• (Normaal zien de zee en de meren er grijs uit maar dit is een scan en je ziet er niet zo goed op.)
    Klik hier voor een grotere afbeelding!


    Ik ben met een verhaal bezig en ter inspiratie enzo heb ik een kaart gemaakt! In vele fantasie/sci-fi boeken vind je kaarten, en ik dacht het ook eens te doen. Het is eigenlijk echt leuk om zoiets te maken, en soms ook wel grappig als je namen wilt verzinnen (zoals lamzac). Niet dat het heel mooi is ofzo, maar beter kan ik niet (; .
    Doen jullie dat ook soms, zo'n kaarten maken? (Zoniet, doe het eens wat het geeft inspiratie!)
    Of hebben jullie tips bij kaarten maken?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 20:22 ]


    I wanna be a wizard!

    Click c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik persoonlijk vind kaarten maken héél erg lastig. Je krijgt complete vrijheid en dat kan ik niet echt hebben haha. Ik bedoel; waarom zou je daar een stukje zee plaatsen? En daar een heuvel? Of daar een weide?

    I dunno. I can't handle the freedom of making worlds. I should never be a God. (cat)

    BIack schreef:
    Click c;


    Hehe, geweldig (:


    I wanna be a wizard!

    Oeh, ik heb nu eigenlijk gewoon best wel zin om zoiets te gaan doen, eigenlijk. (wbw)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Weet iemand daar misschien een site / programma voor? Want ik ben niet zo'n tekentalent.


    You save everyone, but who saves you?

    BIack schreef:
    Click c;

    Dit is goud :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    serein schreef:
    Weet iemand daar misschien een site / programma voor? Want ik ben niet zo'n tekentalent.

    Ik zocht daar ook al naar, maar heb het nog niet echt kunnen vinden. :'D
    Edit: ik heb net dit programma gedownload. Ik moet nog uitvogelen hoe het precies werkt, maar ik het in elk geval downloaden en openen en het ziet er veelbelovend uit. (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 16:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.