• Ik moest voor school, als examen opdracht, een werkstuk van 600 pagina's maken over Ebola en ik had er een 9,3 voor. Super goed!

    Maar omdat ik in het ziekenhuis werk hadden die andere ziekenhuizen ingelicht en toen heb ik allemaal les college's gehouden, in het VuMc, AMC, SLAZ, noem maar op.

    Nu wilt het Vu dat ik er nog één doe, maar ik wil niet meer. Ik ben Ebola helemaal zat, ik kan die stomme speech van me uit mijn hoofd, want als ik onder de douche sta vertel ik mijn shampooflessen alles over Ebola.

    Maar ik ga het denk ik wel doen, want ik vind het best wel een grote eer. Een leerling verpleegkundige die artsen over Ebola verteld.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    600 pagina's, holy cow dat is veel :o
    Echt goed dat je een 9.3 hebt! Ik zou het als ik jou was doen hoor. Het lijkt mij echt een grote eer en ervaring ^^


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    600 pagina's, holy cow dat is veel :o
    Echt goed dat je een 9.3 hebt! Ik zou het als ik jou was doen hoor. Het lijkt mij echt een grote eer en ervaring ^^


    Ik ben er ook een half jaar mee bezig geweest, heb zelfs geskypt met Verpleegkundige in Ebola landen, het was een hele leuke ervaring!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik ben er ook een half jaar mee bezig geweest, heb zelfs geskypt met Verpleegkundige in Ebola landen, het was een hele leuke ervaring!


    Oeh, het lijkt me heel erg awesome om zoiets te doen!


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Oeh, het lijkt me heel erg awesome om zoiets te doen!


    Ja! ik wil zelf ook zodra mij opleiding klaar is naar een Ebola gebied, of bij de landmacht als verpleegkundige.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja! ik wil zelf ook zodra mij opleiding klaar is naar een Ebola gebied, of bij de landmacht als verpleegkundige.


    Zoiets wil ik later ook doen. Ik zit nu nog in de derde klas maar ik heb de ambitie om Geneeskunde te studeren en daarna bij Artsen zonder Grenzen te gaan werken.


    -

    Wat goed van je!


    Pretty is just a pretty word.

    Proficiat!! Ik vind echt dat je zo'n eer en kans moet grijpen! Dat maak je maar één keer mee in je leven. Je hebt er nu al dat werk in gestopt, en als het toch al zo doorheen je hoofd draaft, kun je het beter tegen een bende artsen gaan vertellen in plaats van tegen je club shampooflessen, dus ik vind dat je het gewoon nog moet doen. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 16:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het gewoon doen
    Ebola is wel een heel leuk actueel onderwerp
    Ik heb er ook een werkstuk over gemaakt (stuk kleiner)
    En mijn profielwerkstuk is tot stand gekomen door ebola
    Ik wil ook heel graag voor Artsen zonder grenzen werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Velleity schreef:
    Wat goed van je!


    16 - 09 - '17

    Velleity schreef:
    Wat goed van je!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"