• Hallo lieve mensen,
    sinds vandaag heb ik problemen met de weergave van Quizlet, zoals de titel al zegt. Ik heb vanochtend BlockSite gedownload om mijn Q verslaving af te leren, maar sindsdien geeft hij de hele site heel raar weer (zie foto's hieronder). Ik heb de site al uit BlockSite verwijderd zodat die niet meer in het systeem zit, maar nog steeds blijft hij op een rare manier de site weergeven. Ook heb ik al eens in en uit gelogd, maar dat werkt dus ook niet. Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?

    Foto's:


    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:16 ]

    Het zit eruit alsof hij de hele site gewoon niet goed laad. Heb je problemen met internet? Als ik jou was, zou ik proberen die bloksites eraf te gooien, kijken of dat werkt.


    Your make-up is terrible

    Nope, nergens last van.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien moet je een andere webbrowser proberen?


    Life is a beautiful struggle

    Dit is de reactie van quizlet omdat je van je verslaving wilt afkomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Dit is de reactie van quizlet omdat je van je verslaving wilt afkomen.


    I lolled.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Blackthorn schreef:
    Dit is de reactie van quizlet omdat je van je verslaving wilt afkomen.


    Dit is de beste verklaring.


    Queer zijn is gewoon alles

    Blackthorn schreef:
    Dit is de reactie van quizlet omdat je van je verslaving wilt afkomen.


    Uuugh de afkikverschijnselen beginnen al *.*

    En nee, het kan niet ah internet liggen aangezien ik gisteren op drie verschillende plekken op q zat (school, thuis en hwb). Bovendien zit ik nu op mijn mobiel op het zelfde netwerk en die geeft het wel goed weer...

    Verwijder je browserhistory even. Helpt vaak wel. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Helaas niet blijkbaar, ik heb alle webgeschiedenis vanaf het begin van het gebruik van mijn laptop gewist, maar hij blijft deze weergave aanhouden...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Uuugh de afkikverschijnselen beginnen al *.*

    En nee, het kan niet ah internet liggen aangezien ik gisteren op drie verschillende plekken op q zat (school, thuis en hwb). Bovendien zit ik nu op mijn mobiel op het zelfde netwerk en die geeft het wel goed weer...


    Werd de site dan op school, thuis en hwb zo weergegeven? En zat je daarbij op dezelfde computer/laptop etc.?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @ BoromirOfGondor

    Sorry ik kan niet quoten met deze layout ^^

    Ja inderdaad, ik zat op dezelfde laptop en hij gaf op alle drie de plekken dezelfde weergave.

    LakeTown schreef:
    @ BoromirOfGondor

    Sorry ik kan niet quoten met deze layout ^^

    Ja inderdaad, ik zat op dezelfde laptop en hij gaf op alle drie de plekken dezelfde weergave.


    Oké, dit klinkt waarschijnlijk heel dom, maar heb je hem al aan en uit gedaan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ja, aangezien er al een nachtje overheen is gegaan haha (:

    LakeTown schreef:
    Ja, aangezien er al een nachtje overheen is gegaan haha (:


    Ik laat mijn laptop altijd dagen aanstaan, haha. Had je al een andere browser geprobeerd?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Op internet explorer doet hij het wel, maar ik heb daar altijd ruzie mee en aangezien ik iedere dag met internet werk lijkt het me dan niet handig die als standaard te gebruiken. Dus als iemand een andere oplossing heeft dan van browser wisselen, heel graag :3