• laatst heb ik echt schattige lammetjes gezien. 1 dag oud! echt lief!


    plulululu

    awwh


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aahw! De schaapjes die wij altijd eten gaan geven hebben ook lammetjes. Zondag waren er al vijf lammetjes wat ik zag, dat was ook schattig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik op stage was heb ik ze geboren zien worden, ook heel erg leuk. Ik mocht ook helpen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik woon tussen de weilanden en achter mijn huis huppelen allemaal lammetjes rond. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waar heb je die gezien? ^^


    † Love? I want to sleep.

    Avgeropoulos schreef:
    Ik woon tussen de weilanden en achter mijn huis huppelen allemaal lammetjes rond. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik doe Maatschappelijke Stage op een boerderij. Die heeft ook twee baby dwerggeitjes. Echt heel cute :3
    Al zijn ze wel echt debielen hoor.
    Babygeit springt op mama geit, de ander denkt dat ie een kip is. Ze springen op elkaar, springen over elkaar.
    Eentje sprong zelfs op mn rug ._.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb op mijn stage 3 weken lang lammetjes gehaald :]
    Heel leuk als je meer dan vier poten voelt... welk poot hoort bij welk lam haha

    Maar lammetjes zijn idd heel leuk
    :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elke dag dat ik naar het werk ga moet ik langs een dijk waar schapen met lammetjes op grazen. Super lief inderdaad, en je wordt er vrolijk van vroeg in de morgen :)


    Life is hard and then we die

    Baneful schreef:
    awwh


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Afgelopen zondag ging ik samen met mijn vriend een ijsje eten. Om bij de ijssalon te komen moeten wel altijd over een weg die door een polder loopt. Daar waren ook allemaal kleine schaapjes en ze waren aan het huppelen. Ik wilde er bijna eentje mee nemen naar huis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elros schreef:
    Ik heb op mijn stage 3 weken lang lammetjes gehaald :]
    Heel leuk als je meer dan vier poten voelt... welk poot hoort bij welk lam haha

    Maar lammetjes zijn idd heel leuk
    :Y)


    Ikook, schapenstage <3
    Mijn lente id niet compleet zonder lammies


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    (...)

    Ikook, schapenstage <3
    Mijn lente id niet compleet zonder lammies


    Jaa schapenstage, leukste tijd van mijn studie!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about