat ik al die 9 films en twee spin-offs series nog moet kijken om te snappen waar het over gaat is een dingetje dat me toch wel een beetje tegenhoudt. :p

    Je kunt overigens toch je zusje gewoon lekker meenemen naar de meeting? Dan ben je én naar de meeting, én je doet wat met je zusje. ^^ Misschien vind ze het ook wel helemaal tof!


    Negen films is zo'n achttien uur, dus dat is binnen een dag te doen als je een beetje tempo erin houdt. Ik geloof in jullie! (nerd)
    Of je leest de samenvattingen van de films op Wikipedia. Dan haal je het binnen twee uur wel. Ik denk dat je The Incredible Hulk, Iron Man 2 en 3 en Thor 2 indien nodig zelfs wel kunt overslaan zonder al te veel te missen. Captain America 2 zou ik wel weer kijken, want daar gebeuren wat belangrijke dingen in (en je wilt Sam en Natasha en Bucky's eyeliner niet missen, geloof me).

    En ja, ik zal haar sowieso ook wel vragen of ze misschien mee wil. ^^ Maar ze zit niet echt op Q, dus ik weet niet of ze daar zin in heeft. En de afspraak met haar was eerder, dus dat gaat sowieso voor.



    Cormac schreef:
    (...)

    Yeah no big deal. ^^


    Precies. Blij dat iemand het met me eens is. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan