• "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    O god nee, spoilers... Als het zo door gaat kan ik mijn ziel weer eens bij elkaar vegen :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hai


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je ship fatsoenlijk waar wordt gemaakt :Y) #Abranna


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I love ships :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    I love ships :'D

    HAHAHAHA Deze serie heeft trouwens geweldige gifs:




    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Welke serie? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Welke serie? :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ooooh.
    I love this song.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 22:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik vond Q gewoon soms wel leuk en soms niet leuk. Ik wilde ook gewoon even iemand zijn. Iemand zonder al die dingen die ik normaal heb, even zonder de spammers. Het idee begon bij al die ruzies, bij mijn break. Ik miste Q wel, maar wilde ook niet afhankelijk lijken. Ik wil ook geen zeurpiet lijken ofzo, maar de laatste tijd zijn er best veel struggles en dingen in mijn leven waar ik soms best wel mee kan zitten. Natuurlijk is dit geen excuus, maar toen ik het eenmaal begonnen was, voelde het alsof ik een soort A was. Het voelde spannend, als een soort spel. Zouden jullie ontdekken dat ik het was? Zouden jullie het doorhebben? Uiteindelijk was het tegendeel waar en moest ik erg hard 'duwen' om jullie erachter te laten komen. Natuurlijk had ik het nooit mogen doen en was het echt heel erg slecht van me. Ik dacht terug te komen als waterhouse na dit bekend te maken, maar ik denk dat dit misschien mijn definitieve Q stop zou kunnen zijn.
    Ik voel me aan de ene kant echt slecht hierover, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat dit echt lang een ding blijft. Waarschijnlijk is het nu al amper iets. Ik ben 'maar Floor', dus of jullie me echt zullen missen betwijfel ik. Toen ik Nise was, kreeg ik af en toe een berichtje van Ilona met de vraag of ik terugkwam, maar van de rest heb ik echt niets gehoord (ik heb het nu niet over Yu en Xantha). Misschien is dit ook omdat contact houden via whatsapp enzo nu niet heel makkelijk en vaak gebeurd met sommige van jullie, maar dan had je het alsnog kunnen doorgeven of iets. Nou ja, ik begrijp ook dat jullie zelf life struggles hadden, maar nu weet ik tenminste hoeveel ik voor jullie beteken.
    Ik neem het verder ook niemand kwalijk. Het is gewoon niet helemaal eerlijk als je nu act like you care, terwijl je de rest van de tijd niets hebt gedaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Weet je dat ik me echt zorgen om je gemaakt heb? Ik had het met je te doen omdat ik wist dat je het moeilijk hebt. Ik vind het nogal een laffe streek van je om je voor te doen als iemand anders. Het is gewoon gemeen om op deze manier met je mede mens om te gaan en ik ben hier echt best wel gekwetst door. Ik vond je echt geweldig en natuurlijk zou ik je missen als je nooit meer terug kwam. Maar ik weet niet of ik wel met een persoon wil omgaan die me deze dingen flikt. Sorry hoor, maar daarvoor heb ik al genoeg shit ik mijn leven.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 23:00 ]


    -

    Waterhouse schreef:
    ik vond Q gewoon soms wel leuk en soms niet leuk. Ik wilde ook gewoon even iemand zijn. Iemand zonder al die dingen die ik normaal heb, even zonder de spammers. Het idee begon bij al die ruzies, bij mijn break. Ik miste Q wel, maar wilde ook niet afhankelijk lijken. Ik wil ook geen zeurpiet lijken ofzo, maar de laatste tijd zijn er best veel struggles en dingen in mijn leven waar ik soms best wel mee kan zitten. Natuurlijk is dit geen excuus, maar toen ik het eenmaal begonnen was, voelde het alsof ik een soort A was. Het voelde spannend, als een soort spel. Zouden jullie ontdekken dat ik het was? Zouden jullie het doorhebben? Uiteindelijk was het tegendeel waar en moest ik erg hard 'duwen' om jullie erachter te laten komen. Natuurlijk had ik het nooit mogen doen en was het echt heel erg slecht van me. Ik dacht terug te komen als waterhouse na dit bekend te maken, maar ik denk dat dit misschien mijn definitieve Q stop zou kunnen zijn.
    Ik voel me aan de ene kant echt slecht hierover, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat dit echt lang een ding blijft. Waarschijnlijk is het nu al amper iets. Ik ben 'maar Floor', dus of jullie me echt zullen missen betwijfel ik. Toen ik Nise was, kreeg ik af en toe een berichtje van Ilona met de vraag of ik terugkwam, maar van de rest heb ik echt niets gehoord (ik heb het nu niet over Yu en Xantha). Misschien is dit ook omdat contact houden via whatsapp enzo nu niet heel makkelijk en vaak gebeurd met sommige van jullie, maar dan had je het alsnog kunnen doorgeven of iets. Nou ja, ik begrijp ook dat jullie zelf life struggles hadden, maar nu weet ik tenminste hoeveel ik voor jullie beteken.
    Ik neem het verder ook niemand kwalijk. Het is gewoon niet helemaal eerlijk als je nu act like you care, terwijl je de rest van de tijd niets hebt gedaan.


