• Dat als je bijvoorbeeld je vader meeneemt naar een schoolavond, dat hij dan zo raar gaat doen. Echt uit zijn mond klinkt het woord Coll echt zo raar, denkt hij dat hij gewoon ´cool´is Na en dat issie dus niet...
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn vader is al beschamend met vriendinnen van mij, dus het word wat als er een jongen over de vloer komt x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Idd en dan zet ie me vaak voor schud -.-


    --

    Daar heb iok ook zoon hekel aan, of als ik met me moeder dan naar de stad moest ofzo. en alles wat ik dan afsguwelijk vind gaat zij aanwijzen, en dan word zij boos dat ik niks leuk vind!! >.<
    en op feesten op camping enzo, en dan gaat me vader dansen enzo. en dan heb ik iets van Doe normaal!! en dan ga ik altijd aan de andere kant straanl en doen of ik hem niet ken!


    Dunno ><

    Ik zou zo zeggen;
    Wees blij dat jullie nog allemaal een vader hebben die van jullie houwd enzo ('= Ik denk dat hij dat gewoon wil doen .. Uuh hoe moet ik het zeggen om een beetje als een 'leuk' vader uit de hoek te komen ^^
    x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik zou zo zeggen;
    Wees blij dat jullie nog allemaal een vader hebben die van jullie houwd enzo ('= Ik denk dat hij dat gewoon wil doen .. Uuh hoe moet ik het zeggen om een beetje als een 'leuk' vader uit de hoek te komen ^^
    x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik het eigenlijk niet zo. Mijn moeder probeert altijd zo normaal mogelijk te doen voor mij. Hoewel ze meestal gwn nergens tijd voor heeft. Maar als er vriendinnen blijven slapen laat ze ons met rust. En mijn vader. Die kent mijn vriendinnen niet eens en mag niet naar mijn school komen.

    x

    Ik ben op da punt wel blij me mijn ouders,
    Ze zijn grappig Ö ;]


    007