• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrondmuziekje.*

    × Leonie × Yetti × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Awe × 12 ×
    × Marie × Crucifix × 14 ×
    × Ilona × DeIevigne × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 13 ×
    × Carianne × Meje × 11 ×
    × Yu × Tartle × 14 ×
    × Laura × Xya × 15 ×
    × Xantha × Luz × 14 ×
    × Anaïs × Alate × 16 ×
    × Wendy × EgoTerreo × ? ×
    × Romée × Trohman × 15 ×
    × Sha're × Alatea × 13 ×
    × Xanthe × Sadist × 16 ×
    × Leah × Tywin × 14 ×
    × Jente × Saith × 14 ×
    × Julia × Saxa × ? ×
    × Qing × Uptown × 15 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Esca ×

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 12:33 ]


    take me back to the basics and the simple life

    UGH MIJN STUITJE DOET ECHT FUCKING VEEL PIJN en ik heb morgen een wedstrijd en dat is dus niet funny (cat)


    “A queen will always turn pain into power.”

    IK HEB EEN 9.4 VOOR DUITS.


    -

    Hephaestus schreef:
    (...)
    But we will stalk that person untill we know about there possible death.
    Heel vrolijk indeed xd


    But dat zal waarschijnlijk niet echt helpen omdat we weten hoe slecht jullie zijn in stalken.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    But dat zal waarschijnlijk niet echt helpen omdat we weten hoe slecht jullie zijn in stalken.


    Dude. Ik zat redelijk dichtbij. En ik kan je ip adres achterhalen. Als je daar echt professionele apparatuur voor regelt dan weet je alles.

    En ik heb een knappe gast van 27 gestalkt. Ik weet momenteel zijn halve levensverhaal en hij is cute en hot en mine.


    -

    Ik ben in zo'n erge gewetensnood.
    Teen Wolf kijken of mijn Nederlands boek lezen die 530 bladzijdes heeft waarbij ik er 37 gelezen heb en waar ik een hele pecha kucha presentatie over moet maken die ik morgen om vier uur moet inleveren.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    Ik ben in zo'n erge gewetensnood.
    Teen Wolf kijken of mijn Nederlands boek lezen die 530 bladzijdes heeft waarbij ik er 37 gelezen heb en waar ik een hele pecha kucha presentatie over moet maken die ik morgen om vier uur moet inleveren.


    Ik moet ooit nog Teen Wolf gaan kijken. But ik zou toch maar voor Nederlands gaan. Staat er geen samenvatting op internet?


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Ik moet ooit nog Teen Wolf gaan kijken. But ik zou toch maar voor Nederlands gaan. Staat er geen samenvatting op internet?


    Uhm. Te laat. Teen Wolf is voorgegaan haha.

    Ik fix wel wat haha.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Dude. Ik zat redelijk dichtbij. En ik kan je ip adres achterhalen. Als je daar echt professionele apparatuur voor regelt dan weet je alles.

    En ik heb een knappe gast van 27 gestalkt. Ik weet momenteel zijn halve levensverhaal en hij is cute en hot en mine.


    Haha. Hoe duur zou die professionele apparatuur kosten?
    Dan moet je hem ooit een bericht sturen met alles wat je over hem weet en hem bedreigen. Mhwahwahwa.


    She was always looking for more..

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Uhm. Te laat. Teen Wolf is voorgegaan haha.

    Ik fix wel wat haha.


    Red je dat wel voor morgen?
    But het is morgen toch zaterdag?


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Red je dat wel voor morgen?
    But het is morgen toch zaterdag?


    Yolo :Y)


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Yolo :Y)


    Nu snap ik het niet meer...


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Nu snap ik het niet meer...


    Ik ga het nooit redden maar ik leef maar een keer dus ik kan beter genieten van dingen ^^


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Ik ga het nooit redden maar ik leef maar een keer dus ik kan beter genieten van dingen ^^


    Wie zegt dat je maar een keer leeft? Er zijn verscheidene verhalen over reïncarnatie, een leven na de dood of dergelijke. Wat de waarheid ook moge zijn, wij zijn onwetend.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Wie zegt dat je maar een keer leeft? Er zijn verscheidene verhalen over reïncarnatie, een leven na de dood of dergelijke. Wat de waarheid ook moge zijn, wij zijn onwetend.


    True that.
    Dan ben ik maar een keer Jente. Tenzij ik dit leven al 10.000.000.000 miljoenen keren heb geleefd.
    Oeh luguber.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    True that.
    Dan ben ik maar een keer Jente. Tenzij ik dit leven al 10.000.000.000 miljoenen keren heb geleefd.
    Oeh luguber.


    OMG. Stel dat we dit leven steeds opnieuw leven? Dat je dood gaat, maar dan gelijk terug gaat naar het moment dat je geboren werd. Dat je opnieuw dezelfde dingen leert en dezelfde mensen leert kennen. Misschien hebben wij elkaar al 10.000.000.000 keer ontmoet, zelfs al in het echt omdat we weten dat we dat gaan doen. Dat we in een cirkel gevangen zitten zonder dat we het zelf weten?


    She was always looking for more..