• haajj x3 myn nieuwe serie dus ! I NEED A NAME
    Het gaat over :


    de 18jarige[in begin dan] Kate,die werkt by het politie bureau van Berlyn. ze heeft bruin haar en bruine ogen. Op een dag wil ze naar huis wandelen van der werk zoals ze elke dag doet maar opeens word ze aangevallen door iemand die haar wil verkrachten maar 1 jongen red haar en die jongen is : Gustav!Ze wordt verliefd op hem en hij op haar en hy nodigt haar uit om samen met hem en de andere TH-Boys zijn verjaardag te vieren in een of andere hippe discotheek maar dan gaat het mis : ze doen trueth or dare en Bill daagt haar uit om een van de boys een tongzoen te geven en het mag Gustav NIET zijn. dus ze besluit om Bill te kussen maar als ze dat doet word gustav zo kwaad dat hy wegloopt. ze gaat hem achterna om het goed te maken maar in plaats daarvan krygt ze een klap van hem en loopt hy kwaad weg

    dan gaat het verhaal een jaar verder :
    Kate is ontslagen by de politie en werkt nu in een striptent. haar bruine haar is zwart geverfd en ze word nu Katie Rose genoemd. Opeen avond komt ze in die club Bill,Tom en Georg tegen maar geen GUSTAV. ze vertellen haar dat Gustav een nieuwe vriendin heeft : AMy en het is een mega bitch. Kate besluit om mee te gaan met de jongens naar hun hotel maar wat er daarna gebeurd? Gustav herkend haar niet meer!

    zal gustav er ooit achter komen wie ze is ? of zal ze altyd voor hemKatie Rose zijn ? het meisje wat ooit door Bill mee werd gebracht naar het Hotel... ?


    We can only learn to love by loving.

    Gustav, Where did we Go Wrong??

    btw mooi verhaal! ga hem zeker maken.maar ga ej serieus stoppen met HipHopBitch??


    *He's the one.

    First he was my boyfriend but then he date with the biggest slet ever

    A kiss with Bill can change my life

    Truth or dare was not a good dessicion(weet niet hoe je dat moet schrijven)

    The girlfriend from Gustav kissed with Bill

    From a police with a good life to a stripper with problems


    dit waren ze hopelijk kun je er wat mee gek kind^^


    Lalalalalalalala.

    Gustav, Where did we Go Wrong??

    btw mooi verhaal! ga hem zeker maken.maar ga ej serieus stoppen met HipHopBitch??


    ^^ Thx x3

    en ja helaas wel x3 ben hem beetje zat.. en ik kryg van iedereen dan wel berigten dak door moet gaan maar sie het nie meer so.. alle inspi diek ooit ervoor had beetje weg.. xl mis. ooit alsk weer inspi heb salk door gaan x3


    We can only learn to love by loving.

    Cops, Whores, Bitches and... Gustav?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    ^^ Thx x3

    en ja helaas wel x3 ben hem beetje zat.. en ik kryg van iedereen dan wel berigten dak door moet gaan maar sie het nie meer so.. alle inspi diek ooit ervoor had beetje weg.. xl mis. ooit alsk weer inspi heb salk door gaan x3


    ach ja dat ehhb ik ook vaak, drm maak ik altijd maar korte series tot 30 of 35.<3333


    *He's the one.

    First he was my boyfriend but then he date with the biggest slet ever

    A kiss with Bill can change my life

    Truth or dare was not a good dessicion(weet niet hoe je dat moet schrijven)

    The girlfriend from Gustav kissed with Bill

    From a police with a good life to a stripper with problems


    dit waren ze hopelijk kun je er wat mee gek kind^^


    O.o DIE SIJN NICEEEE!!! x3
    - Hyper Hyper x3


    We can only learn to love by loving.

    Maar ik ga je Quiz Cker maken =D
    Btw je kan ook een franse titel nemen ofzo xD of een Italiaanse, Voor de verandering :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hier nog meer^^

    Truth or dare was not a good idea

    When he break up and I see him,he don't know me anymore

    We all shine on like the moon and the stars and the sun(sorry ben in een instant karma bui x'D)

    You say it was for ever,but why did you break up?


    Lalalalalalalala.

    Maar ik ga je Quiz Cker maken =D
    Btw je kan ook een franse titel nemen ofzo xD of een Italiaanse, Voor de verandering :D


    x3 oeh das ook wel smexy


    We can only learn to love by loving.

    Hier nog meer^^

    Truth or dare was not a good idea

    When he break up and I see him,he don't know me anymore

    We all shine on like the moon and the stars and the sun(sorry ben in een instant karma bui x'D)

    You say it was for ever,but why did you break up?

    O.o..

    Weetje.. Ik lieft jouw vnaf nu HEEL erg x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    O.o..

    Weetje.. Ik lieft jouw vnaf nu HEEL erg x3



    whahaah weer iemand:Y) x'D wacht ik zal proberen een duitse of franse te verzinnen*denkt*

    Het lukt niet x'D


    Lalalalalalalala.

    heel even wachten ik wil gewoon een duitse want ik heb zelf ook een verhaal met een duitse titel alleen nu weet ik dus niks voor jou,maar ik blijf denken


    Lalalalalalalala.

    Cops, Whores, Bitches and... Gustav?

    The night Truth or Dare Murdered Love

    Good girl Gone Bad

    Nja,, dat zijn der een paar :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dein leben ist gut mit Gustav,aber nicht mehr so lange..


    dat iets?


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahaah weer iemand:Y) x'D wacht ik zal proberen een duitse of franse te verzinnen*denkt*

    Het lukt niet x'D


    whaha x3

    O_o maar IEDEREEN MOET JOUW LIEFTEN x3 myn nieuwe wet x3


    We can only learn to love by loving.