• Lees de titel


    You are my piece of paradise.

    Ik lees de titel.*.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ooooh! Daar zat ik ook op. Ik had altijd met iedereen ruzie, hahahaha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    op dat uur is dat redelijk begrijpelijk ;d op quizlet zit je soms ook maar met een 20 tal hoor.


    effort never betrays you

    Cool story.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poisoning schreef:
    (...)
    Haha. Hoe vaag? Van wat ik hier heb gelezen is het een kinderwebsite? Dus is het toch niks voor mij, want ik ben allang geen kind meer :'D.


    Heel vaag :d Ik heb wel al eens vaker pedo-verzoeken gekregen D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eledhel schreef:
    Ooooh! Daar zat ik ook op. Ik had altijd met iedereen ruzie, hahahaha.


    Zat niet iedereen altijd te bitchen? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Zat niet iedereen altijd te bitchen? :')


    Ja x) En elkaar af te breken. Nog erger dan hier op Q x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Ja x) En elkaar af te breken. Nog erger dan hier op Q x)


    Ghehe precies. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, ik kon daar stiekem zo van genieten. x'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 19:33 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ooooog omg ;o
    Dat was die site met al die dramaqueens, right. Letterlijk altijd drama om niks O.o


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Uptown schreef:
    (...)

    Heel vaag :d Ik heb wel al eens vaker pedo-verzoeken gekregen D:

    What? Op een kinderwebsite? ... Pedo's alright.
    Het is voor kinderen toch of begrijp ik dat verkeerd?


    † Love? I want to sleep.

    Poisoning schreef:
    (...)
    What? Op een kinderwebsite? ... Pedo's alright.
    Het is voor kinderen toch of begrijp ik dat verkeerd?


    Jep. Een kindersite voor jonge, naïeve meisjes. Perfecte locatie voor pedo's. Verbaast me niets.
    Verder is het ook vaag omdat het voor elk 'ding' 'Go' voorzet. Like 'GoMail', 'GoStar', etc. :'D en daar zitten mensen op van rond de vijftien. Jep. Moderators enz. En om mod te zijn daar, moet je minstens veertien zijn... Dus... :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Jep. Een kindersite voor jonge, naïeve meisjes. Perfecte locatie voor pedo's. Verbaast me niets.
    Verder is het ook vaag omdat het voor elk 'ding' 'Go' voorzet. Like 'GoMail', 'GoStar', etc. :'D en daar zitten mensen op van rond de vijftien. Jep. Moderators enz. En om mod te zijn daar, moet je minstens veertien zijn... Dus... :')

    Nou dat zegt genoeg over de site denk ik zo :'D. En dat die pedo's maar een andere plek gaan uitzoeken, want dat is gewoon sick.
    Gelukkig dat ik daar dan niet op heb gezeten en er niet van wist (tot nu toe dan).


    † Love? I want to sleep.

    Jullie kunnen ook wel normaal antwoord geven in paats van 'haar'(en de site waar ze op zit) af te kraken. Ze vraagt gewoon iets/constateert iets. Daar is niets mis mee toch? Om nou alles af te kraken gaat ook wel een beetje ver. -Dit is mijn mening, want bijna alle reacties hier zijn of sarcastisch of negatief. Trekt zeker nieuwe users aan. ;D

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 4:35 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    goSupermodel is nu betalen :(
    Ik zat er altijd op voor de kleren en soms voor topics, nu log ik af en toe in om mijn model actief te houden, moest het ooit terug gratis worden.


    for sure we dont sing opera / we sing belcanto / three young men