    N'aw Flo I understand heur, ik vind het niet zo big deal. En je bent niet maar Floor, je bent mijn Floor, je bent part of #McFlurry (:. Gurl it doesn't matter to me.


    I just caught the wave in your eyes

    Mamihlapinatapa schreef:
    Weet je dat ik me echt zorgen om je gemaakt heb? Ik had het met je te doen omdat ik wist dat je het moeilijk hebt. Ik vind het nogal een laffe streek van je om je voor te doen als iemand anders. Het is gewoon gemeen om op deze manier met je mede mens om te gaan en ik ben hier echt best wel gekwetst door. Ik vond je echt geweldig en natuurlijk zou ik je missen als je nooit meer terug kwam. Maar ik weet niet of ik wel met een persoon wil omgaan die me deze dingen flikt. Sorry hoor, maar daarvoor heb ik al genoeg shit ik mijn leven.


    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Al wil ik je wel een tweede kans geven.


    take me back to the basics and the simple life

    Waterhouse schreef:
    ik vond Q gewoon soms wel leuk en soms niet leuk. Ik wilde ook gewoon even iemand zijn. Iemand zonder al die dingen die ik normaal heb, even zonder de spammers. Het idee begon bij al die ruzies, bij mijn break. Ik miste Q wel, maar wilde ook niet afhankelijk lijken. Ik wil ook geen zeurpiet lijken ofzo, maar de laatste tijd zijn er best veel struggles en dingen in mijn leven waar ik soms best wel mee kan zitten. Natuurlijk is dit geen excuus, maar toen ik het eenmaal begonnen was, voelde het alsof ik een soort A was. Het voelde spannend, als een soort spel. Zouden jullie ontdekken dat ik het was? Zouden jullie het doorhebben? Uiteindelijk was het tegendeel waar en moest ik erg hard 'duwen' om jullie erachter te laten komen. Natuurlijk had ik het nooit mogen doen en was het echt heel erg slecht van me. Ik dacht terug te komen als waterhouse na dit bekend te maken, maar ik denk dat dit misschien mijn definitieve Q stop zou kunnen zijn.
    Ik voel me aan de ene kant echt slecht hierover, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat dit echt lang een ding blijft. Waarschijnlijk is het nu al amper iets. Ik ben 'maar Floor', dus of jullie me echt zullen missen betwijfel ik. Toen ik Nise was, kreeg ik af en toe een berichtje van Ilona met de vraag of ik terugkwam, maar van de rest heb ik echt niets gehoord (ik heb het nu niet over Yu en Xantha). Misschien is dit ook omdat contact houden via whatsapp enzo nu niet heel makkelijk en vaak gebeurd met sommige van jullie, maar dan had je het alsnog kunnen doorgeven of iets. Nou ja, ik begrijp ook dat jullie zelf life struggles hadden, maar nu weet ik tenminste hoeveel ik voor jullie beteken.
    Ik neem het verder ook niemand kwalijk. Het is gewoon niet helemaal eerlijk als je nu act like you care, terwijl je de rest van de tijd niets hebt gedaan.

    Om eerlijk te zijn: Ik weet niet meer wie er komt of gaat. Ik ben gewoon maar semi actief op dit topic en met al die username changes weet ik niet wie wie is vaak en wie er mist. Ik ben daar persoonlijk ook slecht in (klasgroep en dergelijke). Maar ik snap het wel, although je niet alleen bent. Toen ik even wegging (niet inactief) stuurde niemand me een berichtje. Dat is pas shit.
    Plus ik ben ook niet dat soort persoon. Ik spreek mijn vriendin in de vakanties misschien met geluk 1 of 2 keer, maar voor de rest niet. Dus ja als je het wil steken op het feit dat niemand het doorhad: Ik spreek soms maanden niet met vrienden dus is het normaal dat ik niet meteen naar je toe kom lopen van ik mis je. Dat ligt gewoon niet in mijn aard ok?

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 7:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sorry. Ik heb het inderdaad niet opgemerkt en het spijt me.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Sorry. Ik heb het inderdaad niet opgemerkt en het spijt me.


    Jullie hoeven geen sorry te zeggen. Ik ben sowieso niet echt herkenbaar, dus ja.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman