• Hoi mensjes,

    Per direct eigenlijk wil ik overstappen van zorgverzekeraar! Ik zat eerst bij Agis en die was perfect, maar nu dat Zilveren Kruis Achmea is, ben ik er niet meer tevreden over. Ze vergoeden bijna niets, en ik betaal flink wat. Nu zat ik te vergelijken en kwam ik uit op Anderzorg - maar heb hier geen ervaringen mee...

    Heeft een van jullie tips?

    PS: ik ben student!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kan alleen in december overstappen van zorgverzekering.

    Haha, zilveren kruis, daar zat ik ook bij.

    Maar sinds januari zit ik bij Menzis; heb geen verstand van zorgverzekeringen, mn moeder regelt dat soort zaken allemaal en die vond dat beter geregeld dan zilveren kruis


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat Takeru zegt, je kan alleen met de jaarwisseling overstappen. Het is wel goed dat je er nu al mee begint, met kijken waar je naartoe gaat.
    Ik heb dus niet afgelopen december, maar die december ervoor overgestapt van Menzis naar CZ. Bij Menzis betaalde ik meer dan ik nu betaal en bij CZ krijg ik meer vergoed.

    Ik heb helaas geen ervaring met Anderzorg. Persoonlijk zou ik dus CZ aanbevelen, maar het is natuurlijk voor iedereen verschillende welke wel bij je past :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ghosthunter schreef:
    Wat Takeru zegt, je kan alleen met de jaarwisseling overstappen. Het is wel goed dat je er nu al mee begint, met kijken waar je naartoe gaat.
    Ik heb dus niet afgelopen december, maar die december ervoor overgestapt van Menzis naar CZ. Bij Menzis betaalde ik meer dan ik nu betaal en bij CZ krijg ik meer vergoed.

    Ik heb helaas geen ervaring met Anderzorg. Persoonlijk zou ik dus CZ aanbevelen, maar het is natuurlijk voor iedereen verschillende welke wel bij je past :3[/quote

    Ja klopt, maar het was bij wijze van spreken, haha! Maaar: je kun een uitwissel doen in November (dat houdt in dat het dan al wel wordt geregeld met opzeggen etc).

    Anderzorg, zag ik, is een onderdeel van Menzis, en ik zou dan 108 euro betalen, bij Zilverenkruis betaal ik 120, en dat vind ik net iets te veel. CZ snapte ik niet zo goed, haha.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales