• Afgelopen week kwamen we tijdens de paasmeeting bij de Fnac over de vloer en de kookboeken waren interessanter dan Jarne zijn 'Made in Sweden'. En mijn oog was op dit blik gevallen. Het studentenspel. Ik wil eigenlijk wel eens weten of iemand hier ervaringen mee heeft. Het lijkt me enerzijds wel grappig en leuk om eens te doen, maar ik wil graag weten wat ik koop. Want het gaat misschien maar om net geen 10 euro, maar alle centjes tellen wanneer je student bent. =)

    Ik vind geen reviews online, dus vroeg me af of iemand van jullie het herkend en ooit al gespeeld heeft en wat die er dan van vindt. =)
    Dus, heeft iemand hier ervaring mee?

    (Het staat btw bij boeken omdat het spel onder 'kookboeken' valt.)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, mijn vriend heeft het mer Kerstmis gekregen, maar ik raad je eigenlijk af het te kopen. Ziet er wel tof uit en zo, maar het waren vrij domme vragen. Ik herinner me bijvoorbeeld nog: "Wat is je favoriete plek om te studeren?" Dat vond ik zelf vrij lame en kan je vooral ook zelf verzinnen.

    EDIT; het waren dus allemaal kaartjes met vragen op die je dan aan iemand anders moet stellen, ik weet niet of je dat al weet.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 13:31 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb dat spel ooit gekocht voor een vriendin van mij, en ik dacht het leuk vermaak zou zijn (lag bij true or dare spellen enzo). Ik heb me nog noot zo vergist het is echt heel saai. En inderdaad heel veel domme vragen zoals : 'Wat is je favoriete schoolboek?'
    Niet echt leuke vragen dus waar je gezellig over kan praten.


    Can't control my second personality

    Tuala schreef:
    Ja, mijn vriend heeft het mer Kerstmis gekregen, maar ik raad je eigenlijk af het te kopen. Ziet er wel tof uit en zo, maar het waren vrij domme vragen. Ik herinner me bijvoorbeeld nog: "Wat is je favoriete plek om te studeren?" Dat vond ik zelf vrij lame en kan je vooral ook zelf verzinnen.

    EDIT; het waren dus allemaal kaartjes met vragen op die je dan aan iemand anders moet stellen, ik weet niet of je dat al weet.

    Zoiets had ik al in gedachten.

    Goh, lijkt op het eerste zicht precies geen aanrader. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh, Made In Sweden is wel interessant!:'c

    Maar nope, geen ervaring!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Meh, Made In Sweden is wel interessant!:'c

    Maar nope, geen ervaring!

    Als ik ooit wat meer tijd heb, dan bekijk ik het wel eens. ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury