• Hee,

    ik ben hier nieuw dus ik probeer mijn werk nog even onder de aandacht te brengen. Ik ben met twee verhalen bezig:

    Crash
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *onbekende mensen
    *thriller
    *avontuur


    Gezworen vijanden? || HPfanfic [Fred/George/Draco] http://www.quizlet.nl/stories/98152/gezworen-vijanden---hpfanfic/

    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten

    *romantiek
    *fanfiction

    ----

    Het zou leuk zijn als jullie even een kijkje wilde nemen. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je links doen het bij mij niet. :x

    En ik wil niet vervelend doen, maar het is misschien handig om de titel van je HP fanfic te veranderen. Niet de naam, maar het Fred/George/Draco gedeelte. Vaak staat zo'n schuine streep tussen de personages die een relatie krijgen in het verhaal, en ik geloof niet dat dat helemaal was wat je bedoelde. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je links doen het bij mij niet. :x

    En ik wil niet vervelend doen, maar het is misschien handig om de titel van je HP fanfic te veranderen. Niet de naam, maar het Fred/George/Draco gedeelte. Vaak staat zo'n schuine streep tussen de personages die een relatie krijgen in het verhaal, en ik geloof niet dat dat helemaal was wat je bedoelde. :')


    Dat wist ik inderdaad niet, zal het even veranderen. xD
    Hmm, ik snap alleen niet waarom de links het niet doen. Zal even rondkijken bij het helptopic of daar staat wat ik fout doe. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het goed is doen ze het nu. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    Als het goed is doen ze het nu. :)


    Ja, nu lukt het. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan