• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    In welke wereld pas jij?


    (Dit verhaal staat geheel apart van de serie en de film! Originele karakters mag, maar zelfverzonnen zijn ook van harte welkom in deze wereld!)

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen: STOP OP (SHADOWHUNTER) MEIDEN!!
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild || Shadowhunter || 18 || HarleyQuinnx
    - Kamilia Sofia Petry || Shadowhunter || 20 || Polovina
    - Gaia Thalassa Blackthorn || Shadowhunter || 18 || Malec
    - Melusina Theresia Beyen || Shadowhunter || 19 || Kelmeckis
    - Arabella Grace Scott || Vampier || Lijkt 16/17 || Pebble
    - Nora Harrison Grey || Shadowhunter || 16 || _patch

    Jongens:
    - Jonathan "Gabriel" Longford || Shadowhunter || 19 || Nacht
    - Arnaud Leopold Johnson || Warlock || Lijkt 25 || SecondStar
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 22:05 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje? En ik weet niet of ik mijn rol binnen drie weken af kan maken.


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Deamus schreef:
    Mag ik een meisje? En ik weet niet of ik mijn rol binnen drie dagen af kan maken.

    + ik FC Amanda Steele en als Shadowhunter

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 10:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)
    + ik FC Amanda Steele


    Whoopsie. :')


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een Shadowhunter jongen?

    Vraagje; waar speelt de rpg zich af? In New York zoals de serie of ergens anders?

    ik fc. Dylan O'brien

    Voor als het mag (ik ben me aan het vervelen):





    Naam: Jonathan "Gabriel" Longford
    Jonathan Longford, gaat eigenlijk altijd onder de naam Gabriel.
    Leeftijd: 19
    Soort: Shadowhunter
    Uiterlijk: fc. Dylan O'brien. Gabriel is niet enorm lang, imposant of gespierd. Dus niet bepaald wat je zou verwachten van een shadowhunters. Hij is dun, pezig en valt vaak niet op. Demonen en downworlders zien hem vaak niet als een bedreiging of hij staat zo op de achtergrond dat ze hem niet eens op merkte.
    Hij heeft donker bruin haar en bruine ogen. Hij is niet super dol op runen op plekken neer te zetten waar ze goed zichtbaar zijn, dus die zijn vaak onder zijn kleding verborgen.
    Gabriel draagt niet altijd zwart. Hij heeft er geen probleem mee om "mundane" kleding te dragen. Hij word dan ook vaak als een mundane aangezien, zelfs soms door shadowhunters. Hij is echter wel een shadowhunter en heeft een hard lichaam dat onder de littekens zit.
    Karakter: Gabriel is iemand die vaak zijn eigenweg volgt. In zijn jeugd heeft hij haast altijd op zichzelf moeten vertrouwen en hij vind het dan ook lastig om snel mensen te vertrouwen of om hulp te vragen. Hij is niet gewend dat mensen het voor hem opnemen en kan dan ook heel geraakt zijn als mensen hem bijstaan. Hij is ongelofelijk trouw aan de mensen die hij vertrouwd, wat soms in het extreme door kan slaan. Hij weet dat mensen niet perfect zijn, maar dat maakt hem vaak niet uit. Hijzelf is ook niet perfect en de wereld heeft hem van jongs af aan al geleerd dat perfectie niet bestaat. Gabriel is niet iemand die zaken kan accepteren zonder ze te begrijpen. Hij wil graag weten wat mensen er toe drijft om bepaalde beslissingen te maken als ze zijn leven beïnvloeden.
    Hij is het niet eens met de shadowhunters dat ze beter zijn dan iedereen. Hij kan eigenlijk heel slecht tegen die mentaliteit aangezien volwassenen zich vaak tegen hem zo hebben gedragen. "Het is voor je eigen best wil" is dan ook iets dat je niet tegen Gabriel moet zeggen, hij bepaald zelf wel wat goed en slecht is voor hem en als hij een foute beslissing maakt dan zou het nog altijd zijn beslissing geweest zijn.
    Geschiedenis: Gabriel's ouders waren leden van de cirkel. Toen dit ontdekt werd wisten ze dat ze ernstig gestraft zouden worden en waren bang dat hun zoon iets aangedaan zou worden door de Clave. Ze lieten hem daarom achter in een ziekenhuis en vluchtte zonder hem verder voor de clave. Hun zoon werd in een pleeggezin geplaatst en kreeg daar de naam Gabriel. Gabriel bleef een tijdje in dat gezin, maar ze begonnen hem te moeilijk te vinden toen hij dingen begon te zien die er eigenlijk helemaal niet waren (de shadowworld). Toen hij zes was werd hij van het ene pleeg gezin naar het ander gestuurd en moest iedere week naar een psycholoog die hem een heleboel medicijnen voor scheef. Hij bleef de monsters echter gewoon zien en besloot uit eindelijk te liegen en te zeggen dat de monsters verdwenen waren. Mensen dachten toch dat hij het alleen, maar deed voor aandacht. Toen Gabriel 8 was wilde hij op zelfverdediging. De rest van de wereld mocht hem dan wel niet geloven dat er monsters waren, hij zag ze toch echt. Dit werd toe gestaan en ging bij een boksvereniging waar hij zoveel mogelijk tijd door bracht. Toen hij 12 was zag hij voor het eerst een shadowhunter. Hij liep 's avonds alleen terug van de vereniging en zag hoe de vrouw een demon doodde. Hij sprak haar aan en zij was behoorlijk verbaasd dat hij haar kon zien. De volgende dag stonden er groepje shadowhunters voor het pleeghuis waar hij toen woonde. Hij legde hen uit dat hij de shadowworld altijd al had kunnen zien en nadat ze hem naar de silentbrothers gebracht hadden concludeerde ze dat hij een shadowhunter was. Het was niet lastig om te raden welke, want er waren niet bepaald veel shadowhunter baby's die verdwenen. Hij werd in het plaatselijke instituut opgenomen en getraind als een shadowhunters. Toch is hij anders dan de andere shadowhunters, zo wilde hij zijn rijbewijs halen, is verslaafd aan candy crush, heeft een netflix acount en kijkt niet neer op downworlders, maar vind ze juist interessant.
    Als hij vrij is gaat hij soms naar clubs of plekken waar downworlders of mundane's zijn. Hij hoeft niet altijd onder de shadowhunters zijn. Die vind hij soms te serieus en hardwerkend, hij wil ook gewoon lol hebben soms en hij vind dat makklijker bij downworlders en mundanes.
    Extra informatie: Gabriel is biseksueel, maar weet dat dit niet geaccepteerd word in bij shadowhunters. Daarom houd hij het voor zichzelf.

    wilt er iemand parabatai zijn met Gabiel?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 17:22 ]


    Carpe Noctem

    Mag ik een vrouwelijke shadowhunter?

    Mag ik een meisje dat shadowhunter is?


    Physics is awesome

    Het is Clary FrAy niet FrEy


    You were born original, don't die as a copy.

    Mag ik een meisje?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb er laatst een boek over gelezen
    (H) it


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil een jongen graag (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou best mee willen doen, maar het is een tijd geleden dat ik die film gezien heb en ik weet niet zoveel meer over de rangen en zo :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Ik zou best mee willen doen, maar het is een tijd geleden dat ik die film gezien heb en ik weet niet zoveel meer over de rangen en zo :x


    Demonen zijn slecht. Engelen zijn goed.
    Shadowhunters zijn deels engel deels mens. Zij moeten mensen/mundanes beschermen van demonen en downworlders die de wet over treden.
    Downworlders magische wezens die geen engel, demoon of shadowhunter zijn.
    Je hebt weerwolven en vampieren (mensen met een demonische ziekte/besmetting)
    Seelies half engel half demon, mooi van buiten vaak niet van binnen, kunnen niet liegen
    Warlocks, half mens half demon. Hoe sterker de demonische vader hoe sterker de warlock.

    Er is een wikia die je even kan bekijken en de serrie is net begonnen dus als je de trailer of zo kijkt snap je het misschien ook iets meer.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 20:59 ]


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Demonen zijn slecht. Engelen zijn goed.
    Shadowhunters zijn deels engel deels mens. Zij moeten mensen/mundanes beschermen van demonen en downworlders die de wet over treden.
    Downworlders magische wezens die geen engel, demoon of shadowhunter zijn.
    Je hebt weerwolven en vampieren (mensen met een demonische ziekte/besmetting)
    Seelies half engel half demon, mooi van buiten vaak niet van binnen, kunnen niet liegen
    Warlocks, half mens half demon. Hoe sterker de demonische vader hoe sterker de warlock.

    Er is een wikia die je even kan bekijken en de serrie is net begonnen dus als je de trailer of zo kijkt snap je het misschien ook iets meer.


    Maar goed, hebben ze iets van krachten of heb ik dat verkeerd gezien?
    Ik zou dan bijvoorbeeld een Shadowhunter of Downworlder willen, wat dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Maar goed, hebben ze iets van krachten of heb ik dat verkeerd gezien?
    Ik zou dan bijvoorbeeld een Shadowhunter of Downworlder willen, wat dan?


    Shadowhunters hebben runen, magische tekens die hen bijvoorbeeld heel sterk, stil maken of hun snel laten genezen.
    Weerwolven veranderen met volle maan in een wolf, maar kunnen op andere momenten dat ook.
    Vampieren zijn super sterk, kunnen zonder training niet kerken in of god zeggen, en kunnen niet tegem zon licht. Plus ze drinken bloed.
    Warlocks kunnen demonen op roepen (als ze daarin getraint zijn) en kunnen na training magie gebruiken.
    Seelies daar weet ik niet heel veel van. Sommige zijn aangeslotwn bij de seelie court, waar ze hun koningin dienen (zij is nogal een kreng).

    Hier is de wikia: klik voor als het nog niet duidelijk is.


    Carpe Noctem