• Tsja, je kent het wel. Ouders die je van die hele 'mooie' namen geven >< Ik zelf heet
    Chaja
    Betekenis
    Leven
    En eerlijk gezegd HAAT ik mijn naam (a) Ik bedoel.. Eew xD
    Is jou naam ook zo erg? Zeg het dan effe xD



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: zo is het mooier (A))


    all I want for christmas is a girlfriend

    bij mij saébel! ma je spreek het uit als SEEBEL ma kvin hem wle mooi niemand noemt zoals mij en dan ben ik 100% belg è niet dat iemand van emn ouders van ergens anders komen ze!!
    :P

    jij hebt een Mooie Naam (:

    ik haat mijn naam. nouja dat is weer een groot woord. Mijn naam ( Evelien) is veel te lief voor hoe ik ben vind ik x']
    Het betekend zoiets als geboren uhm, iets met opnieuw leven. zelfde als Eva.
    Bij andere mensen kan mijn naam trouwens wel leuk zijn hoor. [a]

    ik heet derya -_-'' dat betekend

    onzichtbaargroot -_-'' wat moet ik daarmee?? Xd

    Dat vind ik nou wel een mooie naam ^^

    jou naam is nie zo erg.
    mijne is Bianca btekent gloof k 'wit'
    vind m nie megaa erg, wa vinde jullie?

    xx.

    Ik heet Ilja, en iedereen vind het geen standaard naam, maar ik ken al 4 anderen die zo heten(en geloof het of niet, 1 jongen!)

    De naam betekend volgens internet:
    Afgeleid van het Hebreeuws met de betekenis: Jahwe is mijn God. De naam is vooral bekend geworden door Elia, één van de profeten in het Oude Testament, en Elisa, in de bijbel de opvolger van de profeet Elia.

    Vreselijk:S Heb helemaal niks met geloven:S zit ik weer met die betekenis opgeschept!

    xx ilja


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heet: Anne-Marie

    DAT IS PAS ERG!


    Love is in the air'<3

    Mijn ouders hebben mij dus tot Máriko gedoopt. Het is een Japanse naam en betekent eigenlijk veel dingen. Reisende zon, ster van de zee en bitter/bedroefd zijn er een paar van >.<


    Bored.

    Ik heet Ilja, en iedereen vind het geen standaard naam, maar ik ken al 4 anderen die zo heten(en geloof het of niet, 1 jongen!)
    De naam betekend volgens internet:
    Afgeleid van het Hebreeuws met de betekenis: Jahwe is mijn God. De naam is vooral bekend geworden door Elia, één van de profeten in het Oude Testament, en Elisa, in de bijbel de opvolger van de profeet Elia.
    Vreselijk:S Heb helemaal niks met geloven:S zit ik weer met die betekenis opgeschept!
    xx ilja

    Ik wist tot voor kort niet eens dat Ilja een meisjesnaam is. Ik ken 2 jongens die Ilja heten >.< Al mn hele leven >.<


    Bored.

    'tGaat

    Ik heet Sem


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heet Madena.-.-' Zo ver ik weet, is daar niks mis mee. Of toch wel.?


    ok

    ik heet Boytha ik vind het echt lelijk

    Ik heet Charlotte..

    EEN ERGERE NAAM KAN JE TOG NIET BEDENKEN, echt zo'n naam voor kakkers.. En Geloof me.. ik ben alles behalve een kakker..(A)

    ik heet Annissa,, je moet het uitspreken als Aníssa (ofzo)

    soms ben ik er blij mee en soms niet x'D

    Ik heet Wanda x]
    Dat is pas erg! Iedereen denkt meteen aan die tekenfilm met ''Cosmo & Wanda'' -.-'

    En het betekent slaven xD
    Kutnaam