• 5 seconds of summer is op tournee. Hun laatste leg van de tour is de Europa leg. Na het concert in Amsterdam hebben de jongens pech met hun tourbus, waardoor ze een nacht langer in Nederland blijven. De jongens raken dronken en Michael verklaart Luke zijn liefde voor hem. En misschien nog wel het ergste, het staat op beeld. Hoewel Michael het zich de volgende morgen niet meer kan herinneren, het 3 minuten en 18 seconden lange filmpje maakt het ongerust. Het concert in Brussel gaat hem in een waas voorbij en tijdens het optreden in Parijs, zit hij met zijn hoofd al in het vliegtuig. Op naar een plek waar Luke hem hopelijk nooit zal vinden.


    Ik heb als uitleg bij het verhaal tot nu toe staan: 'If you love someone, you tell them. Even if you’re scared that it’s not the right thing. Even if you’re scared that it’ll cause problems. Even if you’re scared that it will burn your life to the ground, you say it, and you say it loud and you go from there.' Ik weet even niet meer waar het van is, maar daardoor heb ik het verhaal Say it loud gezegd. Maar ik vind 't niet bij de rest van 't verhaal passen. Ik zoek dus een betere, korte titel.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Misschien Drunken words, sober thoughts?
    A night to not remember?
    5 seconds of regret?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.