• Hey Q'ers!

    22 April is het eindelijk zo ver. Avengers Age of Ultron komt uit in Nederland, en aangezien ik maar een echte vriendin heb (die geen flauw benul heeft wat Marvel is) en ik liever niet alleen wil voor de zoveelste keer dacht ik; Waarom geen meeting?
    En natuurlijk samen gaan met meerdere Marvel liefhebbers is altijd veel leuker!

    Locatie
    Utopolis in Emmen, Drenthe.
    Link.

    Wanneer
    22 April dat valt op een woensdag, of als er mensen niet kunnen op zaterdag de 25e.

    Wie
    Cormac Marjolien, 21.

    Ik heb nog nooit een meeting geregeld trouwens, dus dit is de eerste keer. :')
    Iedereen is welkom of course!
    Ik hoor het graag. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga eerst maar even kijken waar Emmen ligt :')

    (ik ben niet erg goed in geografie..)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    oH DAMN.. Dat is best wel een end weg.. Ik denk niet dat dat gaat lukken jammer genoeg..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil wel, but parents en bovendien ligt Emmen voor mij volgens mij niet bepaald om de hoek.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, slecht nieuws, denk ik. Mijn zusje wil op zich wel mee, dus dat zou geen probleem zijn, maar op 25 april komt om twaalf uur 's middags haar Franse uitwisselingspartner aan in Nederland. Mijn ouders zijn er die dag waarschijnlijk niet en daarom het was min of meer de bedoeling dat ik dan wel thuis zou zijn. Dat is dus niet super handig, want we gaan dat arme meisje na een busreis van twintig uur niet naar een bioscoop slepen waarvoor ze nog een uur in de bus moet, haha. :'D

    22 april is in theorie nog wel mogelijk, maar dat is doordeweeks, wat het ook meteen weer wat lastiger maakt. Ik wil op zich wel graag komen, maar het hangt er echt even vanaf welke dag er wordt gekozen en hoe laat de film draait.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Precies. Blij dat iemand het met me eens is. :Y)


    Ik denk dat ik binnenkort maar weer een marvel marathon ga houden. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Square schreef:
    Oké, slecht nieuws, denk ik. Mijn zusje wil op zich wel mee, dus dat zou geen probleem zijn, maar op 25 april komt om twaalf uur 's middags haar Franse uitwisselingspartner aan in Nederland. Mijn ouders zijn er die dag waarschijnlijk niet en daarom het was min of meer de bedoeling dat ik dan wel thuis zou zijn. Dat is dus niet super handig, want we gaan dat arme meisje na een busreis van twintig uur niet naar een bioscoop slepen waarvoor ze nog een uur in de bus moet, haha. :'D

    22 april is in theorie nog wel mogelijk, maar dat is doordeweeks, wat het ook meteen weer wat lastiger maakt. Ik wil op zich wel graag komen, maar het hangt er echt even vanaf welke dag er wordt gekozen en hoe laat de film draait.


    De tijden staan ook nog niet op de site, ik denk volgende week wel.

    Het leek mij wel tof om een keer iets in het Noorden te doen maar we zien wel wat er van komt. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hte klinkt heel leuk, maar net als Inge kan ik de 25'ste niet. Op 22 april heb ik college tot 3, maar ik neem aan dat het dan de avond wordt?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Muh, een beetje te ver weg voor een bioscoopbezoekje en Fantasy Fair dat weekend, dus tja :')


    Happy Birthday my Potter!

    Cormac schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik binnenkort maar weer een marvel marathon ga houden. _O_


    Haha, eigenlijk moet ik dat ook en keer doen. Gewoon echt een weekend niet anders uitvoeren dan films kijken. Perfect. :3



    Cormac schreef:
    (...)

    De tijden staan ook nog niet op de site, ik denk volgende week wel.

    Het leek mij wel tof om een keer iets in het Noorden te doen maar we zien wel wat er van komt. :3


    Ja, zoiets dacht ik al. Ik wacht wel gewoon af hoe het verder uitpakt dan. ^^

    Ik ben een meeting aan het organiseren in Groningen! Noordelijker gaat haast niet. (wbw) Al ben ik natuurlijk altijd honderd procent voor meer Q-activiteiten waarvoor ik niet uren hoef te reizen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BoromirOfGondor schreef:
    Hte klinkt heel leuk, maar net als Inge kan ik de 25'ste niet. Op 22 april heb ik college tot 3, maar ik neem aan dat het dan de avond wordt?


    's Avonds zou mij waarschijnlijk ook het beste uitkomen. Ik weet nog niet helemaal zeker hoe mijn rooster eruit zal zien op woensdagen.
    En hé, als jij ook gaat, zouden we misschien samen met de bus kunnen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    's Avonds zou mij waarschijnlijk ook het beste uitkomen. Ik weet nog niet helemaal zeker hoe mijn rooster eruit zal zien op woensdagen.
    En hé, als jij ook gaat, zouden we misschien samen met de bus kunnen. ^^


    Daar dacht ik ook al aan!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    's Avonds vind ik ook altijd fijner om met de bus naar de bios te gaan, vaak net na het eten dan zit je daar ook niet mee. :3

    Het is pas over twee week dus we zien nog wel. Mij lijkt het wel super leuk, eindelijk eens face to face met mede Marvel fans (hoewel ik ook een dikke DC fan ben o well).

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 19:21 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Square schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik al. Ik wacht wel gewoon af hoe het verder uitpakt dan. ^^

    Ik ben een meeting aan het organiseren in Groningen! Noordelijker gaat haast niet. (wbw) Al ben ik natuurlijk altijd honderd procent voor meer Q-activiteiten waarvoor ik niet uren hoef te reizen.


    Oh leuk! Ik ga daar even over na denken. Misschien dat ik dan wel bij mijn broer en schoonzus kan eten, die wonen ook in Groningen in de stad. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik wil heeeel graag meegaan maar ik zit helaas met het reizen (no_chears)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mocht er nog iemand in de buurt van Amsterdam wonen, Naesse en ik gaan daarheen de 25ste. c;


    Every villain is a hero in his own mind.