• Hoi Hoi,

    naast Quizlet heb ik ook een eigen bibliotheek.
    genre verschilt per boek, net als de schrijvers.
    drama, actie, thriller, romans......


    nou heb ik onder andere veel boeken van :

    Helen Vreeswijk
    Tiny Fisscher
    Caja Cazemier
    MEL wallis de Vries
    Jantien Belt

    en er komen nog altijd boeken bij !!

    ik moet maar is opzoek gaan naar een nieuwe boekenkast omdat ik bijna geen plek meer heb voor nieuwe boeken xD

    dat was het ^^

    wat is jouw grote verzameling waar je erg trots op bent ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat heb ik ook, ondertussen passen de boeken al niet meer in mijn boekenkast. ;x


    Your make-up is terrible

    mijn verzameling zelfgemaakte tekeningen (oke dit klinkt een beetje arrogant)
    ik vindt de meeste tekening van mij wel mooi!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik verzamel alles uit de natuur (Schedels, vacht, kristallen), ik verzamel sleutelhangers (Gigantishe doos vol) en Game consoles en portables (:

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook, ondertussen passen de boeken al niet meer in mijn boekenkast. ;x


    Jullie hebben leuke boeken. C:
    Althans, op de kamer waar ik op sliep zag ik leuke boeken. :'D


    Ik heb.. Niet bijster veel boeken. Maar mijn ma heeft wel dr eigen mini-bibliotheek. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Jullie hebben leuke boeken. C:
    Althans, op de kamer waar ik op sliep zag ik leuke boeken. :'D


    Ik heb.. Niet bijster veel boeken. Maar mijn ma heeft wel dr eigen mini-bibliotheek. :')


    Jaaa, dat is mijn boekenkast! 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaa, dat is mijn boekenkast! 8D


    I like it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook teveel boeken. Daarbij bewaar ik altijd mijn tasjes van winkels waar ik geweest ben. Maar alleen de mooie tassen :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ook best veel boeken, maar de helft moet ik nog lezen XD
    Verder heb ik een verzameling beeldjes waar ik zeer trots op ben (ik heb een minikastje en een grote kast vol staan, met ook een paar beeldjes van Swarovski - daar ben ik het trotst op).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Stavros schreef:
    Ik heb ook teveel boeken. Daarbij bewaar ik altijd mijn tasjes van winkels waar ik geweest ben. Maar alleen de mooie tassen :')


    Zeemantasjes (cat).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook, ondertussen passen de boeken al niet meer in mijn boekenkast. ;x


    Hier heb ik ook last van :/
    Mn boeken staan al 2 rijken dik en ik heb ook gewoon een plank aan schoolstuff :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wilde altijd iets verzamelen dat geen geld kostte, en niet veel plaats innam. Toen kwam ik op het idee om een kassabon te bewaren van elk unieke winkel, restaurant, pretpark,... waar ik ben geweest. : ) Dus niet elke kassabon wat sommigen soms denken. Ik ga bv. geen 100 kassabons van de Kruidvat bijhouden, 1 is genoeg. :')

    Zo heb ik geen geld uitgegeven (niet aan de kassabon zelf tenminste), hoef ik geen speciale kast te hebben voor mijn verzameling want alles past in een boek, en is het printen van de kassabon die iedereen normaal altijd weggooit, niet voor niks geweest.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb een tijdje Starbucks bekers gespaard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Zeemantasjes (cat).
    Panda, i have class #burberry #prada


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Stavros schreef:
    (...)Panda, i have class #burberry #prada


    Tis maar wat je class noemt. (cat)


    Your make-up is terrible

    FoxAngel schreef:
    Ik wilde altijd iets verzamelen dat geen geld kostte, en niet veel plaats innam. Toen kwam ik op het idee om een kassabon te bewaren van elk unieke winkel, restaurant, pretpark,... waar ik ben geweest. : ) Dus niet elke kassabon wat sommigen soms denken. Ik ga bv. geen 100 kassabons van de Kruidvat bijhouden, 1 is genoeg. :')

    Zo heb ik geen geld uitgegeven (niet aan de kassabon zelf tenminste), hoef ik geen speciale kast te hebben voor mijn verzameling want alles past in een boek, en is het printen van de kassabon die iedereen normaal altijd weggooit, niet voor niks geweest.


    Dat is wel superorigineel, haha.


    Your make-up is terrible