• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Hou jullie facking kop toch eens dicht man! :@


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPEKKIEEEES.


    I'm your little ray of pitch black.

    Had ik die duif maar opgepakt. Ik voel me een vreselijk mens om zo langs hem heen te lopen. Hij had zijn poot en waarschijnlijk ook zijn vleugel gebroken, domkop, had hem meegenomen en hem thuis geholpen D:
    Ik voel me echt klote (huil)

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet wachten tot ik in bed lig +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    :Y) Happy girl.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Had niet anders verwacht.

    *gaat dood van de moe*

    Zo lekker grillen.


    Your make-up is terrible

    Kippppppppppp :Y)

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 17:53 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Kippppppppppp :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is de laatste keer dat ik je blokkeer dammit. Waarom kan je niet gewoon uit mijn leven verdwijnen. Je bent net appelstroop die aan je handen blijft plakken, of kauwgom in mijn haar of zo.


    i put the fun in funeral

    Anderhalf uur met mn psychologe gepraat en het voelde goed. En morgen met een goede vriend een dagje de stad in :Y)


    Stenenlikker

    Ik ben zo damn moe. Ik kan ook nooit iets goed doen in jouw ogen, hè? Ik ben het zo zat om op deze wereld te leven.


    -

    Eigenlijk doet het nog steeds pijn dat zij van alles krijgt als ze zich kut voelt en mijn gevoelens gewoon worden genegeerd.


    Beckendorf schreef:
    Eigenlijk doet het nog steeds pijn dat zij van alles krijgt als ze zich kut voelt en mijn gevoelens gewoon worden genegeerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